Jump to content
IGNORERAD

Fototävling


Surin P3

Recommended Posts

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    40

  • Maitan

    13

  • Caveman

    12

  • Nypan

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Får du nåt felmeddelande eller hur ser felet ut?

De är mina vänner som inte an rösta på mitt,,de går liksom inte att klicka på stjärnorna

Link to comment
Dela på andra sajter

De är mina vänner som inte an rösta på mitt,,de går liksom inte att klicka på stjärnorna

Ahaa... De är inte registrerade?

Då ska vi fundera. Jag ska se om jag kan fixa det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahaa... De är inte registrerade?

Då ska vi fundera. Jag ska se om jag kan fixa det.

Ja de ska ju gå snabbt om man vill rösta,,,,

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det egentligen så smart att att släppa röstning till ej registrerade.

Enkelt ja,

Men det blir oftast bara kompisröstningar som inte har med objekten att göra.

Jag skulle lätt kunna kliva in på ett annat forum och därifrån få 100 röster på några timmar, men det förstör tävlingen anser jag.

Är man intresserad så är det minsta man kan begära att man reggar sig.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går inte att rösta som oregistrerad.

Att registrera sig går fort och är enkelt.

Vi får helt enkelt göra så att hälften av bilderna som är med i månadsfinalerna är de med flest röster och andra hälften är vald av oss i panelen.

Det ska ändå vara så att den bästa bilden vinner.

Och i fall som denna får vi väl ha två priser.

Ett pris för bästa framröstade bild av medlemmarna och ett pris till bästa bild utvald av panelen.

Ju fler priser - desto roligare tävling :)

Det här är som sagt lite av en provomgång.

Det som står på detaljsidan gäller, men kan ändras lite fram till den sista Sept. 2011 eftersom vi tjuvstartat lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går inte att rösta som oregistrerad.

Att registrera sig går fort och är enkelt.

Vi får helt enkelt göra så att hälften av bilderna som är med i månadsfinalerna är de med flest röster och andra hälften är vald av oss i panelen.

Det ska ändå vara så att den bästa bilden vinner.

Och i fall som denna får vi väl ha två priser.

Ett pris för bästa framröstade bild av medlemmarna och ett pris till bästa bild utvald av panelen.

Ju fler priser - desto roligare tävling :)

Det här är som sagt lite av en provomgång.

Det som står på detaljsidan gäller, men kan ändras lite fram till den sista Sept. 2011 eftersom vi tjuvstartat lite.

OK!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lagt till en länk vid stjärnorna om man inte är inloggad eller registrerad som tar besökaren till registreringsformuläret direkt för snabb registrering.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir svårt att dela ut priser om en gäst vinner, man kanske borde regga sig innan man lägger upp foton :)

Foto upplagd av "gäst"

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir svårt att dela ut priser om en gäst vinner, man kanske borde regga sig innan man lägger upp foton :)

Foto upplagd av "gäst"

Jag såg det igår.

Men lät bilden vara kvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

tittade på bilderna ajjj satan i gatan där kommer man inte långt me en vanlig digitalkamera inte :wink:

Om du såg min bild så var den tagen med en gammal FujiFilm på 2,3 mpx så det går att ta bra bilder med gamla digitala kameror med.

Jag ville upplyssa dig att proffsen tar kanske 150 till 200 bilder och ur det tar de 1 som det går att publicera.

Våga att ta kort och visa de. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina 3 bilder som ligger uppe har inte heller tagits med någon proffskamera, utan med en 8 år gammal konica minolta G600 pocketkamera som är enkel att ha med sig. däremot så tar den bilder på allt

200 bilder om dagen är nog en vanlig takt, och som Lobuz säger så är dom flesta inte bra. Men det gör liksom inget då det likt förbannat blir minnen av något.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Varför står det "New" på vissa bilder och inget på andra?

Rebnel

Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag.

# Len

Link to comment
Dela på andra sajter

Var står det?

Det står " Notis(1) " vid en av mina bilder då jag öppnar dom och ser dom i miniatyr till höger på sidan.Om du inte hittar så återkom. bara vid den ena bilden, är det dina hemliga märkningar som lyser igenom. 5555

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det står " Notis(1) " vid en av mina bilder då jag öppnar dom och ser dom i miniatyr till höger på sidan.Om du inte hittar så återkom. bara vid den ena bilden, är det dina hemliga märkningar som lyser igenom. 5555

Nej... Ser inget sånt.

Kan du inte länka till bilden, så blir det 29 gånger lättare att hitta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...