Jump to content
IGNORERAD

[Nyhet] Chalerm lovar att hjälpa Thaksin


MPR Nyheter

Recommended Posts

Jag är också FÖR viljan att förändra det som är dåligt i Thailand och även FÖR att stödja och argumentera för de positiva krafterna..men likväl är jag MOT både Thaksin och hans syster. ???

Då är jag alltså negativ mot Thailand.verkar ju inte helt logiskt men så är det tydligen! :ok:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 328
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    37

  • noBuzz

    29

  • Baa

    16

  • andersbangkok

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det är väl viljan att forändra det som är dåligt , och de positiva krafterna man skall stodja och argumentera for?

Så varför i hela fridens namn stödja Thaksin och hans pack?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej , men om du alltid argumenterar negativt mot Thaksin eller Yingluck utan att någonsin argumentera positivt for något annat alternativ så är du väldigt negativ.

Det är väl viljan att forändra det som är dåligt , och de positiva krafterna man skall stodja och argumentera for?

'

Jag förstår inte riktigt tänket bakom ditt uttalande.

Det borde väl stå utan allt tvivel att dom som är emot Thaksin knappast är för PT,s avgång utan att någon annan isåfall skulle ta över.

Nu är ju det knappast realistiskt att dom skulle avgå. Men jag tycker att det är helt ok att utrycka sitt missnöje med rådande regering, precis som du och andra utryckte erat missnöje med förra regeringen.

Man kan väl vara mot rådande politik utan att klassas som negativ för det?

Thaksin och hans gäng skulle vara alldeles utmärkta politiker om dom började uppföra sig just som politiker bör.

Att man sätter agendan på den nivån att i första hand gynna sig själv framför landet, ger en ganska fadd eftersmak.

Men att sakpolitiskt gå in i diskussion med er som är pro Thaksin synes ganska meningslöst. Då det verkar som att sakargument viftas bort i alla fall.

Därmed tycker i alla fall jag att det är riktigt att deklarera att man är för Thailand och emot Thaksin

Mvh Janne

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte riktigt tänket bakom ditt uttalande. Det borde väl stå utan allt tvivel att dom som är emot Thaksin knappast är för PT,s avgång utan att någon annan isåfall skulle ta över. Nu är ju det knappast realistiskt att dom skulle avgå. Men jag tycker att det är helt ok att utrycka sitt missnöje med rådande regering, precis som du och andra utryckte erat missnöje med förra regeringen. Man kan väl vara mot rådande politik utan att klassas som negativ för det? Thaksin och hans gäng skulle vara alldeles utmärkta politiker om dom började uppföra sig just som politiker bör. Att man sätter agendan på den nivån att i första hand gynna sig själv framför landet, ger en ganska fadd eftersmak. Men att sakpolitiskt gå in i diskussion med er som är pro Thaksin synes ganska meningslöst. Då det verkar som att sakargument viftas bort i alla fall. Därmed tycker i alla fall jag att det är riktigt att deklarera att man är för Thailand och emot Thaksin Mvh Janne

Kan du inte berätta om ditt alternativ skulle vara intressant att veta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...