Jump to content
IGNORERAD

Thai forum - Rankinglista enligt jobisen


AnOnYm

Recommended Posts

Forum

Ytterligare en ranking då... gällande alla dessa forum om Thailand som existerar.

1: www.thailandforum.se

Visst tröttnar man på idi*tfrågor som ställs i var tionde minut. Typ, finns det toaletter nära stranden? Nej Thailändarna bajsar i vattnet eller vad förväntar sig folk för svar? Men generellt är det ett helt okej forum, många som sitter inne med bra svar på vettiga frågor som gäller Thailand. Bra stämning. Helt klart det bästa forumet om man söker snabba och trevliga svar.

2: www.flashback.info

Schysst forum där man snabbt får svar på eventuella thaireserelaterade (kom på ordet helt själv) frågor. Det är inte ett allmänt forum om Thailand utan handlar om resor.

3: www.asien.se

Ett asien forum som är mer inriktat på Indien, de anser sig lite finare än Thailand för Indien är inte exploaterat, helt enkelt folk som tycker fattigdom och svält är riktigt samtidigt som de inte har den minsta pejl på Indien. Okej forum.

4: www.soisixten.se

Ett ganska innehållslöst forum, händer inte så mycket, mest en massa internt snack. Tror inte att jag har hittat något intressant ämne. Verkar som om de har haft internt bråk.

5: www.maipenrai.se

Aldrig tidigare har ett forum blivit överkört så snabbt av så få på så kort tid. Sajten gick upp och efter en månad så dräller det av alkisar som skall sprida sin visdom. Ägarna söker endast trafik och tillåter egentligen vad som helst, bara det är skrivet och de tjänar lite klick. Inriktningen har jag ingen aning om, svammel? Är du full och vill skriva med likasinnade då är det här sajten för dig.

6: www.thailandsforum.se

De har inte bara ett konstigt url namn utan drivs även av en idi*t. Detta visar sig med att sajten har ytterst få inlägg. Vill du ha censurerade inlägg då är det här sajten för dig.

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla blir väl salig på sin tro. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Skål medlemmar!

På 3:e plats bland Thaiforumen ligger ett forum inriktat på Indien .

Saknar Nonkis Höna på listan.

[move]Orankade Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wwwebster

"helt enkelt folk som tycker fattigdom och svält är riktigt samtidigt som de inte har den minsta pejl på Indien. Okej forum. " 

Bara jag som tycker att det är aningen motsägelsefullt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Rankingen är ju skrivet för någon månad sedan av en pajas med egen blogg som bor i BKK, undrar var han har sina personliga intressen förankrade. Kan det föreligga någon gammal konflikt sedan TT tro?

Baa, som inte va med på TT och därför frågar.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har provat Soi Sixten och Thailandforum och nu senast Maipenrai, de andra forumen har jag aldrig hort talas om. Som forstagangsturist i Thailand sa ar sakert Thailandforum bast men har man nagot djupare intresse i Thailand sa tycker jag Maipenrai ar klart overlagset. Visst verkat det vara en hel del fyllesnack har pa fredag- och lordagkvallar men det missar jag som ar pa Asientid. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Rankingen är ju skrivet för någon månad sedan av en pajas med egen blogg som bor i BKK, undrar var han har sina personliga intressen förankrade. Kan det föreligga någon gammal konflikt sedan TT tro?

Baa, som inte va med på TT och därför frågar.

Jo, någon sorts konflikt förelåg redan på tt-tiden. Om jag inte missminner mig helt så lade guran/AnonYm ut en del personlig info om just denna jobisen. Men vad som föregick konflikten dom emellan har redan fallit i glömska.

Hur som helst så får vi väl tacka jobisen för gratisreklamen i alla fall, all publicitet är nämligen publicitet. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Alla blir väl salig på sin tro. :)

.. men vissa blir saligare än andra! :)

Tycker rankingen är ganska väntad. Eftersom den är gjord av en turist.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...