Jump to content
IGNORERAD

Vad kan du egentligen om Thailand och Thailändare?


stjp8729

Recommended Posts

Sek Losos uncle

Ingen fara...hittade själv.

Jag blir bara mer och mer övertygad att denna man lider av någon kraftig störning eller så är det en annan medlem som driver med oss.

För kan man verkligen vara utan själv insikt som denne man är?

Ytterligare korkat skitsnack...

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 495
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sek Losos uncle

    20

  • MaiChai

    18

  • Avregistrerad clion

    16

  • Sam sip sam

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ingen fara...hittade själv.

Jag blir bara mer och mer övertygad att denna man lider av någon kraftig störning eller så är det en annan medlem som driver med oss.

För kan man verkligen vara utan själv insikt som denne man är?

Ja, söker man dessutom en fru/tjej som är 20-40 år yngre än man själv är så är saken klar.

Mellan 18-38 skall hon vara enligt önskemålen på en kontakt annons på en känd Thai kärleks sida.

Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer du inte ihåg vad du skriver själv? :)

Du har skrivit liknande tankefel flera gånger, fastän jag förklarat FLERA GÅNGER att mycket går att göra var som helst.

Jag vet inte om det här var den tydligaste och första:

Jag vet vad jag skriver men du kan tydligen inte läsa för jag har upprepande gånger bett dig att citera mig där jag har sagt dom saker du påstått att jag gjort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Jag vet vad jag skriver men du kan tydligen inte läsa för jag har upprepande gånger bett dig att citera mig där jag har sagt dom saker du påstått att jag gjort.

Det är det jag säger - korkad. Jag citerade ju ett av dem ovan för en timme sedan... Du har skrivit liknande många gånger. De andra får du leta reda på själv.

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är det jag säger - korkad. Jag citerade ju ett av dem ovan för en timme sedan... Du har skrivit liknande många gånger. De andra får du leta reda på själv.

Du har inte citerat någonting alls.

Leta reda i forumet där jag har påstått att man inte kan göra någonting i Thailand och posta länken här.

Förresten du som kan se in i framtiden kan inte du tala om för mig vilken vilka nummer som kommer dras på Lotto nästa gång?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Du har inte citerat någonting alls.

Leta reda i forumet där jag har påstått att man inte kan göra någonting i Thailand och posta länken här.

Förresten du som kan se in i framtiden kan inte du tala om för mig vilken vilka nummer som kommer dras på Lotto nästa gång?

Du har inte citerat någonting alls.

Leta reda i forumet där jag har påstått att man inte kan göra någonting i Thailand och posta länken här.

Förresten du som kan se in i framtiden kan inte du tala om för mig vilken vilka nummer som kommer dras på Lotto nästa gång?

Goddag yxskaft - igen...

Det gjorde jag ju lite ovanför här 18:24 citerat från 30 Juli.

Varifrån fick du att vi diskuterar "i Thailand"?! I thaiBYAR.

Och det andra har jag också svarat på tidigare idag...

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vem som är ett yxskaft :)

Än en gång leta fram i forumet där jag har skrivit att du/man inte kan göra vissa saker i Thailand

Leta fram exakt den post/tråd där jag har skrivit det för du har än inte lyckats producera en länk/citat.

Hur blir det med den där Lottoraden?

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Undrar vem som är ett yxskaft :)

Än en gång leta fram i forumet där jag har skrivit att du/man inte kan göra vissa saker i Thailand

Leta fram exakt den post/tråd där jag har skrivit det för du har än inte lyckats producera en länk/citat.

Hur blir det med den där Lottoraden?

Du är uppenbarligen en idi*t - tre gånger om på bara några rader. SAMMA tre fel IGEN, fastän jag skrev om alla tre i posten, som du svarade på...

Vad är det för vits att jag svarar om du inte kan läsa?...

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är uppenbarligen en idi*t - tre gånger om på bara några rader. SAMMA tre fel IGEN, fastän jag skrev om alla tre i posten, som du svarade på...

Vad är det för vits att jag svarar om du inte kan läsa?...

Du är lika intressant att läsa som det är att lyssna på en skiva som hakat upp sig!

Du är dryg så klockorna stannar!

Kissa och gå o lägg dig!

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Du påstod att jag inte kan veta att det går att göra saker i en thaby utan att ha varit där, fastän det mesta, som jag talade om, kan man göra s g s var som helst.

Leta fram var jag har sagt det till dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här går det hett till!

"rakan" brukar jag och min svärmor säga när man gör något för varandra inom familjen, skulle vilja säga samma sag till forumisterna,

rakan= alla älskar alla? Sen kan vi ju kanske tonera ner dumheterna som skrivits tidigare och med stor sannolikhet ångrats.

Link to comment
Dela på andra sajter

"rakan" brukar jag och min svärmor säga när man gör något för varandra inom familjen, skulle vilja säga samma sag till forumisterna,

rakan= alla älskar alla? Sen kan vi ju kanske tonera ner dumheterna som skrivits tidigare och med stor sannolikhet ångrats.

Visst är det onödigt att tjafsa och bättre att försöka älska varandra. Men jag vill ändå påpeka att thaiuttrycket "rakan" som du skriver egentligen består av två ord, "rak" och "gan", vilket ungefär, fritt översatt, betyder "älska" och "tillsammans". Får ihopsatta ungefär betydelsen "älska varandra".

I övrigt tycker jag du har rätt. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det onödigt att tjafsa och bättre att försöka älska varandra. Men jag vill ändå påpeka att thaiuttrycket "rakan" som du skriver egentligen består av två ord, "rak" och "gan", vilket ungefär, fritt översatt, betyder "älska" och "tillsammans". Får ihopsatta ungefär betydelsen "älska varandra".

I övrigt tycker jag du har rätt. :)

Det var därför jag smög in ett litet frågetecken efter översättningen den är bara fritt tolkad.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gjorde just DNs frågesport om Thailand - urk, fråga nummer 9 är väl inte en fråga om Thailand...grrrr.!

http://www.dn.se/nyh...n-test-Thailand

Frågan är väl om Ragunda och Manchester är så thailändskt men en del samröre finns ju!

Det finns även två frågor där jag har hittat fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Är SLU fortfarande avstängd? Saknar hans roliga inlägg så här i höstmörkret :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan nog hålla med Knasen lite där,jag har otrevligt låg puls nu :ahh: NÄ,förresten jag klarar mig bra utan hans fantasier och projekt,Jag får ju mindervärdighetskomplex av alla hans bravader när jag själv är stolt över att kunna öppna de nya kaffepaketen :13:

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Då får väl ja komma med nåt.Blir aldrig klok på Thai och deras drömmar och sanningar som exempel pratade frugan med pappan som är död för några dagar sen.Och det var en allvarlig redogörelse om systrar och bröder B)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Då får väl ja komma med nåt.Blir aldrig klok på Thai och deras drömmar och sanningar som exempel pratade frugan med pappan i sömnen ??? som är död för några dagar sen.Och det var en allvarlig redogörelse om systrar och bröder B)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...