Jump to content
IGNORERAD

Skvallra eller knipa käft, eller kanske hänga ut


Vaxet

Recommended Posts

Undrar hur TS samvete hade fungerat ifall han "vetat" om att en man varit otrogen mot sin thaifru Gf i Pattaya?

Hade han haft samma samvetskval gentemot en thai kvinna . (spekulerar att TS i såfall förstås känner både man och kvinna.Har förstått att TS har många bekanta med thaifruar gf då han har bott i Pattaya)

Eller ser TS då mellan fingrarna då det är en man som hoppar över skaklarna...

Det vore tråkigt gentemot thaikvinnan då spekulativt alla vet vad mannen sysslar med inklusive TS själv...

Skriver detta bara för att man ska nog ta det försiktigt att dömma andra människor då vi inte vet hur deras förhållande är och att det kanske knakar i fogarna och då är det kanske dumt att blanda sig i.

Bara min åsikt

:drinks: TRookie

Bra tänkt :great:

Det skall bli intressant att få höra TS syn på detta

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 183
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    16

  • Nypan

    8

  • Neil

    8

  • Vaxet

    7

Mest aktiva i denna tråd

Bra tänkt :great:

Det skall bli intressant att få höra TS syn på detta

Trådstartaren har just inga större synpunkter på det då just trådtarten är en fråga om hur andra medlemmar skulle göra inte vad jag gör själv.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Trådstartaren har just inga större synpunkter på det då just trådtarten är en fråga om hur andra medlemmar skulle göra.

Men då frågan är intressant så kanske medlemmarna har fler synpunkter?

Jag själv kan ju svara att om en av mina polare skulle göra ett snedsteg i Pattaya så skulle jag se mellan fingrarna och glömma vad jag sett ganska snart.

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag själv kan ju svara att om en av mina polare skulle göra ett snedsteg i Pattaya så skulle jag se mellan fingrarna och glömma vad jag sett ganska snart.

Ok, och hur skulle du göra om du fick reda på att samma polares fru ett flertal gånger dagligen säljer sex utan att polaren vet om detta?

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, och hur skulle du göra om du fick reda på att samma polares fru ett flertal gånger dagligen säljer sex utan att polaren vet om detta?

Jag skulle berätta direkt!

Men skulle det ha varit "typ" bekants bekant bekant så skulle jag nog ha knipit igen.

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle berätta direkt!

Men skulle det ha varit "typ" bekants bekant bekant så skulle jag nog ha knipit igen.

Svårt att gå vidare med denna debatt då, för jag skulle gjort precis som du i samtliga fall. :wai:

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hoppas att saker löst sig för beröda parter. Verkar vara fler som drabbats.

Det brukar bli många som blir indragna på olika sätt i dessa historier.

Bästa är ändå att tjejen själv berättar hur det är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag skulle berätta direkt!

Men skulle det ha varit "typ" bekants bekant bekant så skulle jag nog ha knipit igen.

Jag hade gjort samma

Man är ju oftast vän med honom inte henna :giggle:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle nog försökt förmedla fram sanningen ja, iofs är ju en bekants bekants bekant ganska långväga "släktskap".

Kanske det finns någon närmare person man kan förmå att berätta?

Frugans bekant råkade ut för en sådan situation och fick reda på vad hans fruga höll på med.

Han var arg och ledsen men det allt tydde på att han var glad över att fått reda på det också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...