soiwalker Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Jaha bröder, bad om hjälp innan resan, dessvärre klent med svar, finns det ingen på forumet med lite koll på Chiang Mai? Mai pen rai, jag avger ändå rapport, kanske kan det hjälpa någon. Fredag. Anländer staden i norr tillsammans med kollegorna, hela dagen ägnas åt enformigt arbete, möten och naturligtvis en hel del matpauser. Kollegorna är thai så mat är alltid prio 1. Enda höjdpunkten var faktiskt vårt studiebesök på vårt call-center, 350 unga tjejer som satte kunden i centrum. Fick många uppskattande leenden under det besöket, fick minst lika många snuskiga tankar... Kvällen kickade vi av på ett klassiskt Thai/burmesiskt ställe med mat och musik. Efter middagen lämnade de två damerna sällskapet med sedvanliga underfundiga kommentarer om "have a reaaaly good night". Efter en snabb dusch på hotellet, Royal Princess, så bar det av med grabbarna i minibussen. Resan gick till staden bästa Karaoke, Orchid. Ingen aning var det låg men det tog en kvart att åka dit.. Väl där fick vi största rummet, vi var omkring 12 personer, och sen började paraden. Jag har vid det här laget besökt ett flertal karaokeställen runtom Thailand men detta ställe tog priset. Det var minst 20 vackra flickor inne i rummet och 4-5 stycken som fick stanna i korridoren utanför pga platsbrist. Alla var söta, de flesta var riktigt söta, de flesta var mycket obekväma med en farang men jag hittade en riktigt trevlig Cat som passade på min kravprofil. Vi inledde med lite sång och jag spanade runt lite bland mina thai kollegor för att se vad de valt för värdinna. En sak står helt klar, thaikillar är mycket bröstfixerade.. De flesta hade hittat en tjej med "big milk" och var inte sena att inspektera varorna. Min Cat hade nästan inga "milk" men var i övrigt perfekt, toppen kropp, fantastisk sångerska och charmig som fan! Natten tillbringades på mitt hotell och hennes nummer är sparat i mobilen, fantastisk tjej på alla sätt och vis. Lördagen började segt, åt frukost vid 13.30 och ägnade resten av dagen åt lite sight-seeing och shopping runt stan. Vid 17:00 tiden stack jag in till Old Town och spelade lite biljard samt kollade in Premier League premiären mellan Arsenal och West Bromwich. Mycket glädjande så vann Arsenal, till stor förtret för de 2 engelsmännen jag satt med i baren, uppenbarligen inte deras favoritlag. Efter lite middag och några fler bärs så drog jag till Foxy Lady a-gogo, ett ställe jag hittat rekommendationer om på nätet. Det var lite action men i jämföresle med Nana eller Soi Cowboy så var det ett dagis. Det blev en snabb bärs och sen vidare till ett bar complex strax söder om nattmarknaden. Jag hade med mig en kollega från Malaysia som hade varit där förut och han föreslog bar. Det var den gamla vanliga visan som jag upplevt i snart 10 år, where you from, what your name, wanna play game? Jag gjorde kollegan bekväm med sin dam och sen drog jag till Gogo baren tvärs över gatan. Skumt ställe, massvis med kunder, inte en enda västerlänning utan alla var asiater. De flesta Japaner och Koreaner men jag snackade även med en pilot från Thai Airways i rökrummet. Han var rejält packad så jag hoppades att det inte var han som skötte spakarna på planet hem till Bkk dagen efter... Jag blev "uppraggad" av en extremt liten tjej som ville ha mitt sällskap.. Jag satt ner och var ändå längre än henne, efter lite frågor och svar så fastställde vi att hon var 139 cm, vägde 34 kg och var från Burma. Jag själv är 195 cm och väger numera runt 90 kg. Efter några ladydrinks skiljdes vi som goda vänner, vet inte varför jag backade ur, kanske kändes det helt enkelt lite för konstigt att promenera förbi hotell lobbyn med någon som knappast syns bakom disken? Avslutade kvällen på en ölbar med ett koppel av trevliga damer. Klockan var omkring 02.00 när den sedvanliga engelsmannen kommer och är dryg i baren. Av erfarenhet håller jag mig utanför i början men till slut så börjar jag ledsna på hans attityd mot tjejerna i baren. Jag bad honom gå hem eller få stryk, lyckligtvis gick han hem:-) Gick så småningom hem med ägarinnan, hon var en bit från min ursprungliga kravprofil men charmig som satan! TIll helgen är det Pattaya som gäller, dessvärre en familjeresa. Om jag får möjlighet så hör jag av mig med en uppdatering.. Soiwalker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Härlig läsning. Alltid kul att höra om något "nytt". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jing jing Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Härlig läsning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Härligt broder.ser fram emot fler av dina berättelser.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 21, 2008 Dela Inlagd Augusti 21, 2008 Hej Soiwalker, Du skulle frågat mig för fem-sex år sen ;-) Gissningsvis var det på Star Sixx du såg alla asiatiska kunder, inget dumt ställe, Spotlight är också bra. Ibland åtminstone... Numera får jag endast gå dit tillsammans med fru Chang. Se men inte röra! Men som du skrev, Chiang Mai har inget jämförbart med Pattaya, Bangkok och Phuket vad gäller den sortens nattliv. Tack ändå för rapporten! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 22, 2008 Dela Inlagd Augusti 22, 2008 Jo jag tänkte .. Nightlife .. Chiang Mai .. Any Nude pics´?? 200thb Burmes på bilden ... hon fick tom. behålla glittret! IM000580.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.