Jump to content
IGNORERAD

Hyrbil till Thailand


Emloy150

Recommended Posts

Nån här på forumet som vet vad en hyrbil ifrån Sverige till Isan kostar?

Kan tänka mig en mellanstor bil typ V50 eller liknade.

You never get a second chance, to make a first impression!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nån här på forumet som vet vad en hyrbil ifrån Sverige till Isan kostar?

Kan tänka mig en mellanstor bil typ V50 eller liknade.

Det blir nog billigast att köpa en bil!  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäst Du tar ett företag som har "hämta här och lämna därerbjudande" den orkar nog inte tillbaks! :D:D:D

Kul idé, allt annat går ju att "hyra" i LOS

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan,  Jag känner 2 killar som för 12-13 år sen (tror jag det var) köpte en gammal volvo 244 i Sverige och körde till Thailand,

eller rättare sagt till Indien för det är visst rätt krångligt att ta sig in i Thailand landvägen,  så jag har för mig att dom tog båt

från Indien till Singapore och körde igenom Malaysia till Thailand,  om ni har vägarna förbi Hasses cafe på soi postoffice i Pattaya så hänger

det ett foto på väggen där( om det nu hänger kvar).  Jag har också för mig att dom hämtade upp en kille från Tyskland på vägen dit.

Vikingen 73,  Detta kan du fråga BoråsMicke om,  jag tror han känner Kaj och Lasse rätt så väl

                                              Stefan

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hejsan,  Jag känner 2 killar som för 12-13 år sen (tror jag det var) köpte en gammal volvo 244 i Sverige och körde till Thailand,

eller rättare sagt till Indien för det är visst rätt krångligt att ta sig in i Thailand landvägen,  så jag har för mig att dom tog båt

från Indien till Singapore och körde igenom Malaysia till Thailand,  om ni har vägarna förbi Hasses cafe på soi postoffice i Pattaya så hänger

det ett foto på väggen där( om det nu hänger kvar).  Jag har också för mig att dom hämtade upp en kille från Tyskland på vägen dit.

Vikingen 73,  Detta kan du fråga BoråsMicke om,  jag tror han känner Kaj och Lasse rätt så väl

                                              Stefan

tror det var 1995 jag blev lite snopen måste jag säga när det stog en svenskreggad volvo på postsoien he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...