Jump to content
Kim

Dagens bild

Recommended Posts

audirs2
2 minuter sedan, skrev Luke the Drifter:

Mitt bidrag till dagens bild är inte tagen just idag men jag låter den gå som dagens bild ändå.

Det här fotot knäppte jag då jag besökte den militära anläggningen Wing 5 i Prachuap Khiri Khan.

Inne på militärområdet så ligger det ett högt berg och där bor det en alldeles speciell sorts primater. De är inte helt unika men man kan nog kalla dem ganska ovanliga och en av dess egenskaper är att de är ovanligt timida och oskygga.

Får jag jag lov att presentera min avlägsne kusin Sofie !

652960885_Thailpng15-16Prachuap2058.thumb.jpg.7bd6208dba3c402d2b8c959a8719c3a3.jpg

Luke the Drifter

Avlägsen och avlägsen,,,,,!😆

• Haha 1

born41
19 minuter sedan, skrev samet:

Var tvungen att gå igenom för att komma till poolen. Skulle aldrig falla mig in att frivilligt gå in där. Självplågare och livshatare är de enda som frivilligt besöker sådana inrättningar. 

De som dessutom gör det på semestern har antagligen grava psykologiska problem och borde snarast uppsöka BTTs låtsasflickvän. 

Skaffa dig en krostrainer och kör (2 + 1) x3 dagligen i 3 månader så kommer du att må mycket bättre. Bra kondition = goda förutsättningar att vara en bra älskare☺️

Born41

• Ge karma 3

Kötthandlarn
6 timmar sedan, skrev samet:

@M33s våta dröm...

20190112_181012.jpg

Nä, det var ingen utsikt över torget i K***sb***a mot Hemmakvällbutiken.........:giggle:

• Ge karma 2
  • Haha 1

Kötthandlarn
10 minuter sedan, skrev edvardpop:

Noterar att ovanstående inlägg ev givit upphov till ett och annat flabb. Ska jag ha i åtanke nästa gång nån mot förmodan får

för sig att göra något så dumt som att exponera "maggen" i denna trevliga tråd... Skrattar bäst som skrattar sist🙂

Varför då?

Du är fin som du är..........:thumbsup:

• Ge karma 2
  • Haha 2