Soengsang 108,723 Posted June 30, 2011 Tja, det är väl gårdagens bilder då. Hade några lastbilar hemma igår med material för att jämna ut vägen hemma på gården, som vi sen skall cementbelägga. Utjämning. Publiken 1 Quote Share this post Link to post
pigge01 9,321 Posted June 30, 2011 Nu har Nitt71 packat upp en resväska. En massa grönsaker. pigge01 Quote Share this post Link to post
Avregistrerad clion 36,870 Posted July 3, 2011 En dag på Göteborgs Galopp Lite info om galoppsporten.Hästarna som tävlar är av rasen engelskt fullblod.Det är världens snabbaste häst som avlats för snabbhet sedan 1600talet.I vissa lopp tävlar endast arabiska fullblod som är en egen ras.Banan är 1900 meter. Det var första gången jag besökte en galopptävling och det blir säkert fler gånger.bara synd att jag missade Hinderlöpningen då Joel blev för trött tävlingarna tog 3 timmar sammanlagt 9 lopp Banan ligger mellan jobbet (600meter)och Säve flygfällt Det blev lite flygplan emellanåt Quote Share this post Link to post
Avregistrerad clion 36,870 Posted July 3, 2011 Lite folk entusiaster Quote Share this post Link to post
Avregistrerad clion 36,870 Posted July 3, 2011 Lite segrare Den här kusen vart lite bångstyrig Kolla va som står på dörren 5 får nog flytta till öckerö å åka ståndsmässigt sen blev det vägen över Säve hem.tycker det är för jäkla grant med di gula fälten Quote Share this post Link to post
Avregistrerad clion 36,870 Posted July 4, 2011 Efter Galoppen i går så blev det å köra hem Joel Frugan kom hem vid 7 snåret .vädret var fint och jag kände för å åka ut till skärgården solen gick ju ner 22,15 så jag hade ju tid på mig tänkte först besöka Fotö men solen låg till höger så det blev Hönö och några kvällsbilder Den här bilden gillades inte av en medlem så han PMade en redigerad bild och tyckte att så ska de se ut.jag hade ju tagit ett ex antal bilder och just den han gillade hade jag på minneskortet.men baken e som smaken vi gillar olika Lite pil på exponeringskomp så fixar de sig Quote Share this post Link to post
Bibben 49,803 Posted July 4, 2011 Trodde vi hade en bildtråd, nåt fel på den? Denna var väl inget särskild, eller? Ska varje medlem lägga ut sin egna bíldtråd blr det väl lite jobbigt, eller? Quote Share this post Link to post
Odin 36,452 Posted July 4, 2011 (edited) Justa bilder Clion, inte överbearbetade, keep up the nice work. Riktigt jävla fina... Edited July 4, 2011 by Odin Quote Share this post Link to post
Axell 394 Posted July 4, 2011 Trodde vi hade en bildtråd, nåt fel på den? Denna var väl inget särskild, eller? Ska varje medlem lägga ut sin egna bíldtråd blr det väl lite jobbigt, eller? va det inte nån tjockis som hade sin egen tråd om några höghus för nån vecka sen? A. Quote Share this post Link to post
Avregistrerad clion 36,870 Posted July 5, 2011 En trevlig stund.Frugans väninna bor på samma gata och ni som har Thai kärringar vet va de innebär så här kommer en liten bildtråd som ni säkert sett förut Frugan ringer till väninnan kom å ät Tyvärr så har hon inte tid eller intresse för blommor å trägård (jo ibland) Jo de här ligger varmt om hjärtat Byta kläder varje dag och tvätta å stryka Som sakt väninnan va ju inringd Quote Share this post Link to post
Avregistrerad clion 36,870 Posted July 5, 2011 Lite clirre grilad Kyckling lyckades ja få i domm Quote Share this post Link to post
Avregistrerad clion 36,870 Posted July 5, 2011 Å lyckades få i dom lite från dunken.Väninnan börja ju me den däringa bom bom signlanel me händerna 5 Quote Share this post Link to post
Avregistrerad clion 36,870 Posted July 15, 2011 Fallens dag i Trollhättan nu i helgen Quote Share this post Link to post
Avregistrerad clion 36,870 Posted July 15, 2011 :sFduh: DE va visst en bild till Quote Share this post Link to post
edvardpop 25,527 Posted July 16, 2011 Ett gäng bilder vilka togs under en powerwalking-runda som drog ut en aning på tiden... Quote Share this post Link to post