Jump to content
IGNORERAD

Ringa från Thailand till Sverige!


in-ka

Recommended Posts

utvecklingen går ju frammåt senaste inlägget är från 27 November 2008, har det hänt något på ringa billigt från Thailand till sverige fronten? ska snart åka och vill kunna ringa billigt och smidigt (utan dator helst) till barnen som stannar i sverige denna gången,

Link to comment
Dela på andra sajter

utvecklingen går ju frammåt senaste inlägget är från 27 November 2008, har det hänt något på ringa billigt från Thailand till sverige fronten? ska snart åka och vill kunna ringa billigt och smidigt (utan dator helst) till barnen som stannar i sverige denna gången,

kolla med http://www.holidayphone.se/

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 11 månader senare...

Är det någon som provat HolidayPhone med både telefoni och surf?

Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker.

Link to comment
Dela på andra sajter

utvecklingen går ju frammåt senaste inlägget är från 27 November 2008, har det hänt något på ringa billigt från Thailand till sverige fronten? ska snart åka och vill kunna ringa billigt och smidigt (utan dator helst) till barnen som stannar i sverige denna gången,

Be dem ringa upp dig, billigt från Sverige (om du har ett Thai nummer)

Link to comment
Dela på andra sajter

Skype är ju det bästa. Skype till Skype dessutom gratis, och har video...

Har min kontakt med min svenska familj den vägen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Skype är ju det bästa. Skype till Skype dessutom gratis, och har video...

Har min kontakt med min svenska familj den vägen...

Synd att Skype inte fattar att ett 0771 nummer inte är ett mobil nummer, annars är det super bra.

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Hej,Skype i all ara,tycker det stundtals ar ganska svajig mottagning imellanat,har du Thai nr. kostar det inga valdsamma pengar att ringa Sverige,klart om du ska prata i timmar plockar det pa,jag har Dtac och ringer med prefix,004 fore landsnummret,jag upplever inte det som sarskilt dyrt men allt ar relativt sa klart.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

OK ibland är Skype svajigt...då får man stänga av videon.

Men skulle tro att de som åker till Thailand och har laptop, tar den med sig.. Alla hotell och resorts jag har bott på har gratis WIFI.

Brukade ringa min gamla mamma via Skype till hennes fasta nät, och det var väldigt billigt via Skype

Link to comment
Dela på andra sajter

skype är bra. Operator one har jag laddat ner kostar ca 18 öre minuten till Thailand. Finns säkert billigare men det fungerar bra. Finns både till Iphone och Android

Link to comment
Dela på andra sajter

OK ibland är Skype svajigt...då får man stänga av videon.

Men skulle tro att de som åker till Thailand och har laptop, tar den med sig.. Alla hotell och resorts jag har bott på har gratis WIFI.

Brukade ringa min gamla mamma via Skype till hennes fasta nät, och det var väldigt billigt via Skype

Hmmm, jag trodde att vi diskuterade seriösa samtal. (ett försök till skämt) biggrin.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...