Jump to content
IGNORERAD

ryssar ryssar å mer jävla ryssar


pompuj

Recommended Posts

ban99arne

Eftersom du inte har lyckats gissa rätt ännu så skall du få 2st ledtrådar ;)

ps. fotona postade från Antonios facebook sida med Antonios tillstånd

Så, nu kanske t.o.m Tallen kan gissa vilket land marinkårssoldaten kommer ifrån.....

Lätt son en plätt, Ekvatorialguinea.

Geografen Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 98
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    7

  • Caveman

    7

  • Stoneys

    6

  • stefan5300

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andrejsdenruskige

Ett av huvudnöjena numera är ju att sitta på walking street eller Royal Garden och spana in alla söta och välutvecklade ryska kvinnor.

Jag tycker Pattaya med sin mångkulturella charm är ett utmärkt resmål.

Det är möjligt att man kanske kan störas av ryssar, kineser eller japaner om man är i Pattaya och tvunget ska ränna runt och shoppa på allehanda ställen.

Vi barälskare som dyker upp i baren kring 10 snåret på kvällen störs inte ett smack av ryska eller andra charterturister.

Di gubbar som vill shoppa, sola och bada gör som Siam- Nilsson rekommenderar åk till Vietnam istället.

BTT

Nåja, ta inte i så du spricker!

Av vem har du hört att det är ett av huvudnöjena?

Du har väl inte varit där sedan muren föll och nästa gång är väl när det blir totalfred mellan Palestina och Israel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

vill man träffar ryssjävlar åker man dit,negreg då åker man till negerländerna,araber till arabländer. ja har ingen nytta av stora aranäsor lr ryssar i Thailand.capish

Vill man träffa svenskar åker/stannar man i Sverige och vill man träffa riktigt otrevliga och inskränkta svenskar åker man hem till dig.

För övrigt tycker jag det räcker med otrevliga inlägg från din sida så om du vill vara kvar får du tagga ned.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

vill man träffar ryssjävlar åker man dit,negreg då åker man till negerländerna,araber till arabländer. ja har ingen nytta av stora aranäsor lr ryssar i Thailand.capish

äsch...

Ändrades av swedenfarang

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkligen trist med alla turister som förstör ett av di sista genuina turistställena.

Snart går det väl inte att få en äkta pyttipanna i Pattaya, vart är vi på väg!?

Foppa-Arne

I dag gick det alldeles utmärkt att få sig en Pytt på Hasses utan att ha en endaste ryss i närheten :dance1:

http://www.hassescafe.com/

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du missade tydligen undertonen i frågan som var retorisk.

En sista ledtråd(läs på bröstet) och gissar du inte rätt nu så får du gå om en årskurs :crazy:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Du missade tydligen undertonen i frågan som var retorisk.

Kommer herrn med undertoner?

Man börjar ju få aningar om att herrn kan vara rasist.

Link to comment
Dela på andra sajter

Handtag, famntag, klapp eller kyss uppfanns ju utav en ryss ..om man ska tro på den populära barnsången. Känns som om det passar som handen i handsken just i Pattis...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Förra resan hade jag och kärringen riktigt trevligt med två andra par från Ryssland. Dom bjöd hej vilt på öl och sprit. Vi hade jävligt kul med dom under en väldigt blöt kväll. Så visst fan finns det trevliga människor från Ryssland med. Problemet som jag kan se det med människor av Rysk härkomst är deras undermåliga engelska kunskaper. Men dom vi festade med pratade ok engelska och var hur roliga och trevliga som helst.

Skitstövlar och idi*ter kommer från alla världens hörn Svenskar som Ryssar.

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

En sista ledtråd(läs på bröstet) och gissar du inte rätt nu så får du gå om en årskurs :crazy:

Vet du vad en "retorisk fråga" är för något ? :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

En möjlig orsak till detta "irriterande" inslag i stadsbilden med div nationaliteter

i Pattaya skulle ju även kunna vara det faktum att de semestrande Rysskorna, Kinesiskorna och Japanskorna inte är särdeles benägna att hyra ut sina kroppar till hugnande farangkunder?

Det är nog inte så kul för de som inte nöjer sig med att bara titta. . . :whistle:

Dock finns ju en och annan donna från Uzbekistan att ta med sig under täcket - detta är ju ett möjligt alternativ även för de mer ekonomiskt sinnade och rundmagade svenskarna som nu ser sig omsprungna av andra kapitalstarka och högröstade herrar.

SN

Nja nu har jag inte prisbilden klar för mig, men att lägga kanske 5000 baht på ett nummer med en ryska är inte intressant.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Att ryssarna har bra ekonomi innebär ju att dom numera är med och tar för sig jorden runt, och i Pattaya började det väl på tidigt nittiotal, och enligt mig är Ryssar inte besvärligare att ha att göra med än Tyskar, Britter eller andra folkslag.

Och i Ryssland och grannländerna är dom både gästvänliga och sociala och det gäller både män och kvinnor, som Svenskar är vi ju ganska neutrala och dom har ofta ganska höga tankar om oss, och jag vet inte hur många gånger jag har blivit bjuden på vodka och annat utan att någonsin ha träffat människorna förut, ofta går dom ut och roar sig med hela familjen eller delar av släkten och festa det kan dom i alla åldrar.

Jag kan inte mycket Ryska utan använder dom få ord jag kan som Ja, Nej, Bra, Dåligt, Tack så mycket, Skål och några namn på maträtter som jag gillar, men dom blir jätteglada för det lilla man kan.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Att ryssarna har bra ekonomi innebär ju att dom numera är med och tar för sig jorden runt, och i Pattaya började det väl på tidigt nittiotal, och enligt mig är Ryssar inte besvärligare att ha att göra med än Tyskar, Britter eller andra folkslag.

Och i Ryssland och grannländerna är dom både gästvänliga och sociala och det gäller både män och kvinnor, som Svenskar är vi ju ganska neutrala och dom har ofta ganska höga tankar om oss, och jag vet inte hur många gånger jag har blivit bjuden på vodka och annat utan att någonsin ha träffat människorna förut, ofta går dom ut och roar sig med hela familjen eller delar av släkten och festa det kan dom i alla åldrar.

Jag kan inte mycket Ryska utan använder dom få ord jag kan som Ja, Nej, Bra, Dåligt, Tack så mycket, Skål och några namn på maträtter som jag gillar, men dom blir jätteglada för det lilla man kan.

Mvh Isan Lover

I Pattaya har ryssarna rykte om sej att vara skitsura, skitsnåla och buffliga och det överensstämmer helt med min erfarenhet.

Det kan ju hända att det måste vara vodka med i bilden för att de ska dra på smilbanden.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg någon dokument utifrån i söndags kväll? Handlade om Chorowski på Youkos och hur han av Putin blev behandlad för att han hade politiska ambitioner! Putin bör vi akta oss för, inte vodkaturisterna!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

I Pattaya har ryssarna rykte om sej att vara skitsura, skitsnåla och buffliga och det överensstämmer helt med min erfarenhet.

Det kan ju hända att det måste vara vodka med i bilden för att de ska dra på smilbanden.

Och så beter sig väl aldrig någon Skandinav.....

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet du vad en "retorisk fråga" är för något ? :whistle:

Jaha, du ville bara spela lite bror duktig :whistle:

Lägg ut lite foton själv om Thailand istället för att leta fel och anmärka på de få som postar bilder ifrån Thailand

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet med Ryssar är att minst 20 % är mafiosos eller ficktjuvar och allehanda banditer

som gör livet surt för övriga turister.

ett par exempel som jag utsatts för:

3 st ryssar omringar mig utanför Mike shopping mall i Pataya och samtalar med varandra att ta min kamera och innan jag visste av så tog dom min kamera ur kamerafodralet som var fäst i bältet.

Jag klev på en songtew i Jomtien för färd mot Pataya. Det fans ingen sittplats så jag stod och åkte. Efter an liten stund steg en passagerare av och kvikt så satte jag mig på dennes plats.Mittemot satt en Rysk boddybilder/maffioso och han sa meddetsamma till mig

" I am the boss and I shall sitt there" Jag började skratta åt honom och det gjorde dom andra ryssarna i sällskapet också.

jag antar att det var hans "hora" som jag råkat sätta mig bredvid för hela sälskapet gick av vid "Festival" shopping center.

Har observerat att vissa stoluthyrare på stranden inte släpper in ryssar på sitt område.

fram för kvotering av hur många ryssar som får finnas på en turistort.

born41

Link to comment
Dela på andra sajter

3 st ryssar omringar mig utanför Mike shopping mall i Pataya och samtalar med varandra att ta min kamera och innan jag visste av så tog dom min kamera ur kamerafodralet som var fäst i bältet.

born41

Förstår du ryska, eller pratade dom engelska eller svenska, för att du skulle förstå.?

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Antingen så har pompuj startat tråden för att trolla lite men med tanke på att han "lurkat" på forumet ett par år så är det nog bara så att han inte varit i Pattaya sen 1989 och inte riktigt insett att världen förändrats sen dess och fått en chock.

Ryssar är trevliga och Singhalinne klädsamt och praktiskt i den tropiska värmen :na:

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

...vilket alltså inte stämmer in på alla andra töntar

med sina rakade skallar och Singha-linnen?

Och pensionärs töntar som kör runt och photar allt och alla

och komenterar hur dum dom ser ut och vad dom gör.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Problemet med Ryssar är att minst 20 % är mafiosos eller ficktjuvar och allehanda banditer

som gör livet surt för övriga turister.

ett par exempel som jag utsatts för:

3 st ryssar omringar mig utanför Mike shopping mall i Pataya och samtalar med varandra att ta min kamera och innan jag visste av så tog dom min kamera ur kamerafodralet som var fäst i bältet.

Jag klev på en songtew i Jomtien för färd mot Pataya. Det fans ingen sittplats så jag stod och åkte. Efter an liten stund steg en passagerare av och kvikt så satte jag mig på dennes plats.Mittemot satt en Rysk boddybilder/maffioso och han sa meddetsamma till mig

" I am the boss and I shall sitt there" Jag började skratta åt honom och det gjorde dom andra ryssarna i sällskapet också.

jag antar att det var hans "hora" som jag råkat sätta mig bredvid för hela sälskapet gick av vid "Festival" shopping center.

Har observerat att vissa stoluthyrare på stranden inte släpper in ryssar på sitt område.

fram för kvotering av hur många ryssar som får finnas på en turistort.

born41

Hej

Att Ryska maffian skickar ut sina "anställda" på jobb resor är ju helt klart ett problem med prostitution och stölder, men här konkurerar dom ju med Thailändska dito och förhoppningsvis tar Thailändarna hand om dom, men om dom är på semester är även dessa killar och deras damer trevliga enligt min erfarenhet.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag läser den här tråden så kommer jag och tänka på min muckar resa till Israel med en kompis.

Vi var lite på dojan en kväll och satt och tittade på folk i allmänhet.

Polaren satt helt tyst, sen utbrast han "- Fyfan. Bara en massa jävla utlänningar här nere. Inte en enda svensk!"

Jag tittade på honom som om han vore från månen. Jag tänkte, typisk smålänning. Sen började vi asgarva båda två.

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Det är som en del "Västtyskar" som jag har pratat med, dom säger, bygg upp muren igen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...