Jump to content
IGNORERAD

Ont om brudar


Guest wille

Recommended Posts

Guest wille

Jag vet inte riktigt om det är P3s fula risbonde-nylle, Swippes Arnold-look, Atoms värdelösa anekdoter, Kims norrländska oförståerliga svammel, HCs maniska rökande eller Joints värdelösa matlagning som skrämmer bort alla brudar men något är fel.

Vi behöver brudar här på MPR. Flera medlemmar lider av extrema testostoron överdoser och i tjejers frånvaro tvingas de mäta k*k g.m att lägga in bilder på sina bilar, sina jaktbyten eller skryta om hur mkt de dricker framför datorn en Fredagskväll.

Vi behöver lite brudar att trigga gubbsen med och ge dem något att tafatt ragga på. De behöver ju inte ens vara snygga för att rendera uppmärksamhet. Förresten är de nog bra om de inte är så snygga så vi inte riskerar några hjärtinfarkter eller blue balls bland medlemmarna.

Så jag tänkte på fula brudar så tänkte jag självklart på dig Joint (inte din hotta fru). Du skulle ju passa perfa som ful tjej med allt vad det innebär av neurotiska utfall, matlagningstips, knyppelhörnor, bokcirklar etc. Du kan väl skapa lite fejkmedlemmar som diverse tjejer. Ett par tre svenskor och ett dussin thaitjejer blir väl bra. Du kan sätta reg.datum lite random så det ser ut som de varit medlemmar längre också.

Appropå fejkbrudar. Min granne ska flytta snart och det är därför jag flyttar till Sverige. Detta eftersom när han flyttar hem till Australien så kommer jag inte åt mer kort på hans fru och dotter längre. Så när jag flyttar till Sverige kommer det heta att Alisa och Amelia stannar i Thailand etc. Lite synd, tyckte det var soft att lura i folk att jag hade en familj och de tog bara 100 baht per foto så det var rätt smidig lösning faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kära Wille,

Garderobsdörren står på vid gavel, dina flesta vänner ver redan om det, är det inte dags att ta det sista steget ut och lämna kvar ditt dubbelliv i garderoben? Visst du kan fortsätta ljuga för dig själv med motiveringen att du svänger åt båda hållen. Men att du saknar tjejer på forumet är väl bara det ett tydligt tecken på vart det lutar. Du kanske kan lura en del med ditt tuffa snack men funkar det verkligen på dig själv?

Hur ska du göra med Nai. Ska du bara dumpa honom eller ska han med till Sverige och hur ska du då förklara det för familjen? Om han följer med till Sverige kan du ju förresten köpa lite t-shirts till honom som täcker hela överkroppen. Att strutta runt med bar mage funkar kanske i Thailand och i vissa kretsar men jag tror inte att det går hem lika bra i Norden.

Att grannfrun ska flytta är ett tecken på att det är dags att släppa taget. Du behöver inte vara rädd. Alla tycker om dig precis som du är, med eller utan fjunigt bockskägg spelar liksom ingen roll. Dörren är öppen. Välkommen ut.

ps visst kan jag spelar fruntimmer men jag har redan så många nick att jag knappt håller ordning på dem nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul ide, jag har själv funderat på att regga Simone, en ung modell som totalt dissar alla svenska män som är tillsammans med thailändskor och anser att det enbart är för att de är för fula och asociala för att skaffa en svenska, skulle nog kunna skapa en del intressanta diskussioner med de värsta mulliga mansgrisarna på forumet. Man skulle även kunna tänka sig Anna-Lena, en frånskild medelålders kvinna som träffat en ung strandraggare i Phuket och har frågor om hans chanser att livnära sig i Sverige och riskerna att han överger henne samt givetvis Lillemor som förfasar sig över prostitutionen i Thailand. Slutligen skulle vi kunna ha Ilovebargirls som åker till Pattaya för att plocka upp bartjejer att förlusta sig lesbiskt med. Fler karaktärer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså, räcker det inte med de kvinnliga figurer jag redan håller igång. Har skrattat för mig själv många ggr när BTT varenda gång, med hull och hår sväljer mitt Ingegerd-bete.

Nåja jag kan försöka skapa och hålla igång ett par till om ni tycker det behövs.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...