Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild


Kim

Recommended Posts

Kenneth4618

FB_IMG_1686049657099.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

En bild från 400-års firandet av Göteborg i Frihamnen helgen som var...

 

Z18C8425copyautohazeremoval.thumb.jpg.c86f50cfcc8d5142f72a2bfad094c235.jpg

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2023-06-04 at 17:42, skrev Kötthandlarn:

Inte dagens men gårdagens, när jag vinglade hem efter en underbar kväll på 400-års festivalen....🙏

20230603_210335.thumb.jpg.be1b21780eb4ef8c53894f7a8094a2eb.jpg

 

Vi andra firade 500 år, du ligger efter brossan!:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

The Tower of Mordor is rising😉😉......

16864961125607026693044558112874.thumb.jpg.00b57d5eb301bf2ff09a1666d36d808e.jpg

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugans frukostmarmelad (hallon, rabarber och vanilj) har fått gotta till sig några år i källaren.. Smakar utmärkt!

 

DSC_9922.thumb.JPG.2b66494b8c6136927fdc1e4145c3de86.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Ytterligare tre bilder från mitt Göteborgsbesök för nån vecka sedan. Dem här är från Avenyn och jag tycker dem hänger ihop ganska bra 😉

Fler kommer i Every picture tells a story så småningom.

 

Z18C8578copy.thumb.jpg.a8622b608663f7df61ede0a904308316.jpg

 

 

Z18C8566copybw.thumb.jpg.931a45f0ac1e3fc19a7ba2a74c8b7686.jpg

 

 

Z18C8575copy.thumb.jpg.1b50d4ddec3dc4ca8b0f59aa3f2e41d6.jpg

 

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

       Också ännu en bild från Göteborg och jubileumfestivalen för ett tiotal dagar sedan som lagts in på annan plats tidigare fast i färg.

       Här är den svartvita versionen som även fått en ram.

Z18C8453copy3bwram.thumb.jpg.a01b2a86c7e019ed17282915a942b2d7.jpg

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Måste flytta fläkten närmare och närmare, är det växthuseffekten månne.. 😎

 

DSC_9949.thumb.JPG.974b40a81994e7d18a62e65127a99996.JPG

 

DSC_9950.thumb.JPG.6699a85e89a2533779879d950d8b5fcb.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2023-06-05 at 17:09, skrev Stefan:

FotBoa?IMG20230605170647.thumb.jpg.d968abaaa87522c210a65abef5181130.jpg

 

Det är ganska fascinerande, skrattretande och framför allt näst intill tragisk se ett sådant inlägg som detta i ett forum. Ett forum skapat för att diskutera ett av vårt största gemensamma intresse, Thailand!
Att lägga in en bild med syftet att enkom göra sig rolig,  tramsa och trigga en enda medlem borde enligt min mening vara under din värdighet.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Alarik:

 

Det är ganska fascinerande, skrattretande och framför allt näst intill tragisk se ett sådant inlägg som detta i ett forum. Ett forum skapat för att diskutera ett av vårt största gemensamma intresse, Thailand!
Att lägga in en bild med syftet att enkom göra sig rolig,  tramsa och trigga en enda medlem borde enligt min mening vara under din värdighet.

Hm, jag har vid ett flertal tillfällen riktat hård kritik mot vissa inlägg ang Herr @Boa52. Nu var väl detta inget personligt påhopp på något vis, utan, enligt mig bara lite roligt. Till skillnad från dig så känner jag Boa personligen och vet med säkerhet att han tar mitt inlägg med ett skratt.

Om det är din mening att alla inlägg enbart ska handla om Thailand och inget mer, då blir det nog väldigt få inlägg på MPR.

Att du sedan formulerar om ett inlägg jag tidigare skrivit i ämnet, framstår du i mina ögon som en .......

//S

 

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Stefan:

Hm, jag har vid ett flertal tillfällen riktat hård kritik mot vissa inlägg ang Herr @Boa52. Nu var väl detta inget personligt påhopp på något vis, utan, enligt mig bara lite roligt. Till skillnad från dig så känner jag Boa personligen och vet med säkerhet att han tar mitt inlägg med ett skratt.

Om det är din mening att alla inlägg enbart ska handla om Thailand och inget mer, då blir det nog väldigt få inlägg på MPR.

Att du sedan formulerar om ett inlägg jag tidigare skrivit i ämnet, framstår du i mina ögon som en .......

//S

 

 

Jag har inte något problem med att säga att du i mina ögon framstår som en skitstövel.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Alarik:

 

Jag har inte något problem med att säga att du i mina ögon framstår som en skitstövel.

Jag har aldrig haft några problem med dig och förstår inte riktigt varför du vill starta en diskussion som denna.

Skitstövel? Jaja puss på dig!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Alarik:

 

Det är ganska fascinerande, skrattretande och framför allt näst intill tragisk se ett sådant inlägg som detta i ett forum. Ett forum skapat för att diskutera ett av vårt största gemensamma intresse, Thailand!
Att lägga in en bild med syftet att enkom göra sig rolig,  tramsa och trigga en enda medlem borde enligt min mening vara under din värdighet.

Det var väl en rolig grej att hitta en sko som det  stod BOA  på vad är det du inte förstår. Du har väl triggat och Dj-last med en massa på MPR så dina åsikter är noll

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Alarik:

 

Jag har inte något problem med att säga att du i mina ögon framstår som en skitstövel.

Du vet lite du eller vill visa att du är nåt, men det är du inte utan bara ett fjask som vet

ingenting. Förstår inte var du får dina tankar ifrån, sök hjälp

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Stefan:

Jag har aldrig haft några problem med dig och förstår inte riktigt varför du vill starta en diskussion som denna.

Skitstövel? Jaja puss på dig!

//S

Ta bort den där puss på dej det ska han inte ha, vad han ska ha vågar jag inte skriva här

då blir jag avstängd. En del är dum och en del är dummare, HUVA

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Äntligen en smula regn men det vart inte mycket 😥....

16869424348892013518015558483324.thumb.jpg.8198a281c3a1bf9e800c758662147621.jpg

 

16869424946174792084044565013345.thumb.jpg.8d2bf0c389e1386abf4ecbea10059fe1.jpg

 

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Ta bort den där puss på dej det ska han inte ha, vad han ska ha vågar jag inte skriva här

då blir jag avstängd. En del är dum och en del är dummare, HUVA

 

Du borde blivit avstängd för länge sedan

och det för gott.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Stefan:

Jag har aldrig haft några problem med dig och förstår inte riktigt varför du vill starta en diskussion som denna.

Skitstövel? Jaja puss på dig!

//S

 

Du gav dig in i leken och då får du leken tåla.

Puss? Nä, fy fan.

Ändrades av Alarik

 

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
2 timmar sedan, skrev Boa52:

Det var väl en rolig grej att hitta en sko som det  stod BOA  på vad är det du inte förstår. Du har väl triggat och Dj-last med en massa på MPR så dina åsikter är noll

Jag köpte mina första cykelskor med BOA-spänne för ca 15 år sedan, helt suverän funktion.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Alarik:

 

Du borde blivit avstängd för länge sedan

och det för gott.

Hur ska du ha det, är det fel att snacka skit om någon i denna tråd eller ej?

 

Jösses...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Alarik:

 

Du gav dig in i leken och då får du leken tåla.

Puss? Nä, fy fan.

Jag lade in en bild på en sko, är det att starta en fight enligt dig,? Ja då har du lite problem med dig själv att ta tag i. Jag har defensiv ingen lust att munhuggas med en människa som har svåra psykiska problem.

Du får en puss till så du kanske mår bättre.

//S

 

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Stefan:

Jag lade in en bild på en sko, är det att starta en fight enligt dig,? Ja då har du lite problem med dig själv att ta tag i. Jag har defensiv ingen lust att munhuggas med en människa som har svåra psykiska problem.

Du får en puss till så du kanske mår bättre.

//S

 

 

Det är da facto du med ditt evinnerliga pussande som har svåra psykiska problem.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...