Jump to content
IGNORERAD

ryssar ryssar å mer jävla ryssar


pompuj

Recommended Posts

Här hör ni grabbar vi är bara ett gäng A-lagare som åker till Pattaya.

Högsta ligan sitter i Issan eller i Bkk.Det är en merit att scora där.

Nu skrev väl Atom att a-laget INTE åker till Pattis ;)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 98
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    7

  • Caveman

    7

  • Stoneys

    6

  • stefan5300

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag har lärt känna en del faranger - expats - som är bosatta i Pattaya, och dom är allt utom A-lagare. (om ni nu menar alkisar)

Det är bara svenskar som tror att folk som bor här är alkisar allihopa. Men ni kanske menar 2-veckors svennen? :-)<br>

Ändrades av ragson

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu skrev väl Atom att a-laget INTE åker till Pattis ;)

Förlåt, han skrev.jag citerar.

istället är det mest regionala A-lagare som kommer och detsamma kan väl sägas om svenskarna som åker

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har uttalat dig i vad du tror är rätt som jag personligen fördömer.Anser att du har fel där vi bor åker oftast inte a-lagarna längre än till en närliggande parkbänk för att inmundiga härliga drycker.Så ibland kan man uttala sig om saker man inte har någon aning om :diablo:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tagga ned lite, lyckades du missförstå mitt skämt så är jag oerhört förvånad men jag ber om ursäkt iaf. Jag har själv besökt Pattaya en 30-40 gånger.

Jag är inte irriterad ens,tycker bara att du som moderat inte borde skriva att A-lagare är lokala förmåger och svenskar som reser till

Pattaya,när Clirre förra veckan gick ut med sitt problem och han är ofta i Pattaya och bor strax utanför.

Skämta om alkolister går bra men inte om pedofiler.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte irriterad ens,tycker bara att du som moderat inte borde skriva att A-lagare är lokala förmåger och svenskar som reser till

Pattaya,när Clirre förra veckan gick ut med sitt problem och han är ofta i Pattaya och bor strax utanför.

Skämta om alkolister går bra men inte om pedofiler.

Du får nog läsa Atom´s inlägg en gång till, vad han skriver är att varken Ryssland eller Sverige´s hockeylag i VM består

av dom bästa spelarna, (det är spelare från regionala A-lag) det smäller inte lika högt att scora där (VM) som i andra sammanhang

och likaledes är dom ryssarna som åker till Pattaya inte representativa för Ryssland i stort.

Men du kanske tolkade så som du ville

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får nog läsa Atom´s inlägg en gång till, vad han skriver är att varken Ryssland eller Sverige´s hockeylag i VM består

av dom bästa spelarna, (det är spelare från regionala A-lag) det smäller inte lika högt att scora där (VM) som i andra sammanhang

och likaledes är dom ryssarna som åker till Pattaya inte representativa för Ryssland i stort.

Men du kanske tolkade så som du ville

mvh

Jag tror det finns vissa likheter mellan Pattaya och Hockey-VM. Det är knappast Rysslands förstauppställning som åker, kvalitetslirarna är upptagna på andra ställen eller avstår att åka och istället är det mest regionala A-lagare som kommer och detsamma kan väl sägas om svenskarna som åker, att ha scorat där är liksom ingen större merit. De enda länder som möjligtvis skulle skicka förstauppställningen är Indien och Kina men som bekannt är de inget vidare ändå

Regionala A-lagare som kommer och detsamma kan väl sägas om svenskarna som åker.Vi pratar om Pattaya Eller.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har uttalat dig i vad du tror är rätt som jag personligen fördömer.Anser att du har fel där vi bor åker oftast inte a-lagarna längre än till en närliggande parkbänk för att inmundiga härliga drycker.Så ibland kan man uttala sig om saker man inte har någon aning om :diablo:

Kan du inte trycka på citatknappen innan du skriver så slipper man gissa till vem det är menat. great.gif. Och den det berör kan svara. MVH HNjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hoppas och tror att inte Vaxet misstycker om jag berättar historien om den dansante ryssen på ZAB.

Bra, jag tänkte väl det!

Jag vet inte om ZAB finns kvar längre, men för ca tre år sedan var detta en musikpub på Walkingstreet med ett härligt drag och ett litet dansgolv framför scenen.

Vaxet och jag brukade ofta besöka stället tillsammans med våra respektive samt olika vänner.

Under en 3-4 veckorsperiod vid den här tiden (för tre år sedan) satt det ständigt en ryss och alltid ensam vid samma lilla runda bord.

Han satt dock inte endast stilla vid bordet och drack, han bjöd också emellanåt upp en av musikbandets kvinnliga medlemmar (thai) till dans.

Det var allt från avancerade tangoturer till akrobatisk kosackdans och den lilla tjejen hängde som en vante i den ryske björnens ramar.

Efter att några kvällar ha bevittnat samma cirkus, så kunde vi inte hejda vår nyfikenhet, hur i he***te den här tjejen kunde utsätta sej för det här spektaklet.

Vi frågade helt enkelt en kille i bandet hur det hängde ihop och fick svaret, att ryssen betalade tjejen 5000 Baht (tror jag det var) varje kväll för att få dansa med henne - inget annat enligt killen.

Även ryssar kan bli svårt angripna av gula febern.

Några kvällar senare var vi på ZAB igen och ryssen satt som vanligt vid sitt lilla runda bord.

Efter att Vaxet, som vanligt, hade beställt in en runda med Jägermeistershots (den 8:e rundan tror jag det var), så tog hans sociala ådra kommandot och han tyckte att den ensamme ryssen förtjänade att joina vårt sällskap.

Han beställde därför in en extra shot och gick med bestämda steg fram till ryssen för att leverera en inbjudan och en Jägermeistershot.

Men djävlar!

Ryssen blev skogstokig, hötte med knuten näve åt Vaxet och bad honom dra åt h****te (Fuck off på bruten ryska).

Jag är inte här för att träffa några jä*vla faranger, jag är här för att träffa thai (på engelska med rysk brytning.

Fuck off (igen för säkerhets skull)!

Och på den vägen är det med mina upplevelser av ryssar.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hoppas och tror att inte Vaxet misstycker om jag berättar historien om den dansante ryssen på ZAB.

Bra, jag tänkte väl det!

Jag vet inte om ZAB finns kvar längre, men för ca tre år sedan var detta en musikpub på Walkingstreet med ett härligt drag och ett litet dansgolv framför scenen.

Vaxet och jag brukade ofta besöka stället tillsammans med våra respektive samt olika vänner.

Under en 3-4 veckorsperiod vid den här tiden (för tre år sedan) satt det ständigt en ryss och alltid ensam vid samma lilla runda bord.

Han satt dock inte endast stilla vid bordet och drack, han bjöd också emellanåt upp en av musikbandets kvinnliga medlemmar (thai) till dans.

Det var allt från avancerade tangoturer till akrobatisk kosackdans och den lilla tjejen hängde som en vante i den ryske björnens ramar.

Efter att några kvällar ha bevittnat samma cirkus, så kunde vi inte hejda vår nyfikenhet, hur i he***te den här tjejen kunde utsätta sej för det här spektaklet.

Vi frågade helt enkelt en kille i bandet hur det hängde ihop och fick svaret, att ryssen betalade tjejen 5000 Baht (tror jag det var) varje kväll för att få dansa med henne - inget annat enligt killen.

Även ryssar kan bli svårt angripna av gula febern.

Några kvällar senare var vi på ZAB igen och ryssen satt som vanligt vid sitt lilla runda bord.

Efter att Vaxet, som vanligt, hade beställt in en runda med Jägermeistershots (den 8:e rundan tror jag det var), så tog hans sociala ådra kommandot och han tyckte att den ensamme ryssen förtjänade att joina vårt sällskap.

Han beställde därför in en extra shot och gick med bestämda steg fram till ryssen för att leverera en inbjudan och en Jägermeistershot.

Men djävlar!

Ryssen blev skogstokig, hötte med knuten näve åt Vaxet och bad honom dra åt h****te (Fuck off på bruten ryska).

Jag är inte här för att träffa några jä*vla faranger, jag är här för att träffa thai (på engelska med rysk brytning.

Fuck off (igen för säkerhets skull)!

Och på den vägen är det med mina upplevelser av ryssar.

+Karma till ryssen va fan han åker ju till Thailand för att träffa thai inte som svenne banan som bara vill umgås med svenskar..

Link to comment
Dela på andra sajter

+Karma till ryssen va fan han åker ju till Thailand för att träffa thai inte som svenne banan som bara vill umgås med svenskar..

Men det finns ju olika sätt att att tacka nej till en bjudning, men du tycker kanske, i motsats till mej, att det ryska övertydliga sättet är helt ok.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det finns ju olika sätt att att tacka nej till en bjudning, men du tycker kanske, i motsats till mej, att det ryska övertydliga sättet är helt ok.

Aldrig tänkt på att ni kanske inte var dom första som var framme vid honom.Kanske bara var trött på faranger...

Link to comment
Dela på andra sajter

Aldrig tänkt på att ni kanske inte var dom första som var framme vid honom.Kanske bara var trött på faranger...

Möjligt, har inte tänkt så långt.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Vill inte vara fördomsfull men efter några incidenter med ryssar i Thailand så kan jag inte låta bli.

Dryga,arroganta och tror att dom äger allt men jag får hoppas på att det är bara isolerade händelser.

För jag tänker på den dokumentär som visades på tv inte för så länge sen där Ola Skinnarmo seglade i Schackeltons kölvatten.

Då kom dom i kontakt med ryssar och Skinnarmo sa att han aldrig mött ett så vänligt och gästvänliga människor förut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jag hoppas och tror att inte Vaxet misstycker om jag berättar historien om den dansante ryssen på ZAB.

Bra, jag tänkte väl det!

Jag vet inte om ZAB finns kvar längre, men för ca tre år sedan var detta en musikpub på Walkingstreet med ett härligt drag och ett litet dansgolv framför scenen.

Vaxet och jag brukade ofta besöka stället tillsammans med våra respektive samt olika vänner.

Under en 3-4 veckorsperiod vid den här tiden (för tre år sedan) satt det ständigt en ryss och alltid ensam vid samma lilla runda bord.

Han satt dock inte endast stilla vid bordet och drack, han bjöd också emellanåt upp en av musikbandets kvinnliga medlemmar (thai) till dans.

Det var allt från avancerade tangoturer till akrobatisk kosackdans och den lilla tjejen hängde som en vante i den ryske björnens ramar.

Efter att några kvällar ha bevittnat samma cirkus, så kunde vi inte hejda vår nyfikenhet, hur i he***te den här tjejen kunde utsätta sej för det här spektaklet.

Vi frågade helt enkelt en kille i bandet hur det hängde ihop och fick svaret, att ryssen betalade tjejen 5000 Baht (tror jag det var) varje kväll för att få dansa med henne - inget annat enligt killen.

Även ryssar kan bli svårt angripna av gula febern.

Några kvällar senare var vi på ZAB igen och ryssen satt som vanligt vid sitt lilla runda bord.

Efter att Vaxet, som vanligt, hade beställt in en runda med Jägermeistershots (den 8:e rundan tror jag det var), så tog hans sociala ådra kommandot och han tyckte att den ensamme ryssen förtjänade att joina vårt sällskap.

Han beställde därför in en extra shot och gick med bestämda steg fram till ryssen för att leverera en inbjudan och en Jägermeistershot.

Men djävlar!

Ryssen blev skogstokig, hötte med knuten näve åt Vaxet och bad honom dra åt h****te (Fuck off på bruten ryska).

Jag är inte här för att träffa några jä*vla faranger, jag är här för att träffa thai (på engelska med rysk brytning.

Fuck off (igen för säkerhets skull)!

Och på den vägen är det med mina upplevelser av ryssar.

Jag undrar inte om jag sett den där Ryssen. Men jag har för mig att jag såg honom på mr.99? Aja, ja det var ju inget trevligt bemötande Vaxet fick. Riktigt dåligt! Men jag vidhåller ändå att bara för att en eller några st beter sig som idi*ter så kan man ju inte sänka alla från Ryssland. Det är ju såklart lätt att tycka illa om folk från Ryssland om man nu råkat ut för nån otrevlig incident med nån från Ryssland. Själv hade jag väldigt svårt för engelsmän då man varit med om några incidenter med idi*ter från just England, men jag har träffat på en hel del engelsmän som faktiskt har varit skittrevliga. :)

Ja, jag har också bettet mig som en idi*t. Men även solen har sina fläckar. ;)

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar inte om jag sett den där Ryssen. Men jag har för mig att jag såg honom på mr.99? Aja, ja det var ju inget trevligt bemötande Vaxet fick. Riktigt dåligt! Men jag vidhåller ändå att bara för att en eller några st beter sig som idi*ter så kan man ju inte sänka alla från Ryssland. Det är ju såklart lätt att tycka illa om folk från Ryssland om man nu råkat ut för nån otrevlig incident med nån som från Ryssland. Själv hade jag väldigt svårt för engelsmän då man varit med om några incidenter med idi*ter från just England, men jag har träffat på en hel del engelsmän som faktiskt har varit skittrevliga. :)

Ja, jag har också bettet mig som en idi*t. Men även solen har sina fläckar. ;)

Du har ju självklart rätt.

Får väl se till att inte sitta limmad i det kategoriska fördömandet.

Ett av fördelarna med ett forum - att få lite olika vinklingar/tankeställare.:)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Jaha då tar de över MPR också..

 

post-3210-0-39212800-1366070844_thumb.pn

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
Snart flyttar en och annan av dom hem till Thaitjejen i Isaan och lever ett stillsamt byliv som många andra faranger.

Pass på så dom inte flyttar in hos din kärring när du är på sjön!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...