Jump to content
IGNORERAD

Laseroperation ?


BanBoLo

Recommended Posts

Hej alla!

Den här frågan har väl varit uppe förut bl.a på TT, men jag prövar ändå.

Är det någon som har gjort en laseroperation på ögonen i Bangkok,och kan berätta lite

om sin upplevelse, t.ex. resultat, pris m.m.

Tack på förhand Kent.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

En kompis till mej gjorde operation i Patong nu i juni, pris ca 12000:- . Först en undersökning som varar en timme sedan operation. Döm om min förvåning när killen som hela sitt liv haft flaskbottnar sitter o läser en bok till frukosten dagen efter. Så det rekommenderas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Polarn gjorde en lasikop 2006 på Bangkok-Pattaya Hospital eller Bangkok Hospital Pattaya som det heter idag. Kostnad för båda ögonen var 50 000 bath. Första natten hade han skydd för ögonen och skulle hålla sig i stillhet. Sedan kunde han vara ute men med glasögon i ungefär en vecka. Det ingick även några efterkontroller.

Såg ganska roligt ut när han kom sittande i en rullstol och kåpor för ögonen när jag hämtade honom för ledsagning tillbaka till hotellet.se till att ha någon kompis eller en pudding som kan ta hem dig efteråt så sparar du in en natt på sjukhuset.

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns just nu som att jag behöver en yngre kropp att bo i    :crazy: ...eller i vart byta ut mitt organ till ett 20 år yngre.-    :D

Nån som har erfarenheter av en slik operation ?  :whistle:

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...