Jump to content
IGNORERAD

Tillbaka på Söndag


Surin P3

Recommended Posts

Kommer att åka till Ubon på möte med ny sponsor efter att uppdateringen är klar idag.

Kommer tillbaka på Söndag dag/eftermiddag.

Om det händer nåt panikartat på forumet, så har ni mitt telefonnummer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevlig resa, åker själv iväg ikväll för att fiska lite röding ett par dgr, fiskfacket i frysen måste fyllas på.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Är också upptagen till söndageftermiddag. Blir det strul med uppdateringen får väl medlemmarna klara sig utan forumet...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag har redan tagit helg, imorgonbitti bär det av till Hua Hin och ett par internetlösa dagar. Det sliter att flacka runt i Kina.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Shit, lär bli High Chaparall på forumet till helgen. Jag är i Manila nu men flyger vidare imorgon och vet inte hur det blir med internettillgången.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Surin,

Är du kvar eller har du åkt redan? Inget funkar ju efter din updatering (inte helt otippat!!!). Jag fick logga in typ 3 ggr, har inte tillgång till modereringsverktygen och dessutom är den nya färgen som bara syns på vissa sidor grymt ful!!!

Kan du fixa eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte hur man tar bort. Inte svarar suren i telefonen heller. Är det någon som har numret till hans fru?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...