Jump to content
IGNORERAD

Antal dagar kvar innan Thailandsresan.


HajKaj

Recommended Posts

När man frågade sin far som hadde mycket humor. När något skulle bli av, blev svaret onsdag torsdag vad vecka som helst, med en glad glimt. En go gubbe var han. Kan berätta några skrönor om min bortgångne far, det tar vi i en annan tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 301
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • HajKaj

    12

  • måne

    10

  • Bibben

    7

  • pigge01

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Borgmästarens Son

92 j*vla skit dagar kvar.

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Då kan du vara glad! Jag har 94 skitdagar kvar!

//S

Ok då har jag lite bättre då :thumbsup:

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

18 dagar. 30/9

Undrar bara hur man ska lyckas hålla sig i form till Gotland grand national som man ska köra 6 dagar efter man kommit hem.

Ändrades av McTwist

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

10 dagar kvar, 122 dagar kvar till resan efter det :)

Skall du vara i Pattis hela tiden? Kommer dit den 16/9 och sen den 31/9 för 2 veckor. Kanske du har tid med en öl eller två?

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här 18 dar

Vilka flyger du med? En annan får ta fransoserna ner och the dutch hem...

Och idag är det 17 till första och 119 till andra...

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

53...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pain is temporary - glory is forever

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Skall du vara i Pattis hela tiden? Kommer dit den 16/9 och sen den 31/9 för 2 veckor. Kanske du har tid med en öl eller två?

Blir ev. en avstickare till koh chang ett par dagar annars pattis hela tiden. Åker hem 12/10 igen så visst finns det tid för en öl eller två :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Åker om tre timmar.

Gött :14::not_i:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir ev. en avstickare till koh chang ett par dagar annars pattis hela tiden. Åker hem 12/10 igen så visst finns det tid för en öl eller två :)

Då hoppas jag att vi ses :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Blir ev. en avstickare till koh chang ett par dagar annars pattis hela tiden. Åker hem 12/10 igen så visst finns det tid för en öl eller två :)

Du din filur nu tycker jag du ska åka till scandinavian på kho lack så du får lite nya vyer

kolla hans tråd han har 2 bungar

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Gött :14::not_i:

Redan hemma!!! Vart en short time... ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Du din filur nu tycker jag du ska åka till scandinavian på kho lack så du får lite nya vyer

kolla hans tråd han har 2 bungar

Nja clirrmeister, jag anser mig nog vara myndig att fatta egna beslut över hur jag semestrar :P Men om jag ska åt det hållet någon gång så visst blir det ett besök hos scandinavian, söt house maid där :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nja clirrmeister, jag anser mig nog vara myndig att fatta egna beslut över hur jag semestrar :P Men om jag ska åt det hållet någon gång så visst blir det ett besök hos scandinavian, söt house maid där :)

Brud ragare :ahh::not_i: en liten darling som hjälper till å fixar i stugan inte helt fel :hi::boast::give_rose:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...