Jump to content
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

24h
IGNORERAD

Våra tattuerade tjejer eller andra

Vikingen73

Recommended Posts

Tänkte att vi skulle få se lite tattobilder på tjejer i denna tråden, på våra egna tjejer vore skoj..men även andra..

Här kommer 2 stora ryggtatueringar jag tog i Pattaya under april månad -08

S6000801-1.jpg

S6000811-1.jpg

Dela på andra sajter

Här kommer några bilder jag tog på några thaitjejer som är våra vänner, dessa tog vi 15 augusti -08.en fest i Sundsvall

S6001536.jpg

S6001542.jpg

S6001545.jpg

S6001543.jpg

Dela på andra sajter

Nu kommer jag plocka hur mycket minus somhelst.men är jag den enda som inte gillar gaddade tjejer?  :neutral:

En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort...

Dela på andra sajter

Nu kommer jag plocka hur mycket minus somhelst.men är jag den enda som inte gillar gaddade tjejer?  :neutral:

Förmodligen inte den enda, och varför skulle du få minus för det!!

Jag gillar det till en viss nivå...inte ryggtavlor mm, däremot som min tjej har en tatuering i svanken samt en ros på bröstet, det är ok...men det räcker också där, möjligtvis nåt på axeln också...

Dela på andra sajter

Förmodligen inte den enda, och varför skulle du få minus för det!!

Jag gillar det till en viss nivå...inte ryggtavlor mm, däremot som min tjej har en tatuering i svanken samt en ros på bröstet, det är ok...men det räcker också där, möjligtvis nåt på axeln också...

okej,jo på vissa tjejer kan en gadd va hur fin somhelst.det får inte va förmycke och sen vad o var den sitter gör ju oxå sitt.jag är nog lite gammalmodig när det gäller sånt  :crazy:

En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort...

Dela på andra sajter

Schyssta Zebra ränder!!!! 55555  :D

S6000781-1.jpg

bank är ju tatuerat dit men ränderna är ju naturliga  :yes:

Dela på andra sajter

bank är ju tatuerat dit men ränderna är ju naturliga  :yes:

Näääh!? Tänk vad dom hittar på nuförtiden , fi va äckligt! tongue.gif

Dela på andra sajter

:D:D ja det är ingen pärla kan jag lova...men hon är rolig och taueringen tyckte jag var skoj.men som ni kanske fattar...eller nääää :D så är det ett namn i Thailand
Dela på andra sajter

..men som ni kanske fattar...eller nääää , så är det ett namn i Thailand

Jo jo , jag hajar BANK .. Bangkok BANK , THAI FARMER BANK osv. inget konstigt med det!  :crazy:

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...