Jump to content
IGNORERAD

Banningar


Kim

Recommended Posts

Tycker vi kan ha en tråd där vi meddelar varandra vilka vi bannat och varför. Jag kan börja med att skriva att jag förra veckan bannade en medlem som kallade sig Don Johan69. Han har iofs aldrig skrivit något på forumet men jag vet ändå vem det är eftersom han presenterat sig på en informell miniforumträff vi var med på i vintras. Tålde inte hans smörande mot frugan och hans idi*tiska sängkammarflin så nu har jag bestämt mig för att kicka ut honom från Mpr en gång för alla. Är redan verkställt och klart.

Hur var det förresten för dig HC, talade inte du om att banna Clion för att han stötte på Fru Chang på någon träff?

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag överväger starkt banning. Det var ju inte roligt för fru Chang när fru Clion blängde på henne efteråt...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Bannade medlem PatayaLooser idag. Kan man inte stava till varken Pattaya eller loser och dessutom postar sitt första inlägg i "hur kallt det är i Thailand" -tråden men bara är en billig två-veckors turist förtjänar man att bli bannad, flera gånger om!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...