Jump to content
IGNORERAD

[Nyhet] "Yingluck bör inte använda sin femininitet"


MPR Nyheter

Recommended Posts

Sam sip sam

:crazy:

Skulle det vara en ironi-skylt där eller inte?

Jag tolkar att du glömde ironi-skylten. Jag sätter dit en åt dig! :ironi:

Jo det hoppades jag att alla förstod , därför blev det ingen skylt :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andersbangkok

    12

  • Tallviking

    9

  • Isaan Butterfly

    7

  • MaiChai

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andersbangkok

:crazy:

Jo det hoppades jag att alla förstod , därför blev det ingen skylt :crazy:

Här inne vet man aldrig... :-)

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Heja djurgården är sant

Nu glömde du skylten igen, men jag tror alla förstod :ironi:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nu glömde du skylten igen, men jag tror alla förstod :ironi:

Ha ha hitta ingen sant skylt

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Heja djurgården är sant

:av-109998::clapping:

Så rätt så rätt!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Att militären har för mycket makt är lika uppenbart som att Thaksin missbrukade sin makt. Inser man inte det blir det inte någon speciellt vettig debatt.

Hej

Det är ju egentligen två helt olika frågor som man inte bör blanda ihop utan behandla helt separat och bedömma självständigt, att påstå att den enes misstag berättigar den andre att begå liknande eller värre brott är inte logiskt, var och en bör få stå för sin moral och handligar.

Att den enes ev. brott ska berättiga en annan makten i landet via en militärkupp och hot mot koalitionspartier via landets ledande general i kungens namn håller inte för mig.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Och till dom som jämnför Thaksin med Hitler så vet man nästan inte vad man ska svara, att ta till sådana inlägg tyder väl mest på desperation eller total okunskap i vad Hitler sysslade med, är det okunniga barn eller vuxna som jämför Thaksins tid vid makten som den ende folkvalde ledaren som har vunnit upprepade godkända demokratiska val i landet historiskt och jordens största krigsförbrytare, sådana påståenden är knappast värda att besvara och dom tyder på mycket dåliga historiska kunskaper.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hej

Och till dom som jämnför Thaksin med Hitler så vet man nästan inte vad man ska svara, att ta till sådana inlägg tyder väl mest på desperation eller total okunskap i vad Hitler sysslade med, är det okunniga barn eller vuxna som jämför Thaksins tid vid makten som den ende folkvalde ledaren som har vunnit upprepade godkända demokratiska val i landet historiskt och jordens största krigsförbrytare, sådana påståenden är knappast värda att besvara och dom tyder på mycket dåliga historiska kunskaper.

Mvh Isan Lover

Hej IL.

Jag måste först och främst säga att jag är imponerad av ditt lugn och milda temperamet.

Sedan kan jag inte låta bli att bli sné på dig.

Du håller på att tjata om denna thailändska politik, och det gör du tydligen 24/7.

Vad har du gjort för att Thailand ska bli bättre?

Har din lilla svenska åsikt någon som helst betydelse?

Tycker att du ska göra som BTT och skaffa dig ett eget forum där ni snackar trams konstant.

Vad jag tycker och tänker om Perus politik är varken intressant för varken Peru, Sverige eller övriga världen.

Om du nu ska vara så duktig så tycker jag att du ska ge dig in i länder som har det sämre än Thailand. Men det är klart, du har ju investerat i Thailand, och egen börs går ju före allt annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Det här ju ett forum om Thailand , känns inte så fräscht att diskutera Hitler här. :sFduh: Ändrade mitt inlägg helt. :wai:

Ändrades av paw-76
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det är ju egentligen två helt olika frågor som man inte bör blanda ihop utan behandla helt separat och bedömma självständigt, att påstå att den enes misstag berättigar den andre att begå liknande eller värre brott är inte logiskt, var och en bör få stå för sin moral och handligar.

Att den enes ev. brott ska berättiga en annan makten i landet via en militärkupp och hot mot koalitionspartier via landets ledande general i kungens namn håller inte för mig.

Mvh Isan Lover

Var har jag påstått att den enes misstag berättigar den andres? Jag undrar om något jag skrivit här har nått fram till dig? Jag kanske är dålig på att uttrycka mig. Jag tycker varken om Thaksin eller Prem. Var det klart nog?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Om du glömt så kan du ju titta på den här lilla filmen om vad tidernas värsta mass mördare gjorde.idi*tisk jämförelse!!!

http://youtu.be/TezG916GDbc

Skillnaden var väl att den ena aldrig han komma så långt i sin ideologi.

Se bara på grannlandet Kambodja. Inte fan var det så mycket bättre där, om man jämför med Hitler.

Sedan har vi Ryssarna, dom var då fan inte så mycket bättre än Hitlers lilla anhang. Tror att Både Pol Pot och Stalin var lika dåliga människor.

Vem som dödat flest skiter jag i.

Thaksin var kanske inte lika galen, men han hade fått storhetsvansinne han med!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Reductio ad Hitlerum aka guilt by association

eller

Godwin's Law

"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 100%

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Var har jag påstått att den enes misstag berättigar den andres? Jag undrar om något jag skrivit här har nått fram till dig? Jag kanske är dålig på att uttrycka mig. Jag tycker varken om Thaksin eller Prem. Var det klart nog?

Hej

Det har du mycket riktigt inte påstått, och det du skriver når fram bra, du uttrycker dig tydligt och sakligt och inte allt för sällan gillar jag dessutom det du skriver, och att du inte gillar varken Thaksin eller Prem har jag förstått redan tidigare.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...