Jump to content
IGNORERAD

Flyttar till Buriram (Krasang)


nike

Recommended Posts

Hej, finns det någon här på forumt boende runt krasang. Flyttar själv ner till Chomseang, som ligger nån mil utanför.

Vore trevligt med någon att dricka en öl med! .

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Scandinaviancorner

    4

  • Bananen

    3

  • Fuller1

    3

  • areeya

    3

Mest aktiva i denna tråd

Hej, finns det någon här på forumt boende runt krasang. Flyttar själv ner till Chomseang, som ligger nån mil utanför.

Vore trevligt med någon att dricka en öl med! .

Hej,

Vi håller till i Pa Chan inte så långt ifrån dig när vi är i området.

Men du har ju supernära till Surin från Chomseang och där finns några permanenta som gillar att svinga en bägare. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har läst på forumet att man absolut inte ska flytta hem till tjejens hemby...

Ändrades av Rob
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har läst på forumet att man absolut inte ska flytta hem till tjejens hemby...

En del påstår till och med att man ska åka till Filipinerna eller Vietnam istället för Thailand. :whoco5:

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså några säger hur fan kunde han uttala sig så klumpigt ja det var det värsta jag hört, andra säger ja det var då det bästa jag hört.En del mår bra av att bo här andra mår bra av att bo där.Men då kanske jag tänker hur har jag nu ställt till det,går det här att klara ut nej tänker några andra tänker ja det här går att ordna.=HUR FAN MAN ÄN GÖR SÅ FINNS DET PERSONER SOM HAR ÅSIKTER OCH LÄGGER SIG I.MAN SKALL TRIVAS MED DET MAN GÖR ANNARS BRUKAR DET GÅ DÅLIGT :blah: varför skall man ej bo i tjejens hemby ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan virretk, Välkommen hit Bor 9 km utanför stan,(Buriram) har flyttat hit för 2,5 år sedan. Hör av dig, när du/ni är i krokarna. Mvh anders PS 1,5 km från Mammas by går bra ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
Hejsan virretk, Välkommen hit Bor 9 km utanför stan,(Buriram) har flyttat hit för 2,5 år sedan. Hör av dig, när du/ni är i krokarna. Mvh anders PS 1,5 km från Mammas by går bra ;-)

Längesen man såg nån skriva här! Själv kommer jag till Buriram..K.rasang nu i juni 2013. Trevligt att få lite mer Svenska vänner i området.

 

Skype:nabru 1112

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tog buriram vägen?

 

Tror han fylleskrev så pass att han förvisades längst ner i frysboxen.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja Buriram kärringarna är väll dom som är lättast att få fatt i som fallang!!

i Phuket dräller det av dom på barerna, och ta mig fan på Thailands minsta horstreet som ligger i Khao lak är dom också över reppresenterade

Men dom är säkert lika bra som resten av Thai damerna

Ändrades av Scandinaviancorner
Link to comment
Dela på andra sajter

Men dom är säkert lika bra som resten av Thai damerna

 

Om konkurrens råder i barerna, så lär de väl vara bättre än de andra thaidamerna. :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Buriram kärringarna är väll dom som är lättast att få fatt i som fallang!!

i Phuket dräller det av dom på barerna, och ta mig fan på Thailands minsta horstreet som ligger i Khao lak är dom också över reppresenterade

Men dom är säkert lika bra som resten av Thai damerna

Ser du ner på folk? eller

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser du ner på folk? eller

 

Han är inte så lång i rocken, så inte ser han ner på så många!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Buriram kärringarna är väll dom som är lättast att få fatt i som fallang!! i Phuket dräller det av dom på barerna, och ta mig fan på Thailands minsta horstreet som ligger i Khao lak är dom också över reppresenterade Men dom är säkert lika bra som resten av Thai damerna
Har du inget vettigt att tillägga i denna tråden än att försöka trycka ner folk? Mår du så dåligt själv? Stackars dig.
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Buriram kärringarna är väll dom som är lättast att få fatt i som fallang!!

i Phuket dräller det av dom på barerna, och ta mig fan på Thailands minsta horstreet som ligger i Khao lak är dom också över reppresenterade

Men dom är säkert lika bra som resten av Thai damerna

Eller kanske bättre!

A

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Buriram kärringarna är väll dom som är lättast att få fatt i som fallang!!

i Phuket dräller det av dom på barerna, och ta mig fan på Thailands minsta horstreet som ligger i Khao lak är dom också över reppresenterade

Men dom är säkert lika bra som resten av Thai damerna

 

 

 

 

Har också fått uppfattningen att det är väldigt vanligt att bartjejer kommer från buriram, på vilket sätt ser/trycker han ner nån genom att konstatera detta?

 

Han skriver ju även "Men dom är säkert lika bra som resten av Thai damerna" så varför denna överreaktion?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Har också fått uppfattningen att det är väldigt vanligt att bartjejer kommer från buriram, på vilket sätt ser/trycker han ner nån genom att konstatera detta?   Han skriver ju även "Men dom är säkert lika bra som resten av Thai damerna" så varför denna överreaktion?
Trådstartarn ville kolla om det fanns någon potentiell ölkompis i Buriram, fick han hjälp med det, eller fick han veta att väldigt många horor kommer därifrån? Har han någon hjälp av det?
Link to comment
Dela på andra sajter

Trådstartarn ville kolla om det fanns någon potentiell ölkompis i Buriram, fick han hjälp med det, eller fick han veta att väldigt många horor kommer därifrån? Har han någon hjälp av det?

Ja, han fick ett par svar för nära 2 år sen och även något nyligen, sen stämmer det även att han fick veta att det kommer många horor därifrån, om han har någon hjälp av det eller ej vet jag inte, det får du fråga honom om.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

pensionaren
Har också fått uppfattningen att det är väldigt vanligt att bartjejer kommer från buriram, på vilket sätt ser/trycker han ner nån genom att konstatera detta?

 

Han skriver ju även "Men dom är säkert lika bra som resten av Thai damerna" så varför denna överreaktion?

Tror att det var nagra som han trampade pa tarna...Att manga barflickor kommer fran essan ar val ingen bevarad hemlighet..Vad vore Thailand utan dessa omhandertagande sma varelser???

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Ja Buriram kärringarna är väll dom som är lättast att få fatt i som fallang!!

i Phuket dräller det av dom på barerna, och ta mig fan på Thailands minsta horstreet som ligger i Khao lak är dom också över reppresenterade

Men dom är säkert lika bra som resten av Thai damerna

Vilken jävla människosyn du har. Snacka om fucked up!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Människo syn eller ej , alla dom käringar jag har haft i dom olika barerna genom åren som har kommit och erbjudit sina tjänster har varit från Buriram, har varir fråb Buriram .

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
Människo syn eller ej , alla dom käringar jag har haft i dom olika barerna genom åren som har kommit och erbjudit sina tjänster har varit från Buriram, har varir fråb Buriram .

i Phuket nästan omöjligt att hitta en inföding. men isaan kärringar dräller der av

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
Vilken jävla människosyn du har. Snacka om fucked up!

Människo syn??, ja nog fan är det bättre att sätta på ett Thainländskt luder än att spränga dom i luften som andra satans folke slag gör?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...