Jump to content
IGNORERAD

Cykel i BKK


niklas

Recommended Posts

Guest boffe1609

Ja

Det har jag och det var lite trafik påSukomvit omkring Kl 17.00

Gick hur bra som helst

Boffe

Ps Det var 2512 / 1969

Ds

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tjena Thaivänner

Är det någon som testat Bangkok by Bike??

m.v.h// Niklas

Jag har, det var skitkul och intressant att komma till delar av Bangkok som man normalt sett inte kommer till. Rekommenderas :great:

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Niklas,

min granne, holländaren, cyklar till och från jobbet varje dag. Sukhumvit 63 till Unesco, ca 1 km. Jag fattar inte hur han vågar, trafiken är grym och en cyklist är lovlig jakt året runt härnere. Men visst, han lever fortfarande...

Lycka till!

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag har inte testat "Bangkok by bike" http://www.bangkokbybike.com/sv/start , men det verkar vara helt OK!

Har läst på nåt forum om nöjda kunder, jag tror dock att jag skulle bli överhettad rätt snabbt, jag åker inte ens tuktuk, när det finns Aircon i Taxi...

Cyklade gärna i Sverige, till jobbet och på semestrarna. Saknar det, men luften här är för förorenad, för att jag skall vilja bli andfådd...

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...