Jump to content
IGNORERAD

Är Issan damerna vackrare?


leifen

Recommended Posts

SNÄLLA WILLE! Lite foto på de snygga Mongoltjejerna skulle vara trevligt!

Enligt kanalen MTV skall förresten Isländska tjejer vara snyggast i världen, en annan källa hävdar att Chiang mai har de snyggaste damerna.

Antar att Nonki har rätt, smaken är delad.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 349
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sek Losos uncle

    33

  • Baa

    18

  • andrejsdenruskige

    16

  • Caveman

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

En gång drack jag sju öl. Flickan blev bara vackrare och vackrare. När jag träffade henne igen i nykter tillstånd så kände jag inte henne. Hon var så ful. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt min mening sitter mycket av skönheten i personligheten men visst underlättar ett

fint utseende.

Mvh Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång drack jag sju öl. Flickan blev bara vackrare och vackrare. När jag träffade henne igen i nykter tillstånd så kände jag inte henne. Hon var så ful. :crazy:

Sånt öl har jag också råkat ut för.

De flickor som inte blir vackrare när jag dricker, är verkligen fula..

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sånt öl har jag också råkat ut för.

De flickor som inte blir vackrare när jag dricker, är verkligen fula..

Leif

Vi har alla råkat ut för sånt öl,Det problemet är internationellt.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör som kompisen när han satt i pianobaren på Statt i Karlskrona och fick se en snygg tjej som satt bredvid:

Han gav henne pengar och sa: Här, sup mig snygg !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det tycker jag inte. Thaitjejer är inte snyggare än andra nationaliteters tjejer, enligt mitt sätt att se det. Det finns snygga thaitjejer och det finns fula thaitjejer och de som jag tycker är snygga kanske du tycker är fula och vice verca.

Det skulle ju vara mycket konstigt om det vore så att ett visst lands tjejer vore snyggare än ett annat lands...jag köper inte detta.

Lika konstigt vore det om alla killar skulle ha samma smak just när det gäller tjejer.så att generalisera duger inte, tycker jag.

Det finns snygga tjejer överallt.och alla, varenda en är snygga för någon.

MVH Nonki

Helt rätt. Man kan kan få en skev bild om man endast vistas i Thailands turistorter. Åker man ut på vischan får man se sin beskärda del av rent ut sagt fula thaidamer. Jag är inte förvånad av att dom inte åkt till Pattaya...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart som fan att det är skillnad på brudar från olika länder vad gäller utseende i Europa så går bältet vid Ungern sen är dom fula som fan själv

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång träffade jag en tjej på Samui som var skit snygg och väldigt trevlig , nu har vi två barn lever i sus och dus i Sverige .Om hon tycker att jag är snygg förtälger inte historien men hon är kvar än , och jag är inte den som är mest berusad hos oss ikväll . Och hon är från isan .

Ändrades av Nimman
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej men att det är det snyggaste som vi gubbar kan få utan att vara socitetslejon med löjliga löner

Amen to dat! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan va lång

Du kan va kort

Du kan ha håret blekt i rosa eller blått

Du kan va smal

Du kan va tjock

Du kan få vissla på Tjaikowskij eller rock

Du kan va vit eller gul

Du kan va brun eller svart

För mig är alla vackra, säj mej en tjej som är ful

(PR)

Ändrades av Axell
Link to comment
Dela på andra sajter

Klart som fan att det är skillnad på brudar från olika länder vad gäller utseende i Europa så går bältet vid Ungern sen är dom fula som fan själv

Menar du söder om ungern och att det inte finns snygga brudar i spanien,italien,bulgarien och grekland???

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Thai damer i centrala Thailand har något visst, lite längre och mycket..?

Mina favoriter

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

för mig är korpsvart hår på en tjej å hon är snygg om håret är välskött men som jag brukar säga.

finns inga fula kvinnor bara mer eller mindre attraktiva för olika människor.

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

för mig är korpsvart hår på en tjej å hon är snygg om håret är välskött men som jag brukar säga.

finns inga fula kvinnor bara mer eller mindre attraktiva för olika människor.

Jamen det här tunna vackra håret nästan som silke underbart! sällsynt i Isaan tror jag

Link to comment
Dela på andra sajter

Jamen det här tunna vackra håret nästan som silke underbart! sällsynt i Isaan tror jag

Nähä, inte alls, bara ta dig till civilisationen så, Yeehaa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jadu issan tjejer tillhör oftast dom fattigare i Thailand och är på så sett mer villiga att gifta sig med en tjock gubbe för att förbättra sin och familjens livssituation...Finns ganska många som inte är gifta med issan tjejer utan andra grupper i Thailand men dom ser oftast lite bättre ut än medel person som gifter sig med issan tjejer.En tjej jag hade var inte issan tjej utan från Surat thani och hon hatade issan tjejer men jag själv såg ingen skillnad på henne och en issan tjej...Enda skillnade var väl att hennes familj bodde på fastlandet mot Koh samui.

Jag håller med, min tjej bor nära flygplatsen utanför Bangkok, många på turistställen från Isaan.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jamen det här tunna vackra håret nästan som silke underbart! sällsynt i Isaan tror jag

Tunna?

Det är ju nästan som tagel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...