Jump to content
IGNORERAD

Bokbytardag


buriram

Recommended Posts

Anders gillar böcker, kompisar tar med sig, men anders läser för fort ;-)

Vi har varit i Rayong vid några tillfällen,för att fylla på, i Ba Phee, Vad sägs om en bokbytar träff här. I närheten av Dig? I Isaan.

Jag bor 9 km utanför stan, Buriram Såå klart, Finns intresse? Hur många av er på MPR bor här stadigvarande? Svara gärna. Var ska vi träffas, med våra

böcker?

Hälsningar Eder kompis // anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Jättebra idé.

Och jag håller på och utformar bokklubben för MPR... Återkommer med mera info om det senare.

Link to comment
Dela på andra sajter

khun-petch

Iden är bra blir det Bangkok så ställer jag upp med några kassar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Anders gillar böcker, kompisar tar med sig, men anders läser för fort ;-)

Vi har varit i Rayong vid några tillfällen,för att fylla på, i Ba Phee, Vad sägs om en bokbytar träff här. I närheten av Dig? I Isaan.

Jag bor 9 km utanför stan, Buriram Såå klart, Finns intresse? Hur många av er på MPR bor här stadigvarande? Svara gärna. Var ska vi träffas, med våra

böcker?

Hälsningar Eder kompis // anders

Har en laddning böcker 5mil syd om Buriram som kommer att vara utlästa i slutet av Juni.

Se medlemskartan om du undrar var, jag kan också passa på att rekommendera midsommarfirandet i vår by som hålls på den Svenskägda restaurangen(med falang mat) där...bla jag kommer att var på plats och ett par forummedlemmar till.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Tomurdoc Håller till i Ban Kruat vid midsommar Var finns denna restaurang ? Mvh Jan

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Tomurdoc Håller till i Ban Kruat vid midsommar Var finns denna restaurang ? Mvh Jan

I Soengsang, eller just utanför ca en km, mot dammen/sjön Ban Rat hållet, om du kommer från Ban Kruat på 224 så svänger du vänster vid stora "huvudkorsningen" mot Ban Rat sen ca en km på höger sida.

Stor gul skylt.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det pyttipanna på menyn tro

Jo det finns :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tumordoc, Härlig kontakt med känsla, Ring mig: 0806052753 Anders Väntar, böcker har jag // Kram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Anländer torsdag, Har du någon Resort nära Dig? Bokbytardagen, Före eller efter Midsommar afton? Tumurdoc Bestäm You are the leader of the Pack.

Själv. läs fort, anders sakta ned, PS Heter du Kurt eller Janne? Lättare än Tumurdoc ? Kruph

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok.

Nja någon officiell bokbytardag vet jag inte om det är, men nu är absolut välkommen att byta/få ett knippe böcker av mig.

Och som sagt midsommarfirande är det ju så det kan bli bra.

Det finns två små resorter finns inom kort avstånd, jag hör av mig när det närmar sig.

Ps Buriram, sätt gärna ut din plats i Thailand på medlemskartan, skoj att se var folk bor..speciellt de som bor i "närheten" av sin egen plats.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oki Doki, Apropå kartan P3 har kanske slarvat bort mig... IGEN ;-) // anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta P3, jag var på kartan. Puss & Kram // anders

Tumurdoc: Vi syns i helgen, maila mig ditt tfn nr. mvh anders på dahl48@gmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta P3, jag var på kartan. Puss & Kram // anders

Tumurdoc: Vi syns i helgen, maila mig ditt tfn nr. mvh anders på dahl48@gmail.com

Nja.till helgen blir det nog svårt, jag är antagligen i Stettin/Polen då..men till midsommar hör jag av mig.

Är bara i Thailand på somrarna nu, då vi har barn i Svensk skola.

Äntrar Isaan 2/6 om inte vulkanen ställer till det!.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer också att vara i närheten (i Krasang) under midsommar (16/6-9/7), så jag är intresserad av att träffas om inte frugan har något annat planerat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jättebra idé.

Och jag håller på och utformar bokklubben för MPR... Återkommer med mera info om det senare.

Damen skulle bli lycklig. Hon tycker att det börjar bli lite väl fullt i vissa skåp och hyllor.

T.ex. detta.

post-5577-0-38346900-1306152828_thumb.jp

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...