Jump to content
Sign in to follow this  
Yrre

Jag, ännu en korkad Farang!

Recommended Posts

falukorven

Lövley Yrre för storyn. Jag väntar som tusan på fortsättningen imon...

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

aroom2let

I väntan, för alla gamar mumsa på mina dum heter,

Man vet aldrig! Den korta versionen. En gammal väns fru introducerar mig till hennes SFI vän. Låt oss kalla henne X. X vill ha en ny sponsor eftersom hennes gamla var jobbig eller jag vet inte, i alla fall att hon vill se om gräset var grönare med mig. Vi träffas några gånger hos mina vänner i ett stad söder om Stockholm. Hon så att hon vill byta hästar och hon kom och stanade hos mig i STO några gånger. Allt verkar bra, för min del åtminstone och jag lånade henne en 1000kr. Hon betalar tillbaka det, men frågar igen för ett nytt lån av 1000kr. Ok mai pen rai! vi åker till LOS tillsammans och jag träffa familjen, barnen och hennes värdelösa bror. Allt är bra. Vi åker tillbaka till BKK och allt hon vill göra är att titta på TV. Efter en vecka i Chaiaphum (SP) och jag som har aldrig varit i BKK innan. jag blev jai ron (sp) och gick ut. Nästa morgon hon går till ambassaden för att lämna papper till ett visa för hennes barn. Hon kommer tillbaka och säger att hon måste gå tillbaka till byn för ett papper och hon skulle se mig på flygplatsen om en vecka. Jag sa till henne att om hon inte ville komma tillbaka och bli min kvinna de senaste dagarna jag skulle avboka hennes biljett. Hon kom tillbaka och vi hade massor av skoj i BKK. Sen gick hon tillbaka till den första killen. Jag fick ett par månader av lycka och en vecka eller två av att vara förbannad liksom en bra lektion. Hon fick en flygbiljett och 2000 kr från mig. Hon fick också hit sin unge sen och för alla jag känner lever lyckligt med sin gubbe.

Nu är jag lyckliga med ett annat tjej.

Yrre

Mer MSNlogg under sommaren 2010:

2010-06-09 10:41:47 mintra > jag: 2 june 2010 after, court, judge a case something, , chopper stay in control maby 3-4 year , i tink.

2010-06-09 11:20:31 mintra > jag: and me look shop for me

2010-06-09 13:41:00 mintra > jag: i want talk to you for make apartment

2010-06-29 12:31:52 mintra > jag: i no want go work bar krabi

2010-06-29 12:32:45 mintra > jag: i want make money and take care my family at home

Mera citat:

“now i need money pay for start make”, “now i want to go Sweden”, “100,000 bth for open start shop”, “lastnight plam him sic , am take him go to hospital”, “now at hospital , now i need money take care plam 5,000 bht” ……….

Alltså hur många varningar behöver man!!!!!!!!! SLÅ MIG! :fool:

Alla väckarklockor ringer för fullt och någonstans tyckte jag väl att detta inte kändes rätt. Så innan jag ”delade ut” mer pengar, så valde jag att ta min tredje tur till det leendet landet i öst detta år. För att på plats ”ha kontroll” hahaha. Vilken flane jag är..

Kenneth4618

Redan tillbaka från jobbet :y15:

Tricky

Man måste sätta ner foten tidigt gör man inte det utan bara försöker slingra sig undan för att inte skicka pengar kommer bara ännu fler historier från tjejen.Jag personligen försökte att slingra mig undan när hon vill köpa hårsalong osv.Men efter ett tag flippade jag helt och sa att du får inte ett skit från mig och sa rätt ut att jag är inte dum i huvudet du är en jävla gold digger.Hon hörde inte av sig på 1 månad till mig och när hon ringde bad hon om ursäkt men jag sa att det kommer aldrig bli vi...Idag har hon en från Tyskland som investerat i 60rai mark och ett hus.Jag och hon är typ KK idags läget då hon inte gillar den 34 år gamla tysken utan behåller honom enbart för att "He is good to me"...

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Guest Oregistrerad knasen

Man måste sätta ner foten tidigt gör man inte det utan bara försöker slingra sig undan för att inte skicka pengar kommer bara ännu fler historier från tjejen.Jag personligen försökte att slingra mig undan när hon vill köpa hårsalong osv.Men efter ett tag flippade jag helt och sa att du får inte ett skit från mig och sa rätt ut att jag är inte dum i huvudet du är en jävla gold digger.Hon hörde inte av sig på 1 månad till mig och när hon ringde bad hon om ursäkt men jag sa att det kommer aldrig bli vi...Idag har hon en från Tyskland som investerat i 60rai mark och ett hus.Jag och hon är typ KK idags läget då hon inte gillar den 34 år gamla tysken utan behåller honom enbart för att "He is good to me"...

34 år är väl inte gammalt :angry2::crazy:

Tricky

34 år är väl inte gammalt :angry2::crazy:

:y2: För mig.

Welder

Idag har hon en från Tyskland som investerat i 60rai mark och ett hus.Jag och hon är typ KK idags läget då hon inte gillar den 34 år gamla tysken utan behåller honom enbart för att "He is good to me"...

Du kunde inte hitta någon dam som inte redan var upptagen?

Tricky

Du kunde inte hitta någon dam som inte redan var upptagen?

Jo vet men jag vill inte ha något förhållande så detta passar mig utmärkt...

audirs2

Jo vet men jag vill inte ha något förhållande så detta passar mig utmärkt...

Kommer ihåg när man var 20 själv, en brud per dag typ, 30 år senare drygt så tänker man annorlunda!

Man tror ju att man förblir 20 hela livet ( för vissa så blev det nog så)!

Tar ett bra exempel:finska kriget 1940 mot ryssen, dom grabbar som var födda 20 år tidigare var dom som strök med först, medans dom som var födda 40 år före dom lever fortfarande, fast gamla som den nu! 20 åringaran trodde dom klarade allt!

HuligArne

Kommer ihåg när man var 20 själv, en brud per dag typ, 30 år senare drygt så tänker man annorlunda!

Man tror ju att man förblir 20 hela livet ( för vissa så blev det nog så)!

Tar ett bra exempel:finska kriget 1940 mot ryssen, dom grabbar som var födda 20 år tidigare var dom som strök med först, medans dom som var födda 40 år före dom lever fortfarande, fast gamla som den nu! 20 åringaran trodde dom klarade allt!

Hur många av gamlingarna är fortfarande i livet? De är ju över 110 år gamla nu!

Neil

väntar på fortsättningen!!!!!!!

Varför dröjer det så?

Kom igen.

Guest Oregistrerad knasen

:y2: För mig.

Ähh, jag är 35 och jag är inte gammal, så det så :)

Naam kaeng

Hjärta - hjärna. Kärlek - förnuft. Hopp - löften. Ånger - förlåtelse. Rykten - skrönor. Kulturkrockar - missförstånd.

Mycket att ta med i beräkningarna.

Allt är väl kanske inte så enkelt som man skulle önska. Även om man är påläst kan man ramla dig, inbillar jag mig.

Berätta gärna mer om dina erfarenheter. Finns säkert många som väljer att inte berätta om sina (liknande) erfarenheter - av olika anledningar.

bathman

Hej Yrre! Du är en gooo gubbe, jobbar Du på FONUS? Mvh Roger