Jump to content
IGNORERAD

BLUE FROGE Sihanoukville


borabu1

Recommended Posts

Är det någon som vet om ola är kvar på Blue froge i Sihanoukville. Kommer inte in på hans hemsida och

mailen kommer inte fram. Kan rekomendera blue froge. Fina rum och god mat och mycket bra service.

Var där i september förra året och fick en privat guidad  tur av Ola.

Robban

Link to comment
Dela på andra sajter

Bluefroghotel.com är ledig sedan den 10'de Juni ..

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Bodde på detta gesthouse nyligen nov 2008. betalade 15 dollar och fick enligt nya ägaren deras bästa rum. Jag undrade hur de övriga rummen såg ut, måste vara hemska. Om jag jämnförde med övriga ställen jag bodde i landet så var detta boende värt möjligen 5 dollar. Stannade två dar för orkade inte byta först. Bytte till Small Green Guesthouse för samma pengar och dubbelt så bra standard, rekomunderar detta ställe. Ett annat bra boende för familjer är Orchidee som jag bodde i 4 dagar. Lite mycket Vingrese stuk på stället men hög standard. Betalade 15 dollar med frukost inklude.

Mitt emot Smal Green ett gesthouse med bra rum för 10 dollar. Där kommer jag att prova nästa gång jag besöker orten igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du promenerar ,från Blue Frog, mot havet ner för backen kommer du till SAKAL där jag 2007 betalade 10 USD och då ingick TV. Fina rum med AC och städning varannan dag. No extra charge for chortime vissitors. Nära till stranden och bara en kort promenad uppför backen till " The Hill ".

Ingvar

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...