Jump to content
IGNORERAD

Poängtoppen


Joints

Recommended Posts

På begäran har jag nu sammanställt alla varningar och bannlysningar. En varning ger alltså ett poäng och en bannlysning tre poäng. Här har jag inte tagit med sådant som bygger på fejkade PM och liknande justeringar utan enbart när vi för en gångs skull har följt reglerna. Inte helt oväntat leder Surin men jag är han hack i häl.

Surin 33

Joints 29

Wille 21

Kim 15

Atom 15

Chang 10

Har mina ögon på tre objekt just nu. Speciellt en som har retat mig något oerhört i snart ett år. Ska bli ett sant nöje att sparka ut honom. Tyvärr verkar han ha specialstuderat reglerna för han balanserar hela tiden vilket bara gör honom än mer irriterande. Hoppas på nästa helg. Om nu Swippe håller sitt ord så avslutas årets tävling den sista juni med prisutdelning och sedan nollar vi och börjar om igen. Några funderingar eller kommentarer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tusan också, ligger jag så dåligt till. :sFduh:

Får skylla på att jag inte haft tid att läsa så många medlemsrapporter på sistone. Får vara snabbare (och skoningslösare) framöver så jag hinner ikapp er andra. Skulle gärna upprepa förra årets framgångar till prisutdelningen.

Jag har likson du Joints oxå ögonen på några namn som jag gärna bannar bara de gör ett stavfel eller nåt.

Ps Som sagt, jag ska försöka bättra mig Swippe.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara 33...?

Enligt mina beräkningar är jag uppe i 36. Du får nog kolla igen Joints. Rätt ska vara rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag skrev så tar jag inte med fejkade banningar och om du försöker tänka efter noga så kommer du kanske ihåg hur din senaste banning såg ut? Tog vi med alla fejk och egna justeringar skulle listan toppas av mig redan nu så du ska nog vara glad och inte en Suren.

Link to comment
Dela på andra sajter

För att göra det mer intressant borde det bli extra poäng när man varnar/bannar någon med mycket karma, det är liksom ingen risk att få skit när man bannar Rune96 med 1 karma men tänk om man gick på och bannade Buzzen eller IL :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker för övrigt att Buzzen ska bannas pga att han skrivit för lite den senaste tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker för övrigt att Buzzen ska bannas pga att han skrivit för lite den senaste tiden.

Bra där Einstein. Det kommer lära honom en läxa och sedan skriver han säkert ännu fler inlägg. Hur det nu ska gå till..

Link to comment
Dela på andra sajter

För att göra det mer intressant borde det bli extra poäng när man varnar/bannar någon med mycket karma, det är liksom ingen risk att få skit när man bannar Rune96 med 1 karma men tänk om man gick på och bannade Buzzen eller IL :whistle:

Jag vet en forumvärd jag vill banna. Hur många poäng får man för det? Vinner man kanske priset med en gång?

Nu har vi ett räknesystem och det är inte jag som bestämt det. Bara att gilla läget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet en forumvärd jag vill banna. Hur många poäng får man för det? Vinner man kanske priset med en gång?

Nu har vi ett räknesystem och det är inte jag som bestämt det. Bara att gilla läget.

Det skulle ju ta minst en månad innan den slöe jäveln ens upptäcker att du ändrat systemet så var inte så vek nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Tycker för övrigt att Buzzen ska bannas pga att han skrivit för lite den senaste tiden.

Han kanske skriver lite men har iaf kvalitet på sina inlägg till skillnad från dig! Swippe och Kim får fan styra upp det här snarast. Dina ideer blir ju sämre och sämre och trodde man var möjligt. Kanske läge att hålla dig till att leka risbonde..

Link to comment
Dela på andra sajter

Han kanske skriver lite men har iaf kvalitet på sina inlägg till skillnad från dig! Swippe och Kim får fan styra upp det här snarast. Dina ideer blir ju sämre och sämre och trodde man var möjligt. Kanske läge att hålla dig till att leka risbonde..

Jag tycker du blivit lite stingslig sen du bestämde dig för att flytta till Sverige, hur odräglig kommer du inte vara när du väl sitter där i novembermörkret? Ser redan fram emot "Till fots i Norrtälje" i decimeterdjup slask.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Jag tycker du blivit lite stingslig sen du bestämde dig för att flytta till Sverige, hur odräglig kommer du inte vara när du väl sitter där i novembermörkret? Ser redan fram emot "Till fots i Norrtälje" i decimeterdjup slask.

Lär ju inte vara lika trist och tråkig som din fototråd "Hur man slickar kinesiskt industrimagnats-arsle, blir för full på Sake och sätter koreanska KTV-brudar!!" iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lär ju inte vara lika trist och tråkig som din fototråd "Hur man slickar kinesiskt industrimagnats-arsle, blir för full på Sake och sätter koreanska KTV-brudar!!" iaf.

De koreanska KTV-brudarna sparar jag nog till vårt lite intimare delforum. Arsle som arsle förresten, var det inte manligt fnask någon högt aktad fd medlem kallade dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...