Jump to content
IGNORERAD

mat i nongkhai!!


raggare1

Recommended Posts

va ett tag sen ja va där nu,men va e bästa falang/thaimaten nuförtiden??

ska väl opp nån dag o fixa me visumet i vinter,när de äntligen ska bli en långresa av igen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju Pizza Hut i köpcentrat, samt i värsta fall KFC! :intello:

Men är det vanligt farangkäk man specifikt är ute efter så har jag för mig att det t ex finns ett ställe som heter nåt i stil med "Farang Connection".

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Danish Baker (utan Kaj numera) och Nobbies är väl dom första man tänker på när det gäller falangmat, men det finns ju många.

Thaimat på Mekong Guesthose är väl medelbra men läget och utsikten gör stället bra.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

jaha ja,ja då e de mesta som förr då,förutom kaj,men o andra sidan så va de väl inte mycket man hade gemensamt me den polarn.men bra läge o sitta o ta en kall o glo på folk...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Det finns numera många barer och resturanger öster om Tha Sadet marknaden längs floden, både falang och Thai.

Jag har bara provat några thai som serverade "Neua Yang" i det området. 

Kaj håller till i Udon Thani numera, har haft diverse problem.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Nuea Yang, thai grillat, längs floden är aldrig fel. Varin är den restaurang vi brukar gå till.

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

ahh,sant...nästan glömt hur kanon de e o sitta i solnedgången o dra en leo o vänta på käket där...lätt o äta för mycke..o stark sås ...ahhhhhh :clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...