Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

Lasse!

Mkt ballt o snyggt foto på vattenytan.    :thumbsup:

:thumbsup:   :thumbsup:   :thumbsup:

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Vikingen73

Nu har jag äntligen lärt mig detta med bilder så nu ska jag plåga er framöver.fast man får väl hoppas att det blir uppskattat med en till som kan visa lite bilder 8)

Jag börjar med lite sommarbilder från 2007 , första bilden är från midsommar och det är tjejen min i svart och hennes vänner

IMG_0732.jpg

Här är jag och tjejen på väg till Paviljongen i Ragunda och stannade då till vid Vättaberget med den vackra utsikten över Indalsälven, när man är här så återstår bara nån enstaka mil till Paviljongen.

NickeNoinapVttaberget.jpg

En bild från Skansen i Stockholm sommaren 2007, min tjej och "min" son, inte biologisk men känns som det ändå, det är mitt x pojke som jag tog till Sverige när han var 2 år ungefär

IMG_1058.jpg

Ja gud vad mycket sött det finns på Skansen :thumbsup:

Picture_2247.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja , men det finns många söta i Thailand med

DSCF0063.jpg

                                                Mvh SWEDEMAN

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

bob_builder

Måste först o främst säga att det lilla jag läst här på forumet så är det ett toppen forum!

Många fina bilder så jag får väll bjuda på en liten somrig Sverige bild hemifrån mig precis när jag o brorsan oljat färdigt pool däcket

P1010675.jpg

Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Vikingen73,

Utmärkt att du kan lägga in bilder, det blir aldrig för mycket... och vi vill se mer!

Härlig bild av dig och damen vid Indalsälven!

Det är nästan så att man vill åka till Norrland ;-)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk om svenska skolor skulle vara så här, bilderna är från en korat skola.(Suranaree University of Technology )

y1p8HNMiHW6l27OpU2NDyiLhaLwjm8mjJwS.jpg

y1p8HNMiHW6l26h4tSNTqNhWyHW1AKRrIkr.jpg

y1p8HNMiHW6l261FFP44iar2B1IXI24KLz6.jpg

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det vore förfärligt,det blir ju för långt att kasta papper på läraren  :police: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och är det någon som har en fråga?

Jag, jag, Jag, jag, Jag, Jag, Jag.

Jag oxå...............

..........

..... :D

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60
???   Hur gör dom när dom har prov och läraren ska kolla, så att ingen fuskar eller tisslar med varandra?  :icon_redface:
Link to comment
Dela på andra sajter

Fick besök i Isaan en morgon vid mitt datortittande

Snacka om att jag hoppade till när den gröningen landade

DSCN0365.JPG

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang: Tackar så mycket, jag ska bidra med lite till under denna kväll 8), 4 bilder tror jag det vart i Dagens tjej tråd också :thumbsup:

Jamen en bild kan jag väl bjuda på...detta är min pärla, bilden tagen i torsdags 3/7-08

MinsnyggingJuli08.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Trycker dit en till med 2  lok krung varav den äldsta :inquisitive: är min  eller rättare sagt jag lånar henne ett tag och pröjsar för henne detta var när vi var på väg till kungsan för att flukta på Sawiden mot prated spain 1-2

Skål alla vänner

:17:

Midsommar..m.m 021.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

;D Tre glada damer i Göteborg.

Från vänster: Kompis (Tim) från Bangkok på besök hos syster i Gbg, Som som är syster till Tim och bor i Gbg och sambo som hälsar på från Borlänge.  :thumbsup:

IMG_0399.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

Quote

Lägger in en bild från midsommarafton på mig och tjejen


Har du bränt dig i ugnen?  :icon_redface:
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Har du bränt dig i ugnen?  :icon_redface:


Njaa inte direkt men däremot åkte jag på en kraftig överansträngning på jobbet en dag,fick käka voltaren 5 dar innan skiten släppte.
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...