Jump to content
IGNORERAD

köpt kärlek


godman

Recommended Posts

Alla tjejjer kostar, thai, amerikanska eller svensk(fråga Tiger) kvittar.

Hur många % av jordens män tror ni är ihop/gift med en kvinna som är tätare än mannen?

Vild gissning är 10% från min sida.

Tar vi tex. mina kompisar så tjänar en av dom sämre än hans tjej. Resten tjänar betydligt mer än deras tjejjer/fruar.

Men det här är ju ingen nyhet direkt...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    22

  • Baa

    10

  • Surin P3

    8

  • DeeDs

    6

Mest aktiva i denna tråd

Alla tjejjer kostar, thai, amerikanska eller svensk(fråga Tiger) kvittar.

Hur många % av jordens män tror ni är ihop/gift med en kvinna som är tätare än mannen?

Vild gissning är 10% från min sida.

Tar vi tex. mina kompisar så tjänar en av dom sämre än hans tjej. Resten tjänar betydligt mer än deras tjejjer/fruar.

Men det här är ju ingen nyhet direkt...

Är det den som är tätare som räknas som den som bidrar?

Så om frugan är tätare är det hon som köper kärlek?

Kan man då säga att han är horan?

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det den som är tätare som räknas som den som bidrar?

Så om frugan är tätare är det hon som köper kärlek?

Kan man då säga att han är horan?

Kan man ju på sätt och vis säga.

Tänk in dig i situationen att du dejtar 2 tjejjer, den ena är snortät men sunkig och tråkig, den andra är arbetslös men rolig, snygg etc

Valet blir ju inte helt enkelt (inte för mig iaf)..

Sen hur jag skulle kunna få ihop det med en snortät kärring kan vi diskutera i en annan tråd :-P

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, och det gör dig till vetenskapsman i beerbarfrågor? Hur mycket har du lagt ut där för att komma till dessa slutsatser?

Baserar mina slutsatser på personliga erfarenheter främst från vänner och bekanta som är f.d. eller aktiva bartjejer. Tillbringar i princip inte någon tid alls på turistorterna längre utan har träffat de flesta utav dessa i de byar där jag spenderar mycket tid samt i Gbg.

så nej jag ser mig inte som vetenskapsman men du verkar absolut tro dig vara expert på området eftersom du så tvärsäkert kan avvisa det jag påstår.

Besserwisser är jag säkert ibland men bättre det än att vara otrevlig och se allt i svart och vitt som du gör.

Ha det

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...