Rave on Inlagd September 14, 2011 Dela Inlagd September 14, 2011 Har gjort en födelsedagpresentsbeställning till en person i Thailand. Bla en blomkorg som inte fanns i lager. Blomkorgen gick på 1645 baht. Då skickar de meddelande om att de vill byta ut den mot 2 stycken yellow Gerbera. Kollade lite på deras site och ser att t.ex 9 yellow Gerbera Daisies and 9 red Carnations. kostar bara något mer dvs 2136 baht det är väl olika på på hur man vill sköta sin business om man vill ha nöjda kunder så ska man väl gottgöra dom i fall inte produkten finns i lager. Det är min erfarenhet när jag gjort beställningar från andra företag, att om de inte har en vara hemma så kompenserar de med att skicka mer eller något extra.. Skicka mindre och så pass mycket mindre känns inte okej. Om jag bara accepterat deras snåla förslag med bara 2 stycken så hade de säkert varit nöjda med vinsten. Jag svarade att jag svarade att jag ville ha mer, får se senare i dag hur det nu går med saken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd September 14, 2011 Dela Inlagd September 14, 2011 Kan du ge oss siten?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.