Jump to content
IGNORERAD

Svenska Amabassaden


Nerike

Recommended Posts

Svenska Amabassaden i Bkk

Har gjort det igen, i går kväll faxa jag åt en kompis kompl.. ang. TV och dom sa att det gick att faxa fick dos.. nr..

Men i morse vart jag väckt av att dom ej hade fått papprerna, så det var att kliva upp och gå till jobbet och faxa igen.

Men en timme senare så kom ett nytt samtal från BKK, nä dom får bara blanka papper hela tiden så du måste ha lagt dom åt fel håll.

Men det hade jag inte, men faxa igen och samma visa igen bara blanka papper.

Då upptäcker dom att dom inte har färg i faxen, fick ett annat nummer och faxa dom kom fram men vart till en byrå strax intill och då kosta det 150 bath.

Men att Ambassaden inte kan kolla om´dom har färg i faxen, tänk om Svenska staten måste ha kontakt med dom via fax.

Så skulle dom inte kunna det för Svenska ambassaden har inte råd att kolla om det finns färg i faxen, vad är det för cirkus när dom inte ens kollar upp om deras utrustning funkar på en sådan viktig enhet inom staten som skall visa Sveriges sida utåt.

Finns bara en sak man kan säga SKANDAL IGEN ATT DOM INTE LÄR SIG DOM, FEL FOLK PÅ FEL STÄLLE FY FAN OCH DET DRABBAR BARA OSS OCH DET SKITER DOM I

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Lugn & Fin "Nerike" , det hela har en naturlig förklaring!

Vi vet ju alla Svenska Ambassaden i BKK är underbemannad & iom. att min lilla Älskling & hennes yngsta son har varit på en 2 timmars intervju sen Kl:09:00 i morse med 4st "förhörsledare" till sin hjälp så kan du ju tänka dig själv att faxarna var obemannade!

wanker1.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Nerike,

det har förstås aldrig hänt dig att tonern i din fax tagit slut? :morgon:

De har givetvis inte tömt tonern bara för att du skulle skicka ett fax på rent jävelskap, eller gör ambassaden det?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan,  dom har väl antagligen en fax från hedenhös tid,  för i moderna (nyare) faxar

finns det en displayruta och där står det tornen slut om det är slut

                            Stefan

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...