Jump to content
IGNORERAD

Är Issan damerna vackrare?


leifen

Recommended Posts

Tjejerna från Issan (c:a 8 miljoner i ålder 15-40) är naturligtvis exakta kopior av Miss Thailand, allihop!

En kompis som blev strandad i Thailand p.g.av askmolnet tog en avstickare till mig i Udon (första gg i LOS) och han sa något som skulle kunna bli ett bevingat ord.

"Tjejerna i den här stan är så snygga att även dom fula ser bättre ut"

Va han mena exakt vete fan, men rätt kul uttryckt av en dalmas.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 349
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sek Losos uncle

    33

  • Baa

    18

  • andrejsdenruskige

    16

  • Caveman

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nej dom är väl inte vackrare än andra tjejer ifrån Thailand, iof så tycker jag ju inte att det är särskilt snyggt med platta näsor.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Min första fru var svenska som gav mig tre underbara pojkar, hon var och är vacker. Min andra fru var från Issan hon var vacker, min tredje är vacker(Pen). Sen har det funnits en fjärde en riktig gatkorsning hon var j-vligt vacker. :ironi: Mvh Maitan. :thumbsup:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Att alla damer från Isaan är vackra är väl lika säkert som att alla damer från Västerås är vackra.

Själv hade jag för mig att de vackra damerna kom från norra Thailand, kan det ha varit Lampoon.

Kan ju ha blivit en förskjutning mot Isaan pga alla 50/50 barn som blivit till, men alla var väl att ta till.

http://www.1stopchia...ailand/lamphun/

Var tvungen att få det konfirmerat och så här kan man läsa i första länken som kom upp när jag sökte på Lampoon.

Lamphun, just 26kms south of Chiang Mai, is famed for beautiful women, bountiful orchards and the stunning Wat Phra That Hariphunchai

Detta har varit välkänt i Thai i över 25 år som jag varit i landet.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker Bangkoktjejerna är snyggare. Vitare i skinnet, långa ben...

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Med det stora antalet faranger som faller för kvinnor från Issan,

så frågar jag, är de vackrare än övriga eller är det andra egenskaper som är till deras fördel?

Eller som jag tror att faranger hittar kvinnor i hela Thailand.

undrar Leif

Jag tycker varken de är snyggare eller fulare än några andra thailändskor men helt klart finns det tillräckligt många som är tillräckligt snygga för att duga åt en så pass osnygg snubbe som jag, jag skulle vilja påstå att det finns många som är alldeles för snygga för att jag skulle känna mig bekväm tillsammans med dem. Däremot är det ganska få kvinnor från Isaan, och från övriga Thailand, som skulle duga åt mig av helt andra anledningar men det kan vi ju ta i en annan tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nicke Lilltroll

Jag tycker Bangkoktjejerna är snyggare. Vitare i skinnet, långa ben...

har hört nått om att dom med långa ben ofta är bara hälften damer

mossa mossa på er alla människobarn

Link to comment
Dela på andra sajter

Tricky är så jävla ful och korkad så ingen från Isaan vill ha den. Han får ta det ingen annan vill ha (om ens det).

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan bjuda på några Isaan brudar från huvudstaden i Isaan (Korat)

Sedan får ni döma själva hur brudarna från Isaan ser ut *smile'

post-3090-0-89025500-1313672975.jpg

post-3090-0-09158700-1313673026.jpg

post-3090-0-99771900-1313672889.jpg

Ta med sådana här prylar så blir kung för kvällen, mjukis sprit samt virke det gillar isaanbrudar *ironi*

post-3090-0-04050800-1313673223.jpg

Mvh

Nerike

post-3090-0-99771900-1313672889.jpg

post-3090-0-89025500-1313672975.jpg

post-3090-0-09158700-1313673026.jpg

post-3090-0-04050800-1313673223.jpg

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Nicke Lilltroll

Jag kan bjuda på några Isaan brudar från huvudstaden i Isaan (Korat)

Sedan får ni döma själva hur brudarna från Isaan ser ut *smile'

post-3090-0-89025500-1313672975.jpg

post-3090-0-09158700-1313673026.jpg

post-3090-0-99771900-1313672889.jpg

Ta med sådana här prylar så blir kung för kvällen, mjukis sprit samt virke det gillar isaanbrudar *ironi*

post-3090-0-04050800-1313673223.jpg

Mvh

Nerike

gillar dom blanda gin med juice? seriöst? det smakar ju f&n :ahh:

glöm de hahahahaha, såg Gilbeys bara först, ser nu att de e vodka

Ändrades av Nicke Lilltroll

mossa mossa på er alla människobarn

Link to comment
Dela på andra sajter

Nicke Lilltroll

Står det inte Vodka på flaskan.Mvh maitan.

jo der var därför jag ändrade med en rad till :)

mossa mossa på er alla människobarn

Link to comment
Dela på andra sajter

Många tjejer från Thailand är snygg!Sen om dom kommer från Samui,Bangkok,eller Isaan spelar fan ingen roll!

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är Issan damerna vackrare?

Nääää, de finns väl ungefär samma variatoner i utseende där som i alla andra delar av landet. Och om någon fått för sig att det bara finns kinesättlingar i Bangkok så rekommenderar jag studiebesök till några provinsstäder,,, var som helst i landet. Kineser finns det gott om i alla städer, även i Isaan.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Stannade till i Lamphun för ca 2 år sedan, och visst var kvinnorna vackra. Fick många knuffar av frugan att inte titta så mycket på omgivningen !!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Det finns ju snygga tjejer i hela världen och i Thailands alla provinser, men eftersom man till viss del ser ned på tjejerna ifrån Isaan av någon oförstålig anledning i Thailand, och eftersom dom ofta inte uppfyller det "Japanska" skönhetsidealet som är inne i hela Asien förtjänar dom lite extra beröm tycker jag.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det in eller utsidan som frågan gäller? Utsidan varierar ju i väldigt stor grad med ålder och även sysselsättning. Insidan tar lite längre tid att utforska, ibland blir man klar på någon dag (eller en natt kan man inbilla sig), oftast tar det dock betydligt längre tid, kanske t.o.m. år innan man insett att det är ett guldägg man fångat eller tvärtom.

Gener och prägling är nog ganska avgörande, om sen älsklingen är trubbnäst, väldigt snedögd eller ovanligt mörkhyad är nog ändå ganska oväsentligt i långa loppet.

I min ungdom hade jag en tes: Var tjejen i mina ögon vackrare (älskligare) på morgonen efter en riktig helnatt än innan vi gick till sängs var det något att satsa på.

Förhoppningsvis är MIN kvinna vacker i alla mäns (och andra kvinnors) ögon men endast jag i hennes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att tjejerna från Buriram har det tunnare silkes håret inte häst taglet som issan flickorna men jag har säkert fel

Link to comment
Dela på andra sajter

Min e snyggast o sexigast när jag har varit utan henne i ett par veckor o sen ser henne på flygplatsen igen..

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...