Jump to content
Sign in to follow this  
buriram

Bokbytardag

Recommended Posts

buriram

Anders gillar böcker, kompisar tar med sig, men anders läser för fort ;-)

Vi har varit i Rayong vid några tillfällen,för att fylla på, i Ba Phee, Vad sägs om en bokbytar träff här. I närheten av Dig? I Isaan.

Jag bor 9 km utanför stan, Buriram Såå klart, Finns intresse? Hur många av er på MPR bor här stadigvarande? Svara gärna. Var ska vi träffas, med våra

böcker?

Hälsningar Eder kompis // anders

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Surin P3

Jättebra idé.

Och jag håller på och utformar bokklubben för MPR... Återkommer med mera info om det senare.

khun-petch

Iden är bra blir det Bangkok så ställer jag upp med några kassar.

Soengsang

Anders gillar böcker, kompisar tar med sig, men anders läser för fort ;-)

Vi har varit i Rayong vid några tillfällen,för att fylla på, i Ba Phee, Vad sägs om en bokbytar träff här. I närheten av Dig? I Isaan.

Jag bor 9 km utanför stan, Buriram Såå klart, Finns intresse? Hur många av er på MPR bor här stadigvarande? Svara gärna. Var ska vi träffas, med våra

böcker?

Hälsningar Eder kompis // anders

Har en laddning böcker 5mil syd om Buriram som kommer att vara utlästa i slutet av Juni.

Se medlemskartan om du undrar var, jag kan också passa på att rekommendera midsommarfirandet i vår by som hålls på den Svenskägda restaurangen(med falang mat) där...bla jag kommer att var på plats och ett par forummedlemmar till.

Edited by tomurdoc

godbit

Hej Tomurdoc Håller till i Ban Kruat vid midsommar Var finns denna restaurang ? Mvh Jan

Soengsang

Hej Tomurdoc Håller till i Ban Kruat vid midsommar Var finns denna restaurang ? Mvh Jan

I Soengsang, eller just utanför ca en km, mot dammen/sjön Ban Rat hållet, om du kommer från Ban Kruat på 224 så svänger du vänster vid stora "huvudkorsningen" mot Ban Rat sen ca en km på höger sida.

Stor gul skylt.

Edited by tomurdoc

Sam sip sam

Finns det pyttipanna på menyn tro

Soengsang

Finns det pyttipanna på menyn tro

Jo det finns :)

Sam sip sam

Jo det finns :)

jA DÅ KOMMER JAG FÖRBI TILL SPORTLOVET

buriram

Tumordoc, Härlig kontakt med känsla, Ring mig: 0806052753 Anders Väntar, böcker har jag // Kram.

buriram

Härligt Gubbar/ Grabbar När Och Var ?

buriram

Anländer torsdag, Har du någon Resort nära Dig? Bokbytardagen, Före eller efter Midsommar afton? Tumurdoc Bestäm You are the leader of the Pack.

Själv. läs fort, anders sakta ned, PS Heter du Kurt eller Janne? Lättare än Tumurdoc ? Kruph

Soengsang

Ok.

Nja någon officiell bokbytardag vet jag inte om det är, men nu är absolut välkommen att byta/få ett knippe böcker av mig.

Och som sagt midsommarfirande är det ju så det kan bli bra.

Det finns två små resorter finns inom kort avstånd, jag hör av mig när det närmar sig.

Ps Buriram, sätt gärna ut din plats i Thailand på medlemskartan, skoj att se var folk bor..speciellt de som bor i "närheten" av sin egen plats.

buriram

Oki Doki, Apropå kartan P3 har kanske slarvat bort mig... IGEN ;-) // anders

buriram

Ursäkta P3, jag var på kartan. Puss & Kram // anders

Tumurdoc: Vi syns i helgen, maila mig ditt tfn nr. mvh anders på dahl48@gmail.com