Jump to content
IGNORERAD

skaffa pistol/vapen ?


grakullf

Recommended Posts

  • Svar 139
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bunma6

    12

  • B747

    10

  • grakullf

    9

  • buriram

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Då jag huserade i Thailand så var det mycket problem med droger,rabies ser man lätt på hunden .Den är väldigt undernärd samt en konstig blick i ögonen,går rakt fram mot dig,lite darrig gång.

Mvh Nick!

Kolla bara noga så att den inte är klädd i singalinne innan du avfyrar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du hade allt en himlans otur den där dagen du var i Thailand. Jag har hört att de där advokaterna som uppenbarar sig och berättar om hur man ska döda trafikanter ofta dyker upp ett tag efter personen som säljer yabaa varit på besök och då kan det dessutom bli en salig blandning av ankor, hundar och annan skit som passerar förbi och då är det nog bra om man inte har skjutvapen på alltför nära avstånd. Bättre lycka nästa gång.

????

Link to comment
Dela på andra sajter

Men dom blir färre.

He He du ger dig inte så lätt!Det kommer nya terrorister i samma takt som dom tillverkar vapen.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

He He du ger dig inte så lätt!Det kommer nya terrorister i samma takt som dom tillverkar vapen.

Och dom försvinner lika snabbt som dom får tag i dynamit!

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och dom försvinner lika snabbt som dom får tag i dynamit!

Ha Ha just det.Du syftar på självmordsbombarna.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och dom försvinner lika snabbt som dom får tag i dynamit!

Hoppas att dina anhöriga kan tänka detta,när dom kanske ligger på marken.

Mvh Nick!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha Ha just det.Du syftar på självmordsbombarna.

Ja.. :thumbsup:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas att dina anhöriga kan tänka detta,när dom kanske ligger på marken.

Mvh Nick!

? ???

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

He He du ger dig inte så lätt!Det kommer nya terrorister i samma takt som dom tillverkar vapen.

Vapen behöver dom inte tillverka mer,det är ammunition.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha Ha just det.Du syftar på självmordsbombarna.

Ha Ha Ha MUR du sparar massvis och du kan hoppa höjd bergsklättring sprängning diverse möjligheter allt för dom troende himlens paradis

Link to comment
Dela på andra sajter

Vid tjejens systers bröllop i Nakhon Si Thammarat förra året så var det en granngubbe som var lite skum.

Ett par dagar innan brölloppet så ville han ha 100 bath av mig utan anledning i en Bangkoksförort när jag gottade mig i verandan av plåtskjulet vi bodde i hos tjejens syster.

Då visste jag inte vad det var för en gubbe utan frågade tjejen Why? Betala sa hon.

Ingen summa att tala om men han hade gått genom skjulet och tagit en massa smågrejor bland annat mina 10kr läsglasögon märktes efteråt.

I Nakhon Si thammarat senare så sa tjejejns pappa att han inte var önskvärd och skulle ju inte bli bjuden,

För säkerhets skull för alla liksinnade antar jag så köpte han en riktig machopistol för 3000 bath.

Man stoppar hagelpatron i den. :triniti:

Blev erbjuden och provskjuta vid köpet men avböjde. Har nog ingen macho arm själv :swoon: .

Säljaren sköt ett skott upp i träden och givetvisföll det ner en massa löv.

Hemma hos tjejens by där alla har vapen så skulle nog vi också ha ett vapen skrivet på tjejen givetvis med kopia om ägarbevis :rtfm:

Men jag tror dock inte att de håller på med papper där när jag tänker efter :taunt:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte köpa en jättestor LANDMINA Som täcker hela tomten?????????????????????????????????????????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte köpa en jättestor LANDMINA Som täcker hela tomten? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ????

Till vilken nytta då? Det låter inte som självförsvar med en landmina.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte köpa en jättestor LANDMINA Som täcker hela tomten? ???? ???? ???? ????? ???? ????

Den är inte personligt riktad :nono:

Ser ingen mening med minor överhuvutaget idag.

om släkt dör så blir tjejen sur på köpet.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Den tiden jag skriver om nu är kanske inaktuell,det handlar om jabba tiden då sönerna robbade sina föräldrar på thaisiden,när det inte fanns något så gick dom ut på rövarstråk, alla var rädda i byn vi bodde i.

Gasade hus så att dom inte vaknade,ibland så dog dom för gasen var för stark.Sen är det inte roligt att min fru väcker mig på natten för att visa

mig att en hund äter på en ruvande anka,fick ta död på den dagen efter.

Men jag hoppas att det har blivit bättre i dessa tider,ursäkta om jag väckt några dåliga vibbar.Vapen skall brukas,man behöver inte döda,ett

skott i ena benet bör räcka.Men så återstår en saftig sjukhusräkning,har hört att om du kör på,över någon så backa tillbaka 2gg så att det är säkert att han,hon är död för det blir mycket billigare då,slipper sjukhusräkningar som är dyra.Det är en advokat som rådde mig med detta tips,hadde bil på den tiden.

Mvh Nick!

Ett skott i ena benet. :)

Är det du Boddie?

Har du någonsin funderat på hur "motståndaren" agerar om en amatör plockar fram ett vapen?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vafan, skit i byssan och skaffa en riktig armé som kan patrullera ägorna iförda kamoflageuniform, AK och gasmask (ifall dom behöver lätta sig) så kan Ni ju njuta av ensamheten istället för att nervöst fingra på avtryckaren och skjuta er i foten.

Baa ra ett exempel Helge.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

He-he! Jag har en känsla av att ¨min¨tråd spårade ur,på något sätt. Det känns som om det är många smågrabbar i sandlådan som spänner sina muskler och jämför med sin vildaste fantasi. Kul faktiskt! :thumbsup:

Jag har dock beslutat att jag införskaffar inte ett vapen. Jag tänker jag om. Jag går tillbaka till 60-talet och tänker:. Love,peace and understanding!

Hälsningar

Grakullf

Det är bättre att lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna sin båge.

Link to comment
Dela på andra sajter

He-he! Jag har en känsla av att ¨min¨tråd spårade ur,på något sätt. Det känns som om det är många smågrabbar i sandlådan som spänner sina muskler och jämför med sin vildaste fantasi. Kul faktiskt! :thumbsup:

Ehhh, är du medveten om att du i ditt första inlägg skrev: "Knalla¨lite med den någon gång omsänder borde väl ge en signal om att...¨Där är nog inte så intelligent att tjafsa och bråka"

Snacka om att spänna muskler...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ehhh, är du medveten om att du i ditt första inlägg skrev: "Knalla¨lite med den någon gång omsänder borde väl ge en signal om att...¨Där är nog inte så intelligent att tjafsa och bråka"

Snacka om att spänna muskler...

Ehhh,varför citerade du inte hela inlägget?.Avdramatiseringen kom efteråt! Jag sökte ju andras åsikter och fann dom,vilket påverkade mig. Därav,love peace and understanding

Det är bättre att lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna sin båge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ehhh,varför citerade du inte hela inlägget

För att jag inte ville...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nicke Lilltroll

Ehhh,varför citerade du inte hela inlägget?.Avdramatiseringen kom efteråt! Jag sökte ju andras åsikter och fann dom,vilket påverkade mig. Därav,love peace and understanding

love, peace and understanding, samt att man kan slå hela världen med häpnad med ett schysst järnrör, de kommer man långt med :)

mossa mossa på er alla människobarn

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...