Jump to content
IGNORERAD

Nytt barområde i Patong?


Tujtuj

Recommended Posts

Jag har hört att ett nytt barområde har byggts i Patong vilket på sikt är tänkt att ersätta Bangla då det ska byggas hotell där.

Någon som vet om detta stämmer och även kan berätta var detta nya område isf ligger? När man kikar på Youtube ser det ju fortfarande ut att vara full rulle på gamla hederliga Bangla Road.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

tror området som nämns är det som ligger bakom jungceylon mot bergsidan till.

Det finns en stor släng gunga där.

Tvivlar dock starkt på att något kan ersätta bangla road i Patong. Har en bekant som har en bar där. Det går skitdåligt för området har inte ens en väg upp mot Nanai road.

Han ska sälja baren och flytta till ett mer lukrativt område.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahaa...ända där bakom? Känns ju lite avsides faktiskt. Angående ersätta Bangla så tror jag också att det blir svårt så länge barerna finns kvar där, men jag hörde något om att det var en japan eller kines som ägde i stort sett hela Bangla och nu ville slänga ut alla barägare och bygga hotell istället. Vet dock som sagt inte om det är helt sant eller ej.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom har ju precis renoverat Soi seadragon och gjort det 2 våningar..Men det har tydligen förändrats efter Soi Eric byggs ett stor hotel men på vilken sida vet jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

RogerPatong

Hej på er ,precis kommit hem från Patong och jag har lite information om vad som händer på dom olika gatorna. Jag skall bara säga att det har varit hemskt varmt,40 grader i skuggan så gott som varje dag.

Regnat lite på nätterna inget på dagarna,mycket dricka i olika former vtten öl sang som you name it.Men jag skall ta gata för gata.

Beach road

Dom bygger ett nytt condo vid sidan om Graceland priserna på lägenheterna börjar på 4,6 miljoner baht sea view.Kommer att vara fina,riktat till ryssar sa dom men priset kommer att vara förhandlingsbart för oss andra dödliga thai logik som vanligt.Längre ner på gatan mittemot La salsa är det område som har brunnit,ägaren vet inte om han skall bygga barer eller affärer.Vet ej vilket han tjänar mest på.

Bangla road

Barerna på högra sidan från stranden skall vara kvar. Tiger bygger nytt bar complex där hotellet låg innan,färdigt om 8-10 veckor.Där blir ett område som inte kommer att byggas på än vid sidan om Pizza hut,ägaren vet inte om han skall bygga barer eller affärer.Såg ritningarna til båda sakerna vet inte vad han tjänar mest på. Vänstra sidan på gatan blir det en del ändringar på. Soi gonzo skall få tak på hela soien,skall vara klart i år eller nästa år,diskuteras fram och tillbaka.Soi eric vet ej så mycket om det för österikarens lease har gått ut.Tiger skall rivas och där skall Holiday Inn bygga nytt hotell,seafood restaurangerna innaför skall vara kvar.Gamla Holiday Inn skall rivas eller säljas ej bestämt ännu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för det RogerPatong! :great:

Vet du något om nått nytt barområde och var är det isf?

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...