Cavemannen 13 257 Inlagd November 27, 2017 Idag har jag lagt in lite gurka, så snart har jag till frukostmackorna. 10 1 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
audirs2 39 642 Inlagd November 27, 2017 3 timmar sedan, skrev Cavemannen: Idag har jag lagt in lite gurka, så snart har jag till frukostmackorna. Japp, kyllä, riktiga män gör sina egna gurkisar! Dela detta inlägg Länk till inlägget
happyharry 5 839 Inlagd November 27, 2017 När vi är i byn så brukar vi ha vår dotter på skolan där. Främst för att alla hennes kompisar i byn går där så det blir lite långtråkigt att vänta på att lekkamraterna ska sluta skolan. Men också för att stärka upp språket såklart. Denna dag började med att man skulle städa först. Damma inomhus. (idrottsdagsuniformen) Sedan moppa golvet Efter städningen så uppställning på rad Sedan promenad i (halv) samlad trupp Morgonsamling för alla skolbarn Sedan hissas flaggan och nationalsången sjungs. Såhär ser det ut i dotterns förskoleklass En till bild från samma rum Eftersom det är en byskola så har dem ju en del djur där som dem lär sig att ta hand om (även grisar fanns) Även gummiträd odlas på skolans marker (och andra trädarter.) Kryddor och örter fanns det gott om på skolodlingarna Musiken verkar ha varit poppis då man haft sönder kaggen. Dottern hade även en sådan här uniform Läxor fick man också 40 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
ellim63 168 355 Inlagd November 27, 2017 34 minuter sedan, skrev happyharry: När vi är i byn så brukar vi ha vår dotter på skolan där. Främst för att alla hennes kompisar i byn går där så det blir lite långtråkigt att vänta på att lekkamraterna ska sluta skolan. Men också för att stärka upp språket såklart. Denna dag började med att man skulle städa först. Damma inomhus. (idrottsdagsuniformen) Sedan moppa golvet Efter städningen så uppställning på rad Sedan promenad i (halv) samlad trupp Morgonsamling för alla skolbarn Sedan hissas flaggan och nationalsången sjungs. Såhär ser det ut i dotterns förskoleklass En till bild från samma rum Eftersom det är en byskola så har dem ju en del djur där som dem lär sig att ta hand om (även grisar fanns) Även gummiträd odlas på skolans marker (och andra trädarter.) Kryddor och örter fanns det gott om på skolodlingarna Musiken verkar ha varit poppis då man haft sönder kaggen. Dottern hade även en sådan här uniform Läxor fick man också Sista bilden på dottern är underbar...denna känsla att man kan lära sig allt o att världen ligger för dina fötter...! 4 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Naam kaeng 47 248 Inlagd November 29, 2017 On 2017-11-27 at 21:59, skrev happyharry: Efter städningen så Jättefina bilder du publicerar, uppskattas! Speciellt bilder på barn blir ofta så spontana och okonstlade. (läs bra) Vi vuxna tenderar alltför ofta att göra någon pose, eller anstränga oss för att se bra ut. Barn är mer spontana och lekfulla. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägget
nissehult_13 16 024 Inlagd December 1, 2017 Frugan är glad idag nya uteköket klart.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk 37 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Kenneth4618 171 190 Inlagd December 1, 2017 31 minuter sedan, skrev nissehult_13: Frugan är glad idag nya uteköket klart. Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Tjusigt 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
65Selander 3 191 Inlagd December 1, 2017 On 11/27/2017 at 21:59, skrev happyharry: När vi är i byn så brukar vi ha vår dotter på skolan där. Främst för att alla hennes kompisar i byn går där så det blir lite långtråkigt att vänta på att lekkamraterna ska sluta skolan. Men också för att stärka upp språket såklart. Denna dag började med att man skulle städa först. Damma inomhus. (idrottsdagsuniformen) Sedan moppa golvet Efter städningen så uppställning på rad Sedan promenad i (halv) samlad trupp Morgonsamling för alla skolbarn Sedan hissas flaggan och nationalsången sjungs. Såhär ser det ut i dotterns förskoleklass En till bild från samma rum Eftersom det är en byskola så har dem ju en del djur där som dem lär sig att ta hand om (även grisar fanns) Även gummiträd odlas på skolans marker (och andra trädarter.) Kryddor och örter fanns det gott om på skolodlingarna Musiken verkar ha varit poppis då man haft sönder kaggen. Dottern hade även en sådan här uniform Läxor fick man också Kul för en Svennebanan att få se hur det går till utanför Svedala 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
nissehult_13 16 024 Inlagd December 1, 2017 Kul att få post. Fin bild på bilen 500 baht kostar bildenSkickat från min SM-G903F via Tapatalk 7 1 12 Dela detta inlägg Länk till inlägget
apknug 3 700 Inlagd December 1, 2017 Kul att få post. Fin bild på bilen 500 baht kostar bildenSkickat från min SM-G903F via TapatalkSnygg bil o bild, man ser inte föraren dock.... Har de ägaransvar på såna här böter i Thailand?Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk Dela detta inlägg Länk till inlägget
nissehult_13 16 024 Inlagd December 1, 2017 Precis nyss, skrev apknug: Snygg bil o bild, man ser inte föraren dock.... Har de ägaransvar på såna här böter i Thailand? Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk Det är ägaransvar här tyvärr. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Kenneth4618 171 190 Inlagd December 1, 2017 1 timme sedan, skrev nissehult_13: Det är ägaransvar här tyvärr. Med tanke på alla svarta framrutor skulle det inte funka annars 3 Dela detta inlägg Länk till inlägget
leadbelly 1 119 Inlagd December 1, 2017 3 timmar sedan, skrev nissehult_13: Det är ägaransvar här tyvärr. Det kan ju inte bli bättre 2 fina bilder gratis, eller har jag missat något? Med vänlig hälsning Leadbelly 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget