Jump to content
IGNORERAD

På TV ikväll


PeeBee

Recommended Posts

23:20 (00:10)

Faktafavorit: I do for money 212.105.93.83 | 2008-09-03 15:07:52 | Copyright Comspace AB 2008

212.105.93.83 | 2008-09-03 15:07:52 | Copyright Comspace AB 2008 Svensk dokumentär från 2008. Om tre kvinnor i Thailand som livnär sig på att sälja sexuella tjänster till västerlänningar. Deras livshistoria vävs samman med deras nuvarande liv och de berättar om sin bakgrund, sina drömmar och sin situation som prostituerade i en stor industri av sexhandel i turistparadiset Thailand. 27/7. Producerat år 2008. [88774864]

PeeBee :penguin:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte, jag trodde först det var tv4, men nu när jag kollade så verkar det vara någon annan konstig tv4.

Jag sökte på DagensTV.com med sökordet "Thailand"

Sorry!

PeeBee

Link to comment
Dela på andra sajter

TV 4 Fakta, attsingen den kanalen har man ju inte.

Bara att hoppas att min kära TV-DUMP läser mitt PM i tid, så kan jag ladda ner den imorgon :yes:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sänds i repris också!  :yipi:

Kopierat från TV4 Fakta 

Faktafavorit: I do for money

Söndag 07 september 2008 17:15 ®

Svensk dokumentär från 2008. Intervjubaserad dokumentär om tre kvinnor i Thailand som livnär sig på att sälja sexuella tjänster till västerlänningar. Deras livshistoria vävs samman med deras nuvarande liv och de berättar om sin bakgrund, sina drömmar och sin situation som prostituerade i en stor industri av sexhandel i turistparadiset Thailand.

Dagens Faktafavorit är en svensk dokumentär från 2008 som baseras på intervjuer med tre thailändska kvinnor om deras erfarenheter av att sälja sex till turister.

De tre thailändska kvinnorna Ae, Nat och Noi är delar av en stor och ständigt växande sexindustri i Thailand. Den här intervjubaserade dokumentären kommer nära kvinnorna och undersöker vilka villkor de jobbar under, vilken bakgrund de har och vad de innerst inne drömmer om.

Det är nästan uteslutande västerländska män som köper sex av dessa kvinnor.

Vad har Ae, Nat och Noi att säga om dessa män och hur påverkar det dem att sälja sina kroppar till välbärgade turister som ser det som en självklarhet att kvinnors kroppar går att köpa för pengar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

TV 4 Fakta, attsingen den kanalen har man ju inte.

Bara att hoppas att min kära TV-DUMP läser mitt PM i tid, så kan jag ladda ner den imorgon :yes:

Här finns den

(Sorry, inga länkar av den typen på detta forum tack! Se §9 i reglerna. HC)

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken nyhet!

Ingen har ju gjort ett sånt nytänkande program förut.

:lol::lol::lol:

Jag skojar bara ka.

Tack för tipset.

Kanske får spela in det och kolla senare.

---

Magrood

- som sitter och kämpar med en hög översättningar --- I just do it for money --- too  :mdr:

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för länken, men jag hittade enbart en på den, och den var det bara en seeder på

(Sorry, inga länkar av den typen på detta forum tack! Se §9 i reglerna. HC)

Tar och väntar tills imorgon, dumpen har svarat. Står det 1 på TPB så brukar det ta evigheter :)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där HC e snabb!

Såg dokumentären för några månader sedan, tror jag skrev nåt på ett trevligt forum om det (TT (DRIP :bad: )).

Seedade på TPB i ett par veckor efter det, men det var få som ville ha den, så det gick fort för de som laddar ner.

En av tjejerna var mycket vacker, minns inte hennes namn.

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Lars, det fanns en länk till en laglig(tror jag) "Torrent", men den är raderad av Herr Chang.

Om jag uppfattat saken rätt så är en torrent inte samma sak som en olaglig kopia av något, utan en slags "adress" till något som man måste välja själv om man vill dela med sig eller inte.

Sök på det du önskar hitta på, till exempel "The pirate bay" (google diskriminerar inte sina användare i detta fallet), och du skall finna!

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...