Jump to content
IGNORERAD

1 års visa singel/multipel


Fenrisulven

Recommended Posts

Har ju tidigare tagit singel entry..men planerar en resa till cambodia också..jag inser att jag får ett visa on arrival när ja åker tillbaka till Thailand igen...men har jag då förverkat mitt ettårsvisa eller rullar de på??  :neutral:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Jo ditt 1 årsvisa "försvinner" när du åker utomlands från Thailand ( med singel entry ), men ta dig till Immigration och uppgradera ditt visum med antingen Singel re-entry eller Multiply re-entry, kostand 1900 för singel re-entry, 3800 för multiply re-entry.

Immigration i Bangkok ligger på Soi Suan Plu, Satorn.

Ha det ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har ju tidigare tagit singel entry..men planerar en resa till cambodia också..jag inser att jag får ett visa on arrival när ja åker tillbaka till Thailand igen...men har jag då förverkat mitt ettårsvisa eller rullar de på??  :neutral:

Om Du inte redan har tagit ut visa så ta ett multi på  en gång, Du behöver förutom ansökningsblanketten (kan hämtas på nätet), Pass, inkomstuppgift (kopia på slutskattesedeln går bra), personbevis, passfoto samt kopia på bokningen/flybiljetten. Tar f.n. 1-2 dagar och kostar 1000SEK.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag inser naturligtvis att multiple vore bäst från början...men eftersom jag hellre lägger pengar på annat än visan så blir de ju skillnad...1000kr mot 400 för singel..det där singel re-entry lät ju intressant..1900 baht.det ska ja då fixa i Bangkok innan resan till cambodia??.eller kanske på thaiambassaden i phnom penh??

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

jag inser naturligtvis att multiple vore bäst från början...men eftersom jag hellre lägger pengar på annat än visan så blir de ju skillnad...1000kr mot 400 för singel..det där singel re-entry lät ju intressant..1900 baht.det ska ja då fixa i Bangkok innan resan till cambodia??.eller kanske på thaiambassaden i phnom penh??

Tänkte kanske att Du har annat att göra på resan än att lägga tid på att köa för visa, Skillnaden blir ju inte så stor, 1900 bath= 350 spänn + 400 ,  plus resa till mig.police? Nåja, Ditt val inte mitt.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vid 1års visa är det bara multivisa som gäller!!! :great:

Sök aldrig singel visa!!  :kort:

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...