Jump to content
IGNORERAD

Hur mycket pengar gör du av med ?


Guest paw-76

Recommended Posts

broder tuk tuk

Nu menar jag kanske inte skötseln av den gemensamma ekonomin, utan mer att frugan via diverse påtryckningar och ibland rena utpressningsmetoderna, får gubben att mot sin vilja öppna penningpungen.

Ett sätt som jag sett är ju att hota med finit om inte lädret öppnas eller att sexvägra, vilket jag nog vill beteckna som ren och skär och illvillig utpressning.

Har tom upplevt rena prutningsmetoderna för att frugan ska hamna i ett bättre ekonomiskt läge.

Vilket väl i och för sig inte är så ovanligt i ett land som Thailand.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 135
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    18

  • måne

    14

  • Kim

    12

  • Herr Chang

    6

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Ett sätt som jag sett är ju att hota med finit om inte lädret öppnas eller att sexvägra, vilket jag nog vill beteckna som ren och skär och illvillig utpressning.

Det funkar nog bara i Sverige - med det 'utbud' som finns här tror jag ingen tjej skulle tordas

använda den taktiken, skulle väldigt lätt kunna få mycket fel effekt...  :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar göra av med ca 1000kr per dag. Då ingår hotell och allt för mig och Damen. Men jag bor på bra billiga ställen och äter på thai ställen. Min dam tycker det är jättebra. Och i det ingår oftast en liten resa någon annanstans också. När man spelar golf. Måste man ibland bryta av och ägna all tid åt damen i fråga. Så att hon inte bara tittar på TV. För Tv är väldigt viktigt. Med många kanaler.

Men nästa resa blir lite längre och första veckan uppe i Udonthani. Så vi får se vad kalaset kostar denna gång, Bathen är inte billigare utan dyr nu. Men att snåla aldrig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt rätt Falang!

I Sverige bekymrar sig fru Chang inte det minsta om jag går ut själv. Däremot i Thailand...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr chang.Kvinnan är bättre lämpad att sköta ekonomin  :kort:   Hon tycker att hon skall sköta DIN ekonomi m.a.o. Din ekonomi är er och hennes ekonomi ska du skita i (15 års erfarenhet) Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nej i de flesta fall är kvinnan nog inte bättre lämpad att sköta ekonomin. Det bästa sättet att ruineras är ju att överlämmna ekonomin till en kvinna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Herr chang.Kvinnan är bättre lämpad att sköta ekonomin  :kort:   Hon tycker att hon skall sköta DIN ekonomi m.a.o. Din ekonomi är er och hennes ekonomi ska du skita i (15 års erfarenhet) Mvh Måne

Måne,

hoppas och tror att det är bara ironi i ditt inlägg, jag skulle i alla fall inte acceptera

den situationen...   :no:

Link to comment
Dela på andra sajter

Falang.Det är hennes uppfattning,men tyvärr för henne så är det inte så i praktiken  :great: hoppas allt är bra där nere hälsa alla hos  tosse från mig,ha det bäst. Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Falang.Det är hennes uppfattning,men tyvärr för henne så är det inte så i praktiken  :great: hoppas allt är bra där nere hälsa alla hos  tosse från mig,ha det bäst. Mvh Måne

Hehe, trodde väl det...  ;)

Att låta en kvinna tro att hon styr ekonomin, är ju inte samma sak som att hon

verkligen styr familjens ekonomi.  :whistle:

Ska hälsa till Tosse och alla fyllskallar på Backstage...  :party:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...