Jump to content
IGNORERAD

Jumbo bildtråd


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

De e inte min tråd Knasen den tillkomm för tomurdock tykte att fler än 2 foton bör ha en egen tråd för bildserier :crazy: så de e bara å ösa på :dance1:

Det var väl det jag hade för mig.. Tycker förövrigt det är en utmärkt idé att ha bildserier i en tråd och enstaka bilder i en annan, lite segt att kolla bildserier när man har dålig lina som jag brukar ha i slutet av månaden till iphonen :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 196
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    54

  • Enis

    27

  • Sam sip sam

    9

  • nitramj77

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Det var väl det jag hade för mig.. Tycker förövrigt det är en utmärkt idé att ha bildserier i en tråd och enstaka bilder i en annan, lite segt att kolla bildserier när man har dålig lina som jag brukar ha i slutet av månaden till iphonen :giggle:

Ja det var ju av den annledningen tumordock opponerade sig

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Urkundsförfalsknig åker man på då

Man ska alltid kunna visa upp sitt kort även om man inte är på jobb

Macken 4ddacb7e-7323-0028.jpg

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Hmmmmm! Har för mig att du skrev att du jobbat 90 timmar förra veckan ;);)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

De e inte min tråd Knasen den tillkomm för tomurdock tykte att fler än 2 foton bör ha en egen tråd för bildserier :crazy: så de e bara å ösa på :dance1:

Vadå inte din? är det inte du som har skapat den? Eller menar du att du gjorde det på uppdrag av någon?

För övrigt tror jag du missuppfattade tomurdock totalt eller så ville du helt enkelt inte förstå. Jag tror helt enkelt att han menade att om man ville presentera en bild serie så kan starta en helt egen tråd. Bilder är ju som oftast väldig uppskattade och har man en bildserie från en speciell händelse på kanske 10-20 bilder är det väl värt en egen tråd.

Jag tror knappast att han menade att du skulle skapa en tråd med snarligt namn bara för att förvilla.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag låter titeln vara som den är nu, bara för att inte tråden ska blandas ihop med den "riktiga" dagens bild-tråden.

Detta baserat på att tråden av Clion lades i reseberättelser och att det i början var hans tråd om just en händelse.

Det jag kan göra är att slå ihop 90% av den här tråden med riktiga dagens bild-tråden.

Men tvista om det några dagar och återkom via PM så fixar jag :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Tycker inte man ska behöva tvista alls när det gäller bilder.. Å du gör väl i slutändan som du vill som den envåldshärskare du är :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag låter titeln vara som den är nu, bara för att inte tråden ska blandas ihop med den "riktiga" dagens bild-tråden.

Detta baserat på att tråden av Clion lades i reseberättelser och att det i början var hans tråd om just en händelse.

Det jag kan göra är att slå ihop 90% av den här tråden med riktiga dagens bild-tråden.

Men tvista om det några dagar och återkom via PM så fixar jag :)

He he det är ju titeln som den är idag som orsakar att den blandas ihop med den riktiga tråden. Nåja det är väl inte hela världen. Dock intressant om fler börjar i Clions anda och skapar trådar som heter "Dagens tjejer bla bla" "Dagens humorbilder bla bla" osv. Antagligen total förvirring. ;)

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

He he det är ju titeln som den är idag som orsakar att den blandas ihop med den riktiga tråden. Nåja det är väl inte hela världen. Dock intressant om fler börjar i Clions anda och skapar trådar som heter "Dagens tjejer bla bla" "Dagens humorbilder bla bla" osv. Antagligen total förvirring. ;)

Så att jag ändrade titeln ifrån "Dagens bilder" till "Dagens bilder - En tur till Vrångö" gör att den blandas ihop med original tråden mera?

Personligen så ser jag en tydligare skillnad nu.

Fast du kanske trodde att tråden hette En tur till Vrångö förut?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Enl tumordock så var det svårt och ladda up en bildserie när man satt på en slö lina

han föreslog dagens bil 1-3 foton

dagens billder 4-10 foton

tyckte det lät vettigt

sen om man vill ha en egen reseberättelse så är det bara till å starta en svårare är det inte :dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Så att jag ändrade titeln ifrån "Dagens bilder" till "Dagens bilder - En tur till Vrångö" gör att den blandas ihop med original tråden mera?

Personligen så ser jag en tydligare skillnad nu.

Fast du kanske trodde att tråden hette En tur till Vrångö förut?

Ok jag inser att jag inte riktigt hängt med i svängarna vad det gäller namnbyten på tråden. Visst tycker jag att den senare var bättre och som den heter nu "clion bildtråt" ännu bättre. Sorry

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Gillar inte namnet Clions bildtråd

Ta i stället dagens bildtråd för den är ju till för alla medlemmar

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Hmmmmm! Har för mig att du skrev att du jobbat 90 timmar förra veckan ;);)

Japp stämmer men körde inte alla dom timmarna lossar lastar osv

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar inte namnet Clions bildtråd

Ta i stället dagens bildtråd för den är ju till för alla medlemmar

OK Clion, då har jag ändrat. Hoppas nya trådtiteln är till belåtenhet!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Såg att någon hade lagt in en bild på färdskrivaren så här kommer min giggle.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Satt me en jobbkompis å glodde på dessa makrofoton kom hem börja krypa på gräsmattan å bland buskarna 5555 kunde inte få såna närbilder med mitt 90mm tamron makro objektiv.behöver antagligen skaffa mellanringar :giggle:

post-3713-0-22859300-1311180391_thumb.jp

post-3713-0-38530500-1311180428_thumb.jp

post-3713-0-35036900-1311180448_thumb.jp

post-3713-0-35717300-1311180473_thumb.jp

post-3713-0-79706100-1311180498_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ett besök hos tandläkarn.Tur han inte är rädd :dance1:

post-3713-0-53834100-1311326897_thumb.jpOch har man vart duktig får man välja något i asken

post-3713-0-18995400-1311326818_thumb.jp

post-3713-0-44065500-1311326839_thumb.jp

post-3713-0-91896300-1311326856_thumb.jp

post-3713-0-53036000-1311326872_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Räcker man glor på National Geografick på deras grymma billder på tv så kommer suget.Så lite Macrobilder från Trägårn

post-3713-0-75762600-1311339971_thumb.jp

post-3713-0-07700900-1311339990_thumb.jp

post-3713-0-81352300-1311340006_thumb.jp

post-3713-0-34171900-1311340026_thumb.jp

post-3713-0-20889400-1311340042_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var ju av den annledningen tumordock opponerade sig

Jadu Clanton, anledningen var att jag gillar att titta på bilder speciellt i "dagens bild tråden".men det kan vara lite segt om man som då jag gjorde satt stundtals på en otroligt seg anslutning och det ibland är otroligt långa bildserierer på en sida....men nu nu är det bara att ösa på.:)

Trevlig tråd detta också förresten, kollektivt jättetack till alla som delar med sig.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Slänger in några till på sötnosen4ddae671-0361-1316.jpg4ddae671-036f-735b.jpg4ddae671-037d-a5cd.jpg4ddae671-03ab-c533.jpg

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Vad sägér din brevlåda om dig?

Vad säger dessa om sina ägare?

....

En hel del skulle jag tro,

men ibland blir det lite missvisande då man efter ett husköp även

har övertagit den tidigare ägarens låda.

De brevlådor som du visade på bilderna är de tagna i ert grannskap?

Hur ser din egen brevlåda ut?

Mvh

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

En hel del skulle jag tro,

men ibland blir det lite missvisande då man efter ett husköp även

har övertagit den tidigare ägarens låda.

De brevlådor som du visade på bilderna är de tagna i ert grannskap?

Hur ser din egen brevlåda ut?

Mvh

SN

Kan ju hända iofs. Vår egen brevlåda är relativt stor men svart och simpel. Brevlådorna är inte från den direkta omgivningen utan promenader kring en polares hus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Kan ju hända iofs. Vår egen brevlåda är relativt stor men svart och simpel.

Brevlådorna är inte från den direkta omgivningen utan promenader kring en polares hus.

"Svart & simpel" är nog två attribut som jag inte riktigt förknippar med dig.

Kanske bäst att du ordnar en ny och egen stil på lådan, he he

Men den här kan nog passa "Poffa"?

post-5068-0-12625200-1311509301_thumb.jp

http://www.holmerairbrush.se/2010/10/2/postlaada-till-jaktmarkerna.aspx

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju hända iofs. Vår egen brevlåda är relativt stor men svart och simpel. Brevlådorna är inte från den direkta omgivningen utan promenader kring en polares hus.

Många fina objekt för brevlådebaseboll där .. hia ;)

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...