Jump to content
IGNORERAD

Thaitjejer lever vidare!


Rospigg

Recommended Posts

Jag frågade Kim som ett underförstått skämt om han tänkte starta upp Thaitjejer lite i smyg. Svaret blev nej. Han behöver nämligen inte starta upp det då det lever vidare. Där skrivs det så gott som dagligen, ofta flera gånger om dagen. Titta in så får ni se. http://groups.msn.co...jer/allmnt.msnw

Tycker ni att det är på gott eller ont att stänga ned det helt eller borde det öppnas upp lite? Helt enkelt låta det vara som det var tidigare?

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju ingen anledning att folk skriver inlägg där inne när det är här som de flesta skriver/läser i alla fall. Så jag tycker det är bättre att gamla TT stängs ner för fler inlägg faktist. Tids nog så tror jag faktist att de flesta tycker att detta forum är bättre, men i början så tycker man kanske att det är lite rörigt. :crazy:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Så jag tycker det är bättre att gamla TT stängs ner för fler inlägg faktist.

Varför då? Stör ju knappast någon ifall nån vill skriva eller läsa där, och konkurerar ju inte ens med MPR

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Varför då? Stör ju knappast någon ifall nån vill skriva eller läsa där, och konkurerar ju inte ens med MPR

Blir ju dubbla forum för admins att hålla koll på bl a, där har du en anledning.

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Blir ju dubbla forum för admins att hålla koll på bl a, där har du en anledning.

Mvh Swippe

Varför hålla koll? Ingen bryr sig så låt dom skriva vad dom vill. Knappt nån som skriver längre heller

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket billigt skämt. Det är din egen subjektiva uppfattning om vad jag möjligen skulle kunna tycka vilken inte är sann. Skratta inte ihjäl dig. Hur skall de andra då hinna med allt jobb här  :na: .

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Varför hålla koll? Ingen bryr sig så låt dom skriva vad dom vill. Knappt nån som skriver längre heller

De som skriver där kanske inte bryr sig om vad som skrivs där men det finns kanske andra som bryr sig, t ex den som är ansvarig för forumet. Finns ingen som helst anledning att hålla TT öppet för nya inlägg nu när MPR finns. De få inlägg som skrivs där nu är enbart konstgjord andning. :whistle:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Mr Lamai

Quote

Jag frågade Kim som ett underförstått skämt om han tänkte starta upp Thaitjejer lite i smyg. Svaret blev nej. Han behöver nämligen inte starta upp det då det lever vidare. Där skrivs det så gott som dagligen, ofta flera gånger om dagen. Titta in så får ni se. http://groups.msn.co...jer/allmnt.msnw

Tycker ni att det är på gott eller ont att stänga ned det helt eller borde det öppnas upp lite? Helt enkelt låta det vara som det var tidigare?

Tack för länken :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det egentligen ni saknar från TT ? Var själv inte medlem där så länge , men jag tycker ändå det här är bättre.

Det här känns lite mer som 2008. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

TT bör få leva kvar. :great::great:

Det är så många BRA råd där även en del dåliga ;)

Det är bara synd att bygga och bo är borta för den läste man mycket i.

Ockey det finns även här men på ett par månader så går det inte att få ihop den mängd av bra råd som finns på TT.

Det har blivit för mycket av  :bigboulay: och lite av :respect: så ha kvar TT som ett biblotek :lol:

bild från gatan

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...