Jump to content
IGNORERAD

Ban99Arnes lösenord


Surin P3

Recommended Posts

...efter uppgraderingen av mjukvaran nyss, har jag ändrat B99As kontots lösen till b22olg

Bara så ni vet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske bäst att vi låter BanArnefiguren vila ett par veckor eller så igen. Blir mer realistiskt om vi inte överanvänder figuren. Riktiga människor har ju ibland för mycket att göra för att delta aktivt så skriver vi för ofta tror jag nog en del av medlemmarna kan bli misstänksamma.

Men om vi låter han "vila" 14 dgr eller så så har vi ju gott om tid att tänka ut nya finurligheter så kan vi sedan "attackera" massivt i de flesta trådarna. Jag har redan kommit på ett par riktigt roliga grejer om Larbejo och en om Bibben faktiskt. Fast när Arne/jag skriver om Bibben så måste wille lova att svara på inlägget med arnes/min text i citat eftersom Bibben ju spärrat Arnes mess men däremot ser texterna om de citeras. ;)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ofattbart att ingen genomskådar det, både Kim och Joints hade några riktigt lama kommentarer i helgen. Nu väntar man ju bara att HC glömmer av sig och slänger in en "Herr Chang har talat" i signaturen :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Att vi bannade honom gjorde nog susen. Att du tycker jag skriver lama kommentarer får stå för dig. Inte så lätt att hålla rätt på alla nick i tid och otid.

Link to comment
Dela på andra sajter

.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...