Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

Lite stretching här och en ´teaser´ tills jag kompleterat "No.9" med en del bilder som jag kommit i kapp med att redigera under den senaste tiden.

 

IMG_8935-Kopia_zps03aa3f76.jpg

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Finska krapparna ville hjälpa å svetsa lite nu man vart "sjuklledig" (inte då) så ja man fick en smärre chock när man kom till firman i går, var bara å ta fram slipen å börja!

Sista conten är helt mitt jobb med nya snygga al-luckor, jag ger mig själv 5 contianers av 5 möjliga! :thumbsup:

post-4347-0-82504100-1386517932_thumb.jp

post-4347-0-47981600-1386517977_thumb.jp

post-4347-0-79009900-1386518006_thumb.jp

post-4347-0-57444800-1386518033_thumb.jp

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finska krapparna ville hjälpa å svetsa lite nu man vart "sjuklledig" (inte då) så ja man fick en smärre chock när man kom till firman i går, var bara å ta fram slipen å börja!

Sista conten är helt mitt jobb med nya snygga al-luckor, jag ger mig själv 5 contianers av 5 möjliga! :thumbsup:

Hade nog fått bättre strängar fast jau ente svetsat på 30 år :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Finska krapparna ville hjälpa å svetsa lite nu man vart "sjuklledig" (inte då) så ja man fick en smärre chock när man kom till firman i går, var bara å ta fram slipen å börja!

Sista conten är helt mitt jobb med nya snygga al-luckor, jag ger mig själv 5 contianers av 5 möjliga! :thumbsup:

Har du köpt finsk grodlort,  det va fördjäkla dåliga svetsar

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du köpt finsk grodlort,  det va fördjäkla dåliga svetsar

Enligt firmans hemsida så gör dom "kvalitet" i stället för kvantitet! Dom ligger i Bromma i  alla fall och jag har nog inte mycket förtroende för deras "svetsare" i alla fall!

Vem vet, dom har kanske några polska killar som har lärt dom vetsa? :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

13-12-13 fredagen den 13de dec visst tusan Lucia är det också, här i obygden firades det också..

attachicon.gifIMG_0275.JPG

attachicon.gifIMG_0279.JPG

attachicon.gifIMG_0283.JPG

attachicon.gifIMG_0293.jpg

attachicon.gifIMG_0297.JPG

attachicon.gifIMG_0305.JPG

attachicon.gifIMG_0306.JPG

FF

 

Jösses vad söt Alice är...

Nästan så man får en knäck på hjärtat... :thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Killtraff :crazy:

 

Den första bilden är helt magisk..

Vilken otrolig glädje den utstrålar... :thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte för att jag ogillar kinesisk mat och inte för att jag gillar Shanghai men när man varit förvisad till Kinas hinterland en vecka och käkat lunch på en bricka i kalla och skitiga stålverksmatsalar samt middag i högst eftersatta hotellrestauranger så känns det rätt gott att kunna gå till en västerländsk restaurang. Det var faktiskt så gott att jag inte kom ihåg att ta nå någon bild förräns jag nästan ätit upp, till råga på allt var jag dessutom tvungen att beställa in en andra Carlsberg.

 

På väg tillbaka såg jag några kinesiska julgranar, måste ändå säga att kungarna av kopior har hittat på några ganska innovativa varianter. 

post-10486-0-63886000-1387017500_thumb.j

post-10486-0-57840600-1387017605_thumb.j

post-10486-0-19455500-1387017750_thumb.j

post-10486-0-80395500-1387017851_thumb.j

post-10486-0-12395800-1387018269_thumb.j

post-10486-0-33293300-1387018379_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

Finska krapparna ville hjälpa å svetsa lite nu man vart "sjuklledig" (inte då) så ja man fick en smärre chock när man kom till firman i går, var bara å ta fram slipen å börja!

Sista conten är helt mitt jobb med nya snygga al-luckor, jag ger mig själv 5 contianers av 5 möjliga! :thumbsup:

Dom finska krapparna ska nog greja med något annat än svetsning och plåtarbeten.

Har jobbat och jobbar med en massa krappar och Finländare är ju kända att vara duktiga svetsare fast det gäller ju tydligen inte alla :)

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bild just nu från Nongkai intill floden Mekong :-)

post-3878-1387026720,68_thumb.jpg

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

En bild till från Nongkai just nu!

post-3878-1387027426,85_thumb.jpg

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...