Jump to content
IGNORERAD

Är Issan damerna vackrare?


leifen

Recommended Posts

Klart att Issan damerna är vackrare än andra. Varför skulle annars vi alla vara gifta/sambo med en sådan?

/GSt

Nu talar du fel ! :52:

Prata för dig själva Tack. :wai:

Min tjej är thai inte från issan! :nyam:

men minst 25% tjejer i Thailand kommer från Issan.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 349
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sek Losos uncle

    33

  • Baa

    18

  • andrejsdenruskige

    16

  • Caveman

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Den här månaden så är det mae Sot som gäller! Lite kort och med sneda kinesögon men rasande vacker i mina ögon. Kanske vänder blicken snart och vips så är den grannaste tösen från Surat! Män är underbart okomplicerade:)

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte jag heller. :nono: Mvh Maitan.

Jag skrev: Tror att de flesta här på MPR är gift/sambo med en kvinna någonstans från Isaan?

Du svarade: Ok då vet jag, då är väl min full som fan. :thumbsup: Mvh Maitan.

Blev det någon förolämpning mot dig förstår jag det inte?

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge de är bruna, storbystade och spelar golf är jag nöjd :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skrev: Tror att de flesta här på MPR är gift/sambo med en kvinna någonstans från Isaan?

Du svarade: Ok då vet jag, då är väl min full som fan. :thumbsup: Mvh Maitan.

Blev det någon förolämpning mot dig förstår jag det inte?

/GSt

Hej gst nej det blev ingen förolämpning mot mig, ber om ursäkt om du känner det så. Mvh maitan

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej gst nej det blev ingen förolämpning mot mig, ber om ursäkt om du känner det så. Mvh maitan

Ingen fara, blev bara rädd att min inlägg misstolkats på något sätt. Viller bara säga att naturligtvis är damer från Issan vackrast eftersom jag själv är gift med en sådan.

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan INTE prata MED andar

(men jag kan titta in i framtiden. (S g s) ALLA KAN göra något "övernaturligt". T ex brukar mammor känna på sig då deras barn råkar ut för något. En del behöva träning. Själv tränade jag ganska mycket för 20 år sedan, men la av då jag kom på att det inte är något spännande om man vet t ex hur hockeymatcher kommer att sluta :)

Det har blivit ganska många pluspoäng av thai då jag pratat OM andar, och varför man oftast inte behöver vara rädd för dem - om man skött sig tillräckligt :)

Nu vet jag att du är ett troll.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vet jag att du är ett troll.

Det sjuka är att troligtvis så är han 100% allvarlig med sitt snack ???

Vilken del av Thailand kvittar fullständigt för det finns fina kvinnor överallt :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det sjuka är att troligtvis så är han 100% allvarlig med sitt snack ???

Vilken del av Thailand kvittar fullständigt för det finns fina kvinnor överallt :)

Hur har han tillgång till data isf.Trodde inte de hade det på låsta avdelningar?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

"Själv tränade jag ganska mycket för 20 år sedan, men la av då jag kom på att det inte är något spännande om man vet t ex hur hockeymatcher kommer att sluta :)"

Hur lång tid tog det för dig att upptäcka att det inte var spännande?

1dag, 4 veckor eller 7 år.

Aningen långsam i tanken tycker jag.

Herrn' borde sätta sig på mentalträning!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var väl detta du skrev först, men helt ok om du tycker detta.Mvh Maitan.

Va inte så diploatisk ryt till!!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen fara, blev bara rädd att min inlägg misstolkats på något sätt. Viller bara säga att naturligtvis är damer från Issan vackrast eftersom jag själv är gift med en sådan.

/GSt

Det vackraste är Din Kärlek!!! :wub:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur har han tillgång till data isf.Trodde inte de hade det på låsta avdelningar?

Smuggla in en smartphone är ingen omöjlighet :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart att Issan damerna är vackrare än andra. Varför skulle annars vi alla vara gifta/sambo med en sådan?

/GSt

Jag är gift med en tjej från Norra Thailand, Chiang Mai.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

Om man skall va riktigt riktigt petnoga, så undrar jag om inte latino tjejjerna ändå e snyggast av alla, ta tex Jennifer Lopez!

Sedan e ju asien tjejjerna i sin egen klass så klart, men ändå,,latino chikas,,je je! :nyam:

Nej, nej. På ett thaiforum blir det helt fel. Visst kan latinos vara fina, men inte som en thaitjej, nej och åter nej. :_russian:

Kenthamon

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Om Maitan vore Isaan dam då skulle t o m jag bli kär :thumbsup::nyam:

Ehh, nog för att Maitan är söt allt, men nog finns det väl lämpligare trådar att skriva kärleksförklaringar till farbrorn.. Här var frågan huruvida isaan damerna var vackrare.. :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, nej. På ett thaiforum blir det helt fel. Visst kan latinos vara fina, men inte som en thaitjej, nej och åter nej. :_russian:

Kenthamon

Vacker är min flickvän, hon kanske inte är vackrast i världen men hon har någonting med hennes stil och beteende som tilltalar mig. Vi är igentligen raka motsatser och vi har vetat om detta sedan vi träffades, vi kompletterar varandre helt enkelt.

Min första flickvän som kom ifrån Sverige var också vacker till utseendet hon hade något som fick mig att ta avstånd när det gällde hennes beteende, min andra osv likaså. Det var faktiskt först när jag träffade min nuvarande flickvän ifrån Issan som det sa klick. Jag visste inte att hon var ifrån Issan när jag träffade henne. Hon har ju faktiskt bott större delen av sitt liv i Bangkok.

Blev hon vackrare för att hon kommer ifrån Issan, nej. Kärlek är inte geografiskt anslutet, hon hade lika gärna kunnat vara svensk eller latino så länge hon bevarar sin underbara personlighet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vacker är min flickvän, hon kanske inte är vackrast i världen men hon har någonting med hennes stil och beteende som tilltalar mig. Vi är igentligen raka motsatser och vi har vetat om detta sedan vi träffades, vi kompletterar varandre helt enkelt.

Min första flickvän som kom ifrån Sverige var också vacker till utseendet hon hade något som fick mig att ta avstånd när det gällde hennes beteende, min andra osv likaså. Det var faktiskt först när jag träffade min nuvarande flickvän ifrån Issan som det sa klick. Jag visste inte att hon var ifrån Issan när jag träffade henne. Hon har ju faktiskt bott större delen av sitt liv i Bangkok.

Blev hon vackrare för att hon kommer ifrån Issan, nej. Kärlek är inte geografiskt anslutet, hon hade lika gärna kunnat vara svensk eller latino så länge hon bevarar sin underbara personlighet.

Du liknar faktiskt Sebastian Vettel från sidan på din avatar! :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du liknar faktiskt Sebastian Vettel från sidan på din avatar! :thumbsup:

Haha var tvungen att googla på honom men det stämmer. Fast han är lite spädare och så kör han säkert bättre bil än mig. Annars hade vi nog kunnat vara släkt. Man vet aldrig farsan kanske har varit där och stänkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, kan tänka mig att han är så stor egoist så han ser inget annat. Det kvittar vad man säger så biter det inte. Vad han säger ÄR rätt. OM han har vart i Thailand eller inte. Gäller inte han vet.

Jag svarar inte på det här för det lönar sig ej. OBOTLIG:

Link to comment
Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

En kär bekant från Isaan med bild från resa till Chiang Mai i våras :) Platser som beöktes var Mae Hong Son mm.

Ändrades av r1000
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...