Jump to content
Avregistrerad clion

Jumbo bildtråd

Recommended Posts

Sam sip sam

Är det så här en färdskrivare ser ut i dag?

När jag körde var det en rund pappskiva som man bytte och varje chaufför hade sin egen nyckel.

Ja precis digitalt numera och så har man ett personligt kort med chip man stoppar in

Allt jag gör sparas i både skrivaren och kortet

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Guest Incinerator

Ja precis digitalt numera och så har man ett personligt kort med chip man stoppar in

Allt jag gör sparas i både skrivaren och kortet

Så i dag lånar man inte nyckel, man lånar kort.....

Sam sip sam

Så i dag lånar man inte nyckel, man lånar kort.....

Urkundsförfalsknig åker man på då

Man ska alltid kunna visa upp sitt kort även om man inte är på jobb

Macken 4ddacb7e-7323-0028.jpg

Edited by Sam sip sam

Avregistrerad clion

Va fan! Har tråden döpts om? Är tämligen säker på att den hette Dagens bilder från början och kom till efter lite tjafs om att det postades för långa bildserier i Dagens bild.. Eller är jag helt ute och cyklar? Nu ser det ju ut som att vi snott clirres tråd för våra bilder :giggle:

De e inte min tråd Knasen den tillkomm för tomurdock tykte att fler än 2 foton bör ha en egen tråd för bildserier :crazy: så de e bara å ösa på :dance1:

Avregistrerad clion

underrubriken "En tur till Vrångö" har flyttats upp till huvudrubriken bara tydligen

Missade alla underrubriken ?

Ja p3 du kan sudda ut tur till vrångö

och bara ha dagens bilder

Edited by clion

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Guest Oregistrerad knasen

De e inte min tråd Knasen den tillkomm för tomurdock tykte att fler än 2 foton bör ha en egen tråd för bildserier :crazy: så de e bara å ösa på :dance1:

Det var väl det jag hade för mig.. Tycker förövrigt det är en utmärkt idé att ha bildserier i en tråd och enstaka bilder i en annan, lite segt att kolla bildserier när man har dålig lina som jag brukar ha i slutet av månaden till iphonen :giggle:

Avregistrerad clion

Det var väl det jag hade för mig.. Tycker förövrigt det är en utmärkt idé att ha bildserier i en tråd och enstaka bilder i en annan, lite segt att kolla bildserier när man har dålig lina som jag brukar ha i slutet av månaden till iphonen :giggle:

Ja det var ju av den annledningen tumordock opponerade sig

Kenneth4618

Urkundsförfalsknig åker man på då

Man ska alltid kunna visa upp sitt kort även om man inte är på jobb

Macken 4ddacb7e-7323-0028.jpg

Hmmmmm! Har för mig att du skrev att du jobbat 90 timmar förra veckan ;);)

Mankan

Vadå inte din? är det inte du som har skapat den? Eller menar du att du gjorde det på uppdrag av någon?

För övrigt tror jag du missuppfattade tomurdock totalt eller så ville du helt enkelt inte förstå. Jag tror helt enkelt att han menade att om man ville presentera en bild serie så kan starta en helt egen tråd. Bilder är ju som oftast väldig uppskattade och har man en bildserie från en speciell händelse på kanske 10-20 bilder är det väl värt en egen tråd.

Jag tror knappast att han menade att du skulle skapa en tråd med snarligt namn bara för att förvilla.

Surin P3

Jag låter titeln vara som den är nu, bara för att inte tråden ska blandas ihop med den "riktiga" dagens bild-tråden.

Detta baserat på att tråden av Clion lades i reseberättelser och att det i början var hans tråd om just en händelse.

Det jag kan göra är att slå ihop 90% av den här tråden med riktiga dagens bild-tråden.

Men tvista om det några dagar och återkom via PM så fixar jag :)

Guest Oregistrerad knasen

Tycker inte man ska behöva tvista alls när det gäller bilder.. Å du gör väl i slutändan som du vill som den envåldshärskare du är :giggle:

Mankan

Jag låter titeln vara som den är nu, bara för att inte tråden ska blandas ihop med den "riktiga" dagens bild-tråden.

Detta baserat på att tråden av Clion lades i reseberättelser och att det i början var hans tråd om just en händelse.

Det jag kan göra är att slå ihop 90% av den här tråden med riktiga dagens bild-tråden.

Men tvista om det några dagar och återkom via PM så fixar jag :)

He he det är ju titeln som den är idag som orsakar att den blandas ihop med den riktiga tråden. Nåja det är väl inte hela världen. Dock intressant om fler börjar i Clions anda och skapar trådar som heter "Dagens tjejer bla bla" "Dagens humorbilder bla bla" osv. Antagligen total förvirring. ;)

Edited by Mankan

Surin P3

He he det är ju titeln som den är idag som orsakar att den blandas ihop med den riktiga tråden. Nåja det är väl inte hela världen. Dock intressant om fler börjar i Clions anda och skapar trådar som heter "Dagens tjejer bla bla" "Dagens humorbilder bla bla" osv. Antagligen total förvirring. ;)

Så att jag ändrade titeln ifrån "Dagens bilder" till "Dagens bilder - En tur till Vrångö" gör att den blandas ihop med original tråden mera?

Personligen så ser jag en tydligare skillnad nu.

Fast du kanske trodde att tråden hette En tur till Vrångö förut?

Surin P3

Så.

Otvivelaktig skillnad på trådtitlar.

Avregistrerad clion

Enl tumordock så var det svårt och ladda up en bildserie när man satt på en slö lina

han föreslog dagens bil 1-3 foton

dagens billder 4-10 foton

tyckte det lät vettigt

sen om man vill ha en egen reseberättelse så är det bara till å starta en svårare är det inte :dance: