Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

stjp8729

Vad kan du egentligen om Thailand och Thailändare?

Recommended Posts

ronoh

Lappen, att han kallar dig korkad betyder bara att du är en vanlig dödlig utan superkrafter, inget att ta åt sig av.. :)

jag fattar ingenting. Kom precis på att thailogik är både vacker och ologisk. Skickade med en polare 2000 baht för att han skulle satsa på pengar på thai raketer. Sedan kom han tillbaka med 3000 baht som han gav mig och sa att jag vunnit. men att han själv hade förlorat 13000 baht. Jag gav honom instruktioner. Hur han skulle spela åt mig, men de kan inte ha varit så bra. Han måste ha förlorat mina pengar också om han förlorade 13000 baht och hur kan jag ha fått 3000 baht och han 4000 baht av mig ifrån de 2000 baht jag gav honom.

Näste gång håller jag nog i mina egna pengar och slår vad på plats så att min hjärna slipper explodera.

Jag kan ännu mindre om Thailand efter ännu en dag i Thailand.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Baa

Att prata med katter måste verkligen vara en superkraft... :)

Man kan ju "föfalska" det en smula.

Att tro att man kan prata med katter är superdumt! :17:

Sek Losos uncle

Ja eftersom det var samma svammel och en massa (((((( )))))) så kan ju tom en vanligt dödlig som jag räkna ut att det är den store SLU som skriver där :)

Menar du att du letat runt på forum på Internet efter poster med ett sådant sätt att skriva? :)

Guest Oregistrerad knasen

Att prata med katter måste verkligen vara en superkraft... :)

Har du inte läst om "retired superman" i tråden om isaan damerna? :giggle:

Menar du att du letat runt på forum på Internet efter poster med ett sådant sätt att skriva? :)

Nja, inte direkt letat.. Bara varit lite nyfiken med hjälp av google :)

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Guest Lappen

Har du inte läst om "retired superman" i tråden om isaan damerna? :giggle:

Nej..länk tack :)

Nej..länk tack :)

www.maipenrai.se/forum/t/15440-ar-issan-damerna-vackrare/page__st__240__p__374731#entry374731

Ähh, nu funkar fan ingenting längre med iphonen :angry2: Safari går inte alls att skriva i längre och med opera går det att skriva men inget mer.. Inte ens kopiera in en länk..

Guest Lappen

Ähh, nu funkar fan ingenting längre med iphonen :angry2: Safari går inte alls att skriva i längre och med opera går det att skriva men inget mer.. Inte ens kopiera in en länk..

Ingen fara...hittade själv.

Jag blir bara mer och mer övertygad att denna man lider av någon kraftig störning eller så är det en annan medlem som driver med oss.

För kan man verkligen vara utan själv insikt som denne man är?

Sek Losos uncle

Nja, inte direkt letat.. Bara varit lite nyfiken med hjälp av google :)

Och någon/några av er har gjort mer sökjobb. Ni måste tycka att jag är en mycket intressant person :)

Men varför har en del av er - inte du, har jag för mig - skrivit så många lögner om mig om ni har gjort en massa research? :)

(Till annan)

Man kan ju "föfalska" det en smula.

Att tro att man kan prata med katter är superdumt! :17:

Så du menar att den tyske universitetsprofessorn, som forskade om det,

och alla seriösa nyheter, som rapporterade om forskningsslutsatsen

är superdumma? :)

Har du inte märkt att katter gör OLIKA ljud? Varför skulle de göra det om de inte betyder olika?...

När och var har jag gjort det?

Jag uppmanade dig att citera mig där jag kommer med dom påståenden du hela tiden hänvisar till.

Kommer du inte ihåg vad du skriver själv? :)

Du har skrivit liknande tankefel flera gånger, fastän jag förklarat FLERA GÅNGER att mycket går att göra var som helst.

Jag vet inte om det här var den tydligaste och första:

Du har ju aldrig varit i en thaiby hur ska du ens kunna tänka dig hur det är i VERKLIGHETEN?

Det räcker ju att TÄNKA... :)

Sek Losos uncle

Jag blir bara mer och mer övertygad att denna man lider av någon kraftig störning eller så är det en annan medlem som driver med oss.

Ytterligare korkat skitsnack...

hamnoi

Ja, söker man dessutom en fru/tjej som är 20-40 år yngre än man själv är så är saken klar.

Mellan 18-38 skall hon vara enligt önskemålen på en kontakt annons på en känd Thai kärleks sida.

Mvh Hn :wai:

Guest Lappen

Kommer du inte ihåg vad du skriver själv? :)

Du har skrivit liknande tankefel flera gånger, fastän jag förklarat FLERA GÅNGER att mycket går att göra var som helst.

Jag vet inte om det här var den tydligaste och första:

Jag vet vad jag skriver men du kan tydligen inte läsa för jag har upprepande gånger bett dig att citera mig där jag har sagt dom saker du påstått att jag gjort.

Sek Losos uncle

Jag vet vad jag skriver men du kan tydligen inte läsa för jag har upprepande gånger bett dig att citera mig där jag har sagt dom saker du påstått att jag gjort.

Det är det jag säger - korkad. Jag citerade ju ett av dem ovan för en timme sedan... Du har skrivit liknande många gånger. De andra får du leta reda på själv.

Guest Lappen

Det är det jag säger - korkad. Jag citerade ju ett av dem ovan för en timme sedan... Du har skrivit liknande många gånger. De andra får du leta reda på själv.

Du har inte citerat någonting alls.

Leta reda i forumet där jag har påstått att man inte kan göra någonting i Thailand och posta länken här.

Förresten du som kan se in i framtiden kan inte du tala om för mig vilken vilka nummer som kommer dras på Lotto nästa gång?

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy