Jump to content
IGNORERAD

Edens lustgård


Kim

Recommended Posts

Är på väg att köpa thailandsbiljetter till familjen med anländande till Bangkok i slutet på maj. Tror nog jag kan komma ifrån en kväll när familjen är jetlagtrött. Skulle vi inte kunna köra en liten inofficiell moderatorträff på Eden då?

Har alltid funderat över den där linjen i golvet. alltså på vilken jäkla sida står egentligen tjejerna som ställer upp på lite extra?

Skulle vara kul att gå dit på studiebesök med några stammisar för en gångs skull.

Vad säger ni andra om idéen?

Eller ska vi mötas upp på gamla hederliga Lolitas?

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Suring, är du säker på att absolut ingen medlem kan se de där bilderna? Känns lite obehagligt. Tänk om vi blir hackade. Lägger väl ut lite bilder på dig också så man slipper stå med byxerna nere ensam. Bokstavligt talat.

Kim. Jag tycker vi kör Eden först sedan hoppar vi på någon snuskbar på soi 33 så blir det inget gnäll på wille.

Link to comment
Dela på andra sajter

Glömde bilderna. Den första tjejen var nog bland de snyggaste jag någonsin sett och Surin ser ut som han behöver på hakklapp och hängslen.

post-3323-0-31759500-1301305290_thumb.jp

post-3323-0-55714000-1301305247_thumb.jp

post-3323-0-88105000-1301305263_thumb.jp

post-3323-0-55714000-1301305247_thumb.jp

post-3323-0-88105000-1301305263_thumb.jp

post-3323-0-31759500-1301305290_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Suring, är du säker på att absolut ingen medlem kan se de där bilderna? Känns lite obehagligt. Tänk om vi blir hackade. Lägger väl ut lite bilder på dig också så man slipper stå med byxerna nere ensam. Bokstavligt talat.

Kim. Jag tycker vi kör Eden först sedan hoppar vi på någon snuskbar på soi 33 så blir det inget gnäll på wille.

Ganska säker på att bilden inte kan ses av andra än oss.

Link to comment
Dela på andra sajter

Surin, litar väl på det då. Men för att jämna ut det lite kan ni beundra de här bilderna från min miniträff med wille och Atom. Akrobaten på första bilden visar varför det fortfarande kan vara värt att hänga på patpong. Inte speciellt dyrt heller. 2000 b för ett par timmar. Andra bruden är willes pingla, eller var då iaf. Vet inte om han fortfarande håller på med henne. Svårt att hålla ordning och tro på allt hans snack. Sista tjejen är alltså Atoms. kommentarer överflödiga.

post-3323-0-85685000-1301306171_thumb.jp

post-3323-0-85685000-1301306171_thumb.jp

post-3323-0-85685000-1301306171_thumb.jp

post-3323-0-85685000-1301306171_thumb.jp

post-3323-0-85685000-1301306171_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Haha, fan vad gott. Hade glömt att du brottades med en valross den kvällen Joints! Glada minnen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wille, det är inte alla som diggar anorektiker. Jag tycker om kvinnliga former och skäms banne mig inte för det. Dessutom har jag och "valrossen" gått några returmatcher sedan dess. Money well spent om du frågar mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, hålla på och lalla runt med bartjejer tröttnade man ju på för rätt många år sen, men Edens..., det skulle nog tom få GD och TV att tappa moralen B) .

Link to comment
Dela på andra sajter

Kim. Jag tycker vi kör Eden först sedan hoppar vi på någon snuskbar på soi 33 så blir det inget gnäll på wille.

He he... wille vill alltid till 33:an. ;)

Schyssta pix från förra träffen för övrigt, fan man rodnar framför datorn bara av minnet... brrrr! :dance1:

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Jeez, hur kan ni dissa 33:an nu då. Lite dyrare, mkt bättre. Man slipper stångas med en massa fattighjons torskar som sitter och smuttar på sina drinkar för att ha råd med en barfine.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan wille, ska vi ta en sväng dit igen efter forumträffen på onsdag? Stå på någon sunkig pub och drinka bärs kan man ju bara göre ett par timmar. Vi kanske skulle lura med MaiChai och Stjp, men de gamla uvarna har säkert varit där förr. MC kan ju inte skvallra iaf, källskyddet du vet :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Perfa, men får nog skippa Stjp. Han har ju inte synts till utan frugan i handen det senaste två åren. Snubben har säkert glömt hur man KTVar Bangkok-style!

Drar till flygplatsen nu förresten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...