keroan Inlagd Augusti 25, 2008 Dela Inlagd Augusti 25, 2008 Några bilder från min resa till Isaan i april i år. Åkte dit för att träffa min flickväns familj. Dags för mat. Min tjej och hennes mor kockar. Jag. Utflykt till sjön... Dags för kokosnöt. Jag på moppen. Mat igen. Flickvän med syster och bror. Mat åt munkarna. På lokala marknaden för lite inköp. Flickvän med dotter. Thaikärringar... Flickvän med dotter Familjens hus. Lyckönskningar av farmor inför resan till svedala I Bkk före resan till sverige Sista måltiden i Thailand På Bkk flygplats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 25, 2008 Dela Inlagd Augusti 25, 2008 Sköna bilder! Längta tillbaks när man ser bilderna från, Isaan. Var i Isaan var du? Tjejen gissa på närheten av Ubon? Jag var själv nere i April, lagom varmt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 26, 2008 Dela Inlagd Augusti 26, 2008 Tack, för sköna bilder! Åker själv till Roi Et, med sambo, nu i september. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Klarre Inlagd Augusti 26, 2008 Dela Inlagd Augusti 26, 2008 Fina bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svarten Inlagd Augusti 26, 2008 Dela Inlagd Augusti 26, 2008 Hej Keroan! Tack för bilderna! Vilken söt flickvän du har! Jag undrar också var du var någonstans. Jag känner igen mig väldigt mycket. Jag gissar också på Ubontrakten. Det ser ut att ni var vid Pha Taem Cliff vid Mekongfloden. Du får gärna visar flera då det verkar vara ganska mycket intresse här! Hälsning Svarten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keroan Inlagd Augusti 26, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2008 Tack för alla komplimager Bilderna är tagna i och runt tjejens hemort som ligger nära Nong Wu So, sydväst om Udon Thani. Jag kommer med fler bilder senare, måste ladda upp dom först så det går att länka till dom, ha tålamod. Har lite bilder från Bkk också, men jag trivs mycket bättre i Isaan // keroan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 29, 2008 Dela Inlagd Augusti 29, 2008 Fina bilder! Va rent dom hade på gården, på våran gård låg det prylar överallt. "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd September 1, 2008 Dela Inlagd September 1, 2008 Hej Keroan, Härliga genuina bilder. Lycka till med fortsättningen, både med nya bilder här och ert liv tillsammans där Mvh Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd September 1, 2008 Dela Inlagd September 1, 2008 Hej Härliga bilder, tack för att du delar med dig till oss som går och väntar på att resa ner. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.