broder tuk tuk Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Har ju läst en del inlägg nu om var medlemmarna först träffade sina respektive. Tydligen många universitetstjejer som önskar kontakt med lämpliga faranger. Har ju varit inne och chattat några gånger på thaitruelove, men tyckte tjejerna där mest var lurifaxar. I alla fall så skulle det vara trevligt att lik Kim kanske hitta en ärlig och fin thaitjej via nätet, så har ni några bra adresser så tar jag gärna emot dem. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Skulle gärna ge dig massor av adresser BTT... Men det föll på att du ville ha kontakt med ärliga tjejer member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 22, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Thomas!! Jag vill följa Kims exempel. Tyckte hans beskrivning av hur han träffades sin gulliga fru var så mysig och gripande. Så jag strävar nu i fortsättningen i Kims fotspår. Börjar bli trött på singellivet nu. Dags att hitta en rejäl och ärlig thaifru. Kan jag finna henne utanför baren vore det positivt. Kanske någon medlem som har någon bra tjej att rekommendera? Kanske Magrod har någon släkting som vore lämplig för Broder? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 BTT , det borde inte ta många dagar att hitta en hel del chat siter. Brukade tidigare chatta med ett flertal tjejer , journalist , läkare , engelsklärare , vd ,ingenjör osv.. Om du vill komma igång snabbt så kan du köra nån utav dom stora datingsiterna men då gäller det att vara vaksam... ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Jag har 76st Thai bruttor på min MSN lista , du kan få ta dom allihopa , jag vill inte ha dom & är det inte så det räcker har jag även Laoneser , Cambodianer samt ett par Chineser åxå .. fast dom är så jäkla "prydda" iof.! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svarten Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Quote Kanske Magrod har någon släkting som vore lämplig för Broder? Skämtar du, eller? Skulle hon trots allt föreslå någon för dig ger jag dig rådet av avstå för att det skulle vara någon släkting som hon tycker riktigt illa om! Trevlig helg och lycka till med jakten! Jag hoppas att hittar i labarinten som finns utanför baren. Svarten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rospigg Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 BTT, jag har nog en sådan som du söker efter, nämligen min frus yngre syster som är här på besök. Helbra tjej på de flesta sätt. Glad, trevlig och arbetsam. Men säg inte den sol som har fläckar. Hon har inte tid. Jobbar från morgon till kväll nästan alla dagar i veckan. Hinner inte prata med mig eller svara på e-post. Så det är troligen kört, om hon inte ändrar sig. Detsamma på enklare familjefester. Hinner inte sätta sig förrän hon måste diska eller självmant hämta saker och passa upp. Det skulle väl passa dig antar jag? Lycka till. Träbordsprofet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Quote Kanske Magrod har någon släkting som vore lämplig för Broder? BTT BTT - jag hjälper gärna dig på traven. Vi hejar på att du en dag hittar dit livspartner. Men - kan vi göra en överenskommelse att du när du går och handlar kläder med dina äldre damer köper lite kläder åt mig också. Jag är inte så förtjust i att sitta i skiten när det skiter sig mellan paret. Så hittills har jag inte försökt på allvar. Hände ett par gånger fast bara till den vän jag tycker skulle kunna vara en bra man. En av tjejerna är en äldre kusin - men hon skickade aldrig något kort till mig. Till slut skickade hon ett kort med Herre Skapare - stenstatyer. Jag var tvungen att frågade henne "vad är det för statyer som står bredvid dig?". "Precis det du tror" svarade hon glatt. Det blev inget mer... --- En annan gång blev en tjej hitlurad. Hon ville göra ett försök. Eftersom jag inte kände henne så bra förklarade jag för henne hur jag såg på saken. Hon gjorde ett försök och det blev inget. Det var tur det. --- En tredje gång. När jag var hemma sist. Kom min kompis mor och ville prata med mig i enskilt rum. Hon kom med bilden på sin dotter - men barndomskompis. "I fall du känner någon som ." Okey. Hur gör man Jag tog med kortet med lovade ingenting och förklarade noga att det finns bra faranger och dåliga sådana, precis som thailändska män. --- Jag frågade kompisen när hon nämnde det här "hur vet du att det är bättre med en farang?" Då sa hon "det är inte så att jag aldrig haft någon thai kille. Jag har haft det och det var inte bra"... --- Så - om du verkligen kan visa att du kan ändra din livsstil och vill satsa på familjeliv så kan jag kanske ge dig tjejens emejladress. --- Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jing jing Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Nog ingen risk att det blir problem där Magrood. BTT kommer vara punktbevakad under lång tid framöver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 22, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Magrod! Tack för ditt visade intresse. Jag tillhör faktiskt den trogna typen. Jag håller mig alltid till en tjej åt gången. Har inte ens varit "otrogen" mot någon bartjej. Svarten! Varför skulle Magrod rekommendera mig den kvinna hon ogillar mest? Jag har väl inget personligt agg mot Magrod? Eller hon mot mig? JingJing!! Jag letar inte efter en kvinna som punktbevakar varje steg jag tar. Så desperat behöver inte jag vara. Jag är inte 60 och fet, skallig och ful. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Vi vet det Btt.. Tom Jones har skrivet en låt om dig... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Sen skrev Svullo en låt om resten av gänget här på MPR Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 QuoteMagrod! Tack för ditt visade intresse. Jag tillhör faktiskt den trogna typen. BTT Intresse och intresse. Men jag tror att alla ska få en till chans... oavsett hur man har varit tidigare. Önskar verkligen att du hittar en livspartner. Men ett förhållande är både ge och ta. Vill man fortsätta med att köpa sextjänster är det nog lite svårt att hitta en riktig livspartner som vill dela sitt liv med en. Nu får jag sluta vara så allvarlig... Det är ju fredag! Skål på dig! Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 22, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Magrod! Skicka gärna mailadressen till denna dam i ett PM. Men hon ska inte vara över 35. Någonstans mellan 27 och 30 är det ideala. Sedan måste hon vara beredd att kunna bo i Thailand under längre perioder. Jag vill inte ha en försvenskad thaikvinna. Hon bör oxå vara glad och intresserad av att ha sex ofta. Åtminstone varannan kväll. Att hon har ett svängigt och labilt humör tar jag för givet. Hon bör ochså besitta en viss intelliegens så hon kan hänga med i broders funderingar. Svartsjuka kan jag acceptera så länge den hålls inom friska ramar. So come on nu Magrod!! Send me the mail-adress. Berätta för henne innan att broder är en attraktiv man i thailändskors ögon. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Bangkok chat room.. Vad var det för fel på http://www.thaitruelove.se/? Gratis nu, och han som driver sajten är en mycket trevlig kille! Jag har iofs, aldrig provat att chatta, åkte dit IRL... "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jing jing Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Quote Har ju läst en del inlägg nu om var medlemmarna först träffade sina respektive. Tydligen många universitetstjejer som önskar kontakt med lämpliga faranger. Har ju varit inne och chattat några gånger på thaitruelove, men tyckte tjejerna där mest var lurifaxar. I alla fall så skulle det vara trevligt att lik Kim kanske hitta en ärlig och fin thaitjej via nätet, så har ni några bra adresser så tar jag gärna emot dem. BTT Bravo BTT , nu är du i högform. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Jag fick ju lite varning om det... "Tror du att han kan ändra sig så snabbt?" Tydligen inte. --- Det är inte du som ska ställa krav, BTT. --- Trevlig helg... Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 "Har inte ens varit "otrogen" mot någon bartjej." Jag är mållös! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 22, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Thaitruelove har jag redan erfarenhet av. Chattade på messen med två såta damer därinne. Den ena påstod att hon studerade ekonomi i Nonthaburi, medan den andra bodde hos mamma uppe i chieng Mai. Tyvärr lyckades jag komma åt dessa damers fotoalbum på msn och då visade det sig att den ena tjejen var i Texas i USA med en annan farang, och tjejen uppe i Chiang Mai satt tätt ihopkrammad med en äldre, fet herre med filthat. De såg väldigt lyckliga ut. Märkligt med tanke på att vi i brevkommunikationen var ganska intima och tom skrev om att träffas vid min nästa resa. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 QuoteThaitruelove har jag redan erfarenhet av. Chattade på messen med två såta damer därinne. Den ena påstod att hon studerade ekonomi i Nonthaburi, medan den andra bodde hos mamma uppe i chieng Mai. Tyvärr lyckades jag komma åt dessa damers fotoalbum på msn och då visade det sig att den ena tjejen var i Texas i USA med en annan farang, och tjejen uppe i Chiang Mai satt tätt ihopkrammad med en äldre, fet herre med filthat. De såg väldigt lyckliga ut. Märkligt med tanke på att vi i brevkommunikationen var ganska intima och tom skrev om att träffas vid min nästa resa. BTT OK, så felet är att Janne inte kör en ordentlig löngndetektor test på de som vill bli medlemmar... Lycka till med att hitta en sajt som bara har helylle tjejer! Jag ser fram emot en rapport! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karon Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Fredagshumor på hög nivå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Tok Tok, Det är aldrig för sent att ge upp. En gång horbock, alltid horbock. Länge leve ´nudge nudge wink wink you know what I mean´ turismen. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BORN62 Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Broder Jag har fått för mig att en mullig ryska stod högst upp på din önskelista Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 22, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Born! Givetvis om jag fått välja så hade jag ju valt knubbiga Natalja framför trådsmala Noi. Men eftersom jag har vissa planer på att tillbringa långa tider i Thailand framöver så passar Noi bättre in i bilden och klimatet. Dessutom är Nois personlighet i allmänhet trevligare än Nataljas. Men skulle jag satsat på ett familjeliv i Sverige så hade jag nog sett mig om efter en söt och mulliga ryska med stora bröst och bred gump+tjocka lår. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 QuoteBorn! Givetvis om jag fått välja så hade jag ju valt knubbiga Natalja framför trådsmala Noi. Men eftersom jag har vissa planer på att tillbringa långa tider i Thailand framöver så passar Noi bättre in i bilden och klimatet. Dessutom är Nois personlighet i allmänhet trevligare än Nataljas. Men skulle jag satsat på ett familjeliv i Sverige så hade jag nog sett mig om efter en söt och mulliga ryska med stora bröst och bred gump+tjocka lår. BTT Nu gillar jag dej inte längre, BTT Du är, som jag ser det, en idi*t. Ryskor e fula, eller blir det efter 30... "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu